200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je schat het nog heel hoog in, maar wat wel zo is is dat dames in privehuizen geen extra werk hebben aan het maken van de afspraken en het contact onderhouden met klanten.

Dat stelt echt niets voor, dat 'extra' werk. Doe dat al dik 16 jaar, ook tijdens mijn aanwezigheid in privehuizen. 90% v mijn eigen advertenties en/of website cliënten kwamen naar privehuizen, waar de uitbater aan verdiende.. want die cliënten waren daar voor mij en niet voor de locatie ( welke ze niet eens kende op dat ogenblik ).
En dan voelt het niet zo fijn als je van het bedrag die in mijn advertenties staat slechts 70 euro overhoudt waar ook nog eens alle mogelijkheden bij inbegrepen zitten.

En op Kinky staan alleen maar goeie betrouwbare dames met top recensies ????
Als je iemand zoals hieronder inhuurt...

img_1980-jpeg.152481

Dat stelt echt niets voor, dat 'extra' werk. Doe dat al dik 16 jaar, ook tijdens mijn aanwezigheid in privehuizen. 90% v mijn eigen advertenties en/of website cliënten kwamen naar privehuizen, waar de uitbater aan verdiende.. want die cliënten waren daar voor mij en niet voor de locatie ( welke ze niet eens kende op dat ogenblik ).
En dan voelt het niet zo fijn als je van het bedrag die in mijn advertenties staat slechts 70 euro overhoudt waar ook nog eens alle mogelijkheden bij inbegrepen zitten.
Nee dat snap ik en ik zeg ook niet dat het gedeelte wat zij innemen niet veel is, maar wat jij niks vindt voorstellen was voor mij juist weer de druppel waar ik onderdoor ging.
@HoneyBear dat heb ik niet gezegd? 90% van kinky is troep. Maar ik kan dat ZIEN vanaf mijn bank. Hoef niet langs 10 privehuizen te rijden bijvoorbeeld..

Vergeet niet dat ruim 90% van de wandelaars dit doen ZONDER dit forum he?
Bij een goed huis kan je gewoon de omschrijving en foto's van de dames zien en de tijden dat zij echt aanwezig is. Dus die kan je ook zien vanaf je luie stoel😊

@HoneyBear dat heb ik niet gezegd? 90% van kinky is troep. Maar ik kan dat ZIEN vanaf mijn bank. Hoef niet langs 10 privehuizen te rijden bijvoorbeeld..

Vergeet niet dat ruim 90% van de wandelaars dit doen ZONDER dit forum he?
Ook genoeg dames van privehuizen staan op Kinky. En foto/info klopt van veel thuisontvangst dames toch niet.
Laat staan locatie waar ze ontvangen.
Nou, ik heb genoeg ervaringen gezien waar mensen ook bij een privéhuis tegen een nare verrassing aanliepen.
Die zul je zeker hebben. Maar bij wie klaag je als thuisontvangst slecht is behalve hier ?? Bij privé huis ga je een praten met gastvrouw.

Vorige zomer was het bij de privehuizen echt dood. Ook logisch wat mensen gaan op vakantie en met de familie op pad, maar sinds de prijzenvehogingen overal zijn wij heel veel klandizie verloren.

En heel eerlijk ik begrijp dat niet zo goed, want hier zit iedereen te klagen over de dure prijzen terwijl je in privehuizen voor niet zo veel terecht kan. Het enigste is dan wel dat niet alles inclusief is.

Mannen bezoeken toch liever illegale dames op een of andere manier
Reden dat ik geen privé huizen bezoek is, dat ik niet weet waar ik aan toe ben, tegen welke prijs. Bij de dames op kinky is het aangegeven en twijfel ik, dan gooi ik er een appje uit. Ook begrijp ik dat er nogal eens dames op de agenda staan die er dan uiteindelijk niet zijn. Moet ik daar dan ter plekke een plan B optuigen? Nope, gaan we niet doen.

Reden dat ik geen privé huizen bezoek is, dat ik niet weet waar ik aan toe ben, tegen welke prijs. Bij de dames op kinky is het aangegeven en twijfel ik, dan gooi ik er een appje uit. Ook begrijp ik dat er nogal eens dames op de agenda staan die er dan uiteindelijk niet zijn. Moet ik daar dan ter plekke een plan B optuigen? Nope, gaan we niet doen.
Je kan toch ff vooraf bellen. Als je een bepaalde dame in gedachten hebt is dat sws handig, want zij zit daar niet alleen op jou te wachten.

de instapprijs weet je al. De extra's zullen ook afhankelijk per klant zijn.

Maar goed iedereen zijn ding alleen dat geklaag over dure prijzen slaat natuurlijk nergens op. Jullie doen het zelf.

Nee dat snap ik en ik zeg ook niet dat het gedeelte wat zij innemen niet veel is, maar wat jij niks vindt voorstellen was voor mij juist weer de druppel waar ik onderdoor ging.

Eerste 2 jaar dat ik begon vond ik het ook niet leuk hoor, maar het went met de jaren. Het is maar hoe standvastig, geduldig en een beetje eigenwijs bent. Die 3 eigenschappen moet je wel hebben in dit werk 😏, gelukkig heb ik die 😄

Je kan toch ff vooraf bellen.
Daar begint het al ;)
Ben geen beller, appen is zoveel makkelijker.
De extra's zullen ook afhankelijk per klant zijn.
Fijn als ik daar arriveer en deze blijken dan toch niet mogelijk...

Zitten voor mij teveel haken en ogen aan. Heb doorgaans prima dates met mijn schatjes die op kinky staan. Ook ik ben niet ongevoelig voor de prijsverhogingen, bezoek de ramen ook weer wat meer. Daar zie je dame irl, mogelijkheden kan je ter plekke navragen. De prijzen liggen lager dan bij privé ontvangst.

Eerste 2 jaar dat ik begon vond ik het ook niet leuk hoor, maar het went met de jaren. Het is maar hoe standvastig, geduldig en een beetje eigenwijs bent. Die 3 eigenschappen moet je wel hebben in dit werk 😏, gelukkig heb ik die 😄
Haha ja dat klopt ook wel. Ik ben wel heel eigenwijs, maar dan op mijn manier en een ongelofelijk slechte apper😬🫣

Dus veel boze mannen helaas, maar ik heb echt respect voor wat je doet en hoe goed je het volhoud😊👍🏻

En bij priveontvangst lees je vaak dat bij aankomst In eens andere tarieven gelden. Of hele andere dame is
Sta je dan. Meeste gaan niet weg want hun zak moet leeg. Bij privé huis heb je soms nog keus in andere dame. Alles heeft plus en min punten.
Maar er wordt in mijn ogen teveel geklaag over thuisontvangst. En toch blijven vele maar gaan. Lijkt wel alsof ze graag bezeikt willen worden.

Ja... en is dus geen 'uurloon'... maar een 'honorarium-per-klant'.

Neen. Die 70e is voor de uren GEWERKT. Tja als er geen klanten zijn werkt een DVP niet. Dat heet partime/freelance.

Zoals eerder gezegd. De dames die hier schrijven doen alles vast netjes volgens het boekje. 90% harkt gewoon 200+/u binnen, plant afspraken back2back en vertrekt zonder afdracht BTW/inkomstenbelasting of whatever. En DAAR gaat dit topic over. Alleen als zo vaak nemen een paar DVPs dit topic "over" terwijl het niet over hun gaat!

De gemiddelde Chinees vraagt 150 (200 zonder condoom). Pakt 5+ klanten per dag. Dus zeg een 900e per DAG. 21.000 per MAAND!
Moeten we dan die 21.000 ook anders zien? "want ja ze doet ook 3 maanden niet werken en china is arm en ze stuurt naar haar familie" .... nog ff en dingen worden hier zo gedraaid dat een Chinees eigenlijk minder dan het minimumloon verdient en een "fair" uurtarief eigenlijk 750e zou moeten zijn.... sodeknetters ;)

Altijd van te voren bellen om te checken of de dames aanwezig is een gastvrouw bij een privéhuis is daar ook voor bedoeld. Ik neem aan dat je bedoeld dat je niet weet waar je aan toe bent omdat je de prijzen van de extra's niet weet. Ik kan je vertellen dat de extra's bij een privéhuis meestal goedkoper zijn dan bij prive-ontvangst en de kans dat je ze krijgt ook.

Bij prive-ontvangst worden vaak alle extra's aangevinkt op de advertentie en eenmaal daar gaan die extra niet door. Zelfs als je haar een app stuurt heb je de kans dat ze je van alles beloofd en dat de extra's niet doorgaan. Je hebt vaak met bookers te maken die op alles ja zeggen zonder de dvp in kwestie te vragen of het überhaupt mogelijk is. Bij een prive ontvangst dame die je al goed kent is het natuurlijk een andere verhaal want daar ben je eerder geweest en vertrouw je volledig.

Daar begint het al ;)
Ben geen beller, appen is zoveel makkelijker.

Fijn als ik daar arriveer en deze blijken dan toch niet mogelijk...

Zitten voor mij teveel haken en ogen aan. Heb doorgaans prima dates met mijn schatjes die op kinky staan. Ook ik ben niet ongevoelig voor de prijsverhogingen, bezoek de ramen ook weer wat meer. Daar zie je dame irl, mogelijkheden kan je ter plekke navragen. De prijzen liggen lager dan bij privé ontvangst.
Oh de prijzen bij de ramen zijn toch juist heel hoog? 50,- per kwartiertje en dan nog eventueel extra's

Mensen dingen natuurlijk wel wat af, maar dat gebeurd bij ons ook.

Neen. Die 70e is voor de uren GEWERKT. Tja als er geen klanten zijn werkt een DVP niet. Dat heet partime/freelance.

Zoals eerder gezegd. De dames die hier schrijven doen alles vast netjes volgens het boekje. 90% harkt gewoon 200+/u binnen, plant afspraken back2back en vertrekt zonder afdracht BTW/inkomstenbelasting of whatever. En DAAR gaat dit topic over. Alleen als zo vaak nemen een paar DVPs dit topic "over" terwijl het niet over hun gaat!

De gemiddelde Chinees vraagt 150 (200 zonder condoom). Pakt 5+ klanten per dag. Dus zeg een 900e per DAG. 21.000 per MAAND!
Moeten we dan die 21.000 ook anders zien? "want ja ze doet ook 3 maanden niet werken en china is arm en ze stuurt naar haar familie" .... nog ff en dingen worden hier zo gedraaid dat een Chinees eigenlijk minder dan het minimumloon verdient en een "fair" uurtarief eigenlijk 750e zou moeten zijn.... sodeknetters ;)
Maar als ik kijk naar jou recensies bezoek jij precies de illegale meiden, dus waarom zou klagen?🙄

Laat de illegale maar meer vragen, want misschien gaan mannen de witwerkers dan eindelijk bezoeken. Die wel netjes volgens het boekje werken zoals het hoort.

Oh de prijzen bij de ramen zijn toch juist heel hoog? 50,- per kwartiertje en dan nog eventueel extra's
€100/30 min bij de ramen.

De prive ontvangst dames die ik bezoek hanteren €120-€150/30 min.

Mensen dingen natuurlijk wel wat af, maar dat gebeurd bij ons ook.
Afdingen doe ik niet. We staan niet op de markt. Of ik doe het en tik het gevraagde af, of ik zoek een andere dame.

Maar als ik kijk naar jou recensies bezoek jij precies de illegale meiden, dus waarom zou klagen?🙄

Laat de illegale maar meer vragen, want misschien gaan mannen de witwerkers dan eindelijk bezoeken. Die wel netjes volgens het boekje werken zoals het hoort.
Ik betaal geen 200+ per uur ;)

Correctie. April 2022 wel betaald bij Julia. Maar goed qua uiterlijk zit die ook wel in de top 5% van kinky :ROFLMAO:

@Lilyxx hoho? Bij privehuizen liggen de tarieven toch lager dan 200?
En legaal sexwerk is de nek omgedraaid door het beleid. Je kan niet aan de ene kant de boel legaliseren en aan de andere kant het zwarte/grijze circuit niet aanpakken.

Elke klant in elke markt zal altijd op zoek gaan naar prijs/kwaliteit verhouding.

@Lilyxx hoho? Bij privehuizen liggen de tarieven toch lager dan 200?
En legaal sexwerk is de nek omgedraaid door het beleid. Je kan niet aan de ene kant de boel legaliseren en aan de andere kant het zwarte/grijze circuit niet aanpakken.

Elke klant in elke markt zal altijd op zoek gaan naar prijs/kwaliteit verhouding.
Ligt er aan wat je zou willen voor de prijs, maar ik moet nog ff kijken hoe het morgen zit met klanten. Als het echt rustig is gaan de extra's voor 50,- . Standaard uurtje is 140,-

Tuurlijk mannen gaan opzoek, maar
Kan je begrijpen hoe vervelend dat is voor ons? Privedames hebben meer de vrijheid om hun klanten een extra te geven, maar wij niet en dat draai ons de nek om.

Moeten wij dan ook maar zwart gaan werken? Zo gaan de meiden wel denken. Terwijl die vergunden locaties voor beide partijen het veiligst is.

Ligt er aan wat je zou willen voor de prijs, maar ik moet nog ff kijken hoe het morgen zit met klanten. Als het echt rustig is gaan de extra's voor 50,- . Standaard uurtje is 140,-
uhm? Zou willen? Volgens mij zit je in Belgie ofzo? Dus ik "wil" niets van je schat ;)
maar 140/u is toch nix mis mee? En die 200/250 die op kinky voorbij komt is vaak OOK zonder extras (cim/anaal etc).

uhm? Zou willen? Volgens mij zit je in Belgie ofzo? Dus ik "wil" niets van je schat ;)
maar 140/u is toch nix mis mee? En die 200/250 die op kinky voorbij komt is vaak OOK zonder extras (cim/anaal etc).
Ja zou je denken maar waarom hadden we 2 jaar geleden alle kamers vol en nu soms maar 10 klanten op een dag voor het hele huis?🤔

Is toch vreemd. Twee jaar geleden werkten ik er ook mer veel plezier, maar ik kom daar niet om op mijn reet te zitten dus er moet wel wat te doen zijn.

Kwa prijs zijn wij een tientje omhoog gegaan, maar dat zal het niet zijn toch

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan