200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Verwacht niet dat veel NL vrouwen daarvoor zullen kiezen, al zal een enkeling mogelijk gaan doen als het financieel noodzaak wordt

Maar de meeste NL vrouwen zoeken dan toch echt andere opties
Zeg dat maar ook tegen de Colombiaanse en Braziliaanse vrouwen of denk je dat deze vrouwen het voor de lol doen. Als Nederland net zo veel armoede had als deze 2 landen dan zat Nederland vol met Nederlandse prostituees dat kan ik je wel vertellen.

anyway back on topic

Blijf het gek vinden dat mensen hier de prijs van 200+ "normaal" lijken te vinden terwijl als ik nu even twee verhaaltjes doe

1. Stel we hebben het NIET over DVPs maar over restaurants. En de prijs voor je etentje is 200+ (ex wijn/drank) en je hebt een 90% kans dat het kut is? Denk aan dat je dingen besteld maar die niet krijgt (en wel voor betaald!) of je eten is niet gaar of aangebrand.. of te zout.. per saldo niet wat je mag verwachten voor 200e? Zouden jullie de restaurants dan OOK verdedigen? Want feitelijk is de kans dat een DVP dr afspraken niet nakomt bizar groot. Maybe is de 90% overdreven maar de kans dat je (bij een nieuwe dame) niet krijgt wat je wil is minstens 50% these days..
Dat je bij een goed restaurant terugkomt klinkt logisch...

2. Vandaag afspraak gemaakt met dame die goeie reviews heeft. Planner/pooier/boeker whatever alles duidelijk afgesproken. Tijd/services/prijs.
Ik kom aan, mevrouw doet open met gezicht op onweer en laat via vertaal app weten dat ze geen engels spreekt (kan gebeuren). Vervolgens vraagt ze hoe lang ik wil blijven en hoe/wat (waarom heeft de planner dat niet doorgegeven!?). Ik vertel via de app wat ik heb besproken qua tijd/services/prijs. Mevrouw kijkt weer naar me met een "whatever" blik en laat via de vertaal app weten "nou dat moet dan maar"....
Logisch heb ik GEEN date met deze dame gehad. Ondanks de goeie reviews...

2. Vandaag afspraak gemaakt met dame die goeie reviews heeft. Planner/pooier/boeker whatever alles duidelijk afgesproken. Tijd/services/prijs.
Ik kom aan, mevrouw doet open met gezicht op onweer en laat via vertaal app weten dat ze geen engels spreekt (kan gebeuren). Vervolgens vraagt ze hoe lang ik wil blijven en hoe/wat (waarom heeft de planner dat niet doorgegeven!?). Ik vertel via de app wat ik heb besproken qua tijd/services/prijs. Mevrouw kijkt weer naar me met een "whatever" blik en laat via de vertaal app weten "nou dat moet dan maar"....
Dan is het een slechte review. Want dit had er dus moeten instaan dat dame geen Engels kan. En alles via vertaal app werkt. Dus geld niet waard.

@GeileGerard

1. Het restaurant prijst zich vanzelf uit de markt en zal uiteindelijk ophouden te bestaan, maar misschien had de kok zijn dag niet, of was op vakantie. Er kunnen meerdere redenen zijn waarom het een keer niet lekker is. Kan best dat een klant die een week later gaat eten het geweldig vond en de 200 euro meer dan waard. De prijs verdedigen? Nee, verdedigen dat een restaurant het volste recht heeft om dat te vragen en ik er niet hoef te eten als ik dat er niet voor over heb.

2. Dame is same difference. Heeft dag blijkbaar niet, want de goede reviews zijn niet voor niks, tenzij je op dames met maar 1 review van een nieuw lid af gaat of zo. Je hebt dan uiteraard het volste recht om rechtsomkeer te maken, maar dat maakt nog altijd niet dat de 200 euro veel te veel is. Anderen hadden wel een goede date, en je hoeft niemand te bezoeken die je te duur vindt. Zou ze echt altijd slecht zijn, dan ook hier weer houdt het vanzelf op.

Laatst bewerkt:
Als je op zo'n manier ontvangen wordt, is de lust snel weg.
Maar het is bijzonder waarom dan de planner/ boeker de dame dan niet laat weten wat je afgesproken hebt.
Hoe moeilijk kan het zijn...

Laatst bewerkt:
@ForumLurker bij punt 1 ga je dus mis. Want de dames (als zijnde het restaurant) houden niet op te bestaan. Die blijven adverteren, wisselen van naam, locatie, fotos. En je gaat voorbij aan het punt. ZOU jij überhaupt nog naar een restaurant gaan als de kans 90% is dat je besodemietert wordt? En of het nu 90% is of 50% is... Gaat om de correlatie. Bij een snackbar? Boeiend.. voor die 7,50 neem je het risico. Hoe lager de prijs hoe meer je de kans op een miskoop accepteert. Daarom kan de Action troep verkopen!
Andersom, hoe hoger de prijs hoe KLEINER de kans dat je een miskoop accepteert. Bij hoeren gaan de prijzen omhoog maar de kans op een miskoop is NIET afgenomen.
Mij lijkt toch wel... dat het wel erg vaak dezelfden zijn die 'pech' hebben...
Misschien iets meer tijd en moeite besteden aan de selectie... alvorens de DVP te bezoeken?

Deze dame heeft verschillende zeer goede recensies. Dus ja kan pech zijn. Maar terug naar het restaurant voorbeeld. Als een "kok" een keer zijn dag niet heeft ga ik geen 200e betalen voor vies vreten (en in dat geval stuur je het terug naar de keuken want bij een DVP natuurlijk niet kan)

@ForumLurker bij punt 1 ga je dus mis. Want de dames (als zijnde het restaurant) houden niet op te bestaan. Die blijven adverteren, wisselen van naam, locatie, fotos. En je gaat voorbij aan het punt. ZOU jij überhaupt nog naar een restaurant gaan als de kans 90% is dat je besodemietert wordt? En of het nu 90% is of 50% is... Gaat om de correlatie. Bij een snackbar? Boeiend.. voor die 7,50 neem je het risico. Hoe lager de prijs hoe meer je de kans op een miskoop accepteert. Daarom kan de Action troep verkopen!
Andersom, hoe hoger de prijs hoe KLEINER de kans dat je een miskoop accepteert. Bij hoeren gaan de prijzen omhoog maar de kans op een miskoop is NIET afgenomen.

Deze dame heeft verschillende zeer goede recensies. Dus ja kan pech zijn. Maar terug naar het restaurant voorbeeld. Als een "kok" een keer zijn dag niet heeft ga ik geen 200e betalen voor vies vreten (en in dat geval stuur je het terug naar de keuken want bij een DVP natuurlijk niet kan)
Janken janken janken, maar de dames waar je wel gewoon op een normale manier voor een normaal prijsje terecht kan zijn ordinair. Tja met zo'n instelling verwacht ik dat het niet uitmaakt wat dames vragen, maar die top date gaat er niet komen🙄🤣

@GeileGerard
Nou, 90 of 50 procent vind ik nogal een verschil in de besluitvorming die ik vervolgens neem. Je kunt wel proberen alle risico's uit te sluiten, maar zo zit het leven niet in elkaar. Ik vind het geen probleem om af en toe een risico te lopen, met de mogelijkheid dat ik juist iets fantastisch ontdek, wat ik anders gemist zou hebben.

Tuurlijk is het zuur geld, maar je leert er ook weer van, weet steeds beter wat je zelf echt wil en waar je op moet letten de volgende keer. Het risico zal nooit nul worden, maar juist door fouten te maken leer je. Ik zie het niet als iets negatiefs noodzakelijkerwijs. Ja, ik baal dan ook wel, maar denk ook: ok, wat kan ik beter doen om dit te voorkomen.

Het klopt dat een miskoop pijnlijker is als je meer betaald hebt, absoluut, maar dat is een puur persoonlijke afweging die je dan maakt: heb ik het er voor over, zelfs als het tegen kan vallen? Is het antwoord nee, dan moet je het niet doen. Risicomijdend gedrag is niks mis mee, maar ik denk dat het ook soms iets kan brengen en dat zeg ik als risicomijder.

De kok van het verhaal spuugt dan ff op je biefstukje .....

Met een beetje mzzl spuugt de dvp lekker op je piemel.

🙃🙃

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan