En... de Latina's die er 'Latijns' uit zien ook! OMG!Sommige Latina's die er Europees uitzien kunnen ook heel knap zijn.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn... de Latina's die er 'Latijns' uit zien ook! OMG!Sommige Latina's die er Europees uitzien kunnen ook heel knap zijn.
Ladyboys
Begrijpelijk. Ze weten immers niet of de mensen die ze ontmoeten voor of tegen hun land zijn.Alleen lopen de meeste hier momenteel niet met hun afkomst te koop..
Denk eerder dat de Nederlandse vrouwen hier in eigen land voor hoer gaan spelen dan dat Russische vrouwen dat gaan doen.
Zeg dat maar ook tegen de Colombiaanse en Braziliaanse vrouwen of denk je dat deze vrouwen het voor de lol doen. Als Nederland net zo veel armoede had als deze 2 landen dan zat Nederland vol met Nederlandse prostituees dat kan ik je wel vertellen.Verwacht niet dat veel NL vrouwen daarvoor zullen kiezen, al zal een enkeling mogelijk gaan doen als het financieel noodzaak wordt
Maar de meeste NL vrouwen zoeken dan toch echt andere opties
Hier is er eentje:Verwacht niet dat veel NL vrouwen daarvoor zullen kiezen, al zal een enkeling mogelijk gaan doen als het financieel noodzaak wordt
Maar de meeste NL vrouwen zoeken dan toch echt andere opties
'k Hou je niet tegen!Ja, de vrouwen hebben ontegenzeggelijk een voorsprong waar het gaat om het gebruiken van het lichaam om geld te verdienen.
Er zijn maar weinig mannen die dat kunstje nadoen.
En haar zus heeft zeker ook een advertentie ....Haar advertentie is er al een tijdje, maar ze heeft de tekst aangepast, want eerder schreef ze dat ze samen met haar zus onder een dak leefde.
Die mocht er niets van weten.
Ik vermoed dat deze advertentie nep is, anders probeer je het even uit misschien is er nog met haar te onderhandelen over de prijs.Haar advertentie is er al een tijdje, maar ze heeft de tekst aangepast, want eerder schreef ze dat ze samen met haar zus onder een dak leefde.
Die mocht er niets van weten.
Wie het weet, mag het zeggen.En haar zus heeft zeker ook een advertentie ....
Is voor mij niet te doen, geen plek om af te spreken en ze vraagt behoorlijk wat.Ik vermoed dat deze advertentie nep is, anders probeer je het even uit misschien is er nog met haar te onderhandelen over de prijs.
Ik zeg ook onderhandelen misschien mag je 200 met anaal das een koopje en dan een cardate regelen.Wie het weet, mag het zeggen.
Is voor mij niet te doen, geen plek om af te spreken en ze vraagt behoorlijk wat.
Neem je haar mee naar de plaatselijke bibliotheek in de wc heb je het binnen warm ook.Wie weet hapt ze toe, maar dan kom je toch op het punt waar af te spreken.
In de openlucht is niet echt geslaagd in dit seizoen.
Maison d Amour ( provincie Antwerpen ) Sint Job in t Goor, ook die prijzen en direct afrit snelweg Antwerpen Breda. Over t algemeen hebben de dames prima recensies. Is ook gezellig huisje.zou kunnen.
ik ken maar de prijzen in mijn regio (oost en west vlaanderen)
Dan is het een slechte review. Want dit had er dus moeten instaan dat dame geen Engels kan. En alles via vertaal app werkt. Dus geld niet waard.2. Vandaag afspraak gemaakt met dame die goeie reviews heeft. Planner/pooier/boeker whatever alles duidelijk afgesproken. Tijd/services/prijs.
Ik kom aan, mevrouw doet open met gezicht op onweer en laat via vertaal app weten dat ze geen engels spreekt (kan gebeuren). Vervolgens vraagt ze hoe lang ik wil blijven en hoe/wat (waarom heeft de planner dat niet doorgegeven!?). Ik vertel via de app wat ik heb besproken qua tijd/services/prijs. Mevrouw kijkt weer naar me met een "whatever" blik en laat via de vertaal app weten "nou dat moet dan maar"....
Logisch heb ik GEEN date met deze dame gehad. Ondanks de goeie reviews...
Als je op zo'n manier ontvangen wordt, is de lust snel weg.2. Vandaag afspraak gemaakt met dame die goeie reviews heeft. Planner/pooier/boeker whatever alles duidelijk afgesproken. Tijd/services/prijs.
Ik kom aan, mevrouw doet open met gezicht op onweer en laat via vertaal app weten dat ze geen engels spreekt (kan gebeuren). Vervolgens vraagt ze hoe lang ik wil blijven en hoe/wat (waarom heeft de planner dat niet doorgegeven!?). Ik vertel via de app wat ik heb besproken qua tijd/services/prijs. Mevrouw kijkt weer naar me met een "whatever" blik en laat via de vertaal app weten "nou dat moet dan maar"....
Logisch heb ik GEEN date met deze dame gehad. Ondanks de goeie reviews...
Mij lijkt toch wel... dat het wel erg vaak dezelfden zijn die 'pech' hebben...
Misschien iets meer tijd en moeite besteden aan de selectie... alvorens de DVP te bezoeken?
Janken janken janken, maar de dames waar je wel gewoon op een normale manier voor een normaal prijsje terecht kan zijn ordinair. Tja met zo'n instelling verwacht ik dat het niet uitmaakt wat dames vragen, maar die top date gaat er niet komen@ForumLurker bij punt 1 ga je dus mis. Want de dames (als zijnde het restaurant) houden niet op te bestaan. Die blijven adverteren, wisselen van naam, locatie, fotos. En je gaat voorbij aan het punt. ZOU jij überhaupt nog naar een restaurant gaan als de kans 90% is dat je besodemietert wordt? En of het nu 90% is of 50% is... Gaat om de correlatie. Bij een snackbar? Boeiend.. voor die 7,50 neem je het risico. Hoe lager de prijs hoe meer je de kans op een miskoop accepteert. Daarom kan de Action troep verkopen!
Andersom, hoe hoger de prijs hoe KLEINER de kans dat je een miskoop accepteert. Bij hoeren gaan de prijzen omhoog maar de kans op een miskoop is NIET afgenomen.
Deze dame heeft verschillende zeer goede recensies. Dus ja kan pech zijn. Maar terug naar het restaurant voorbeeld. Als een "kok" een keer zijn dag niet heeft ga ik geen 200e betalen voor vies vreten (en in dat geval stuur je het terug naar de keuken want bij een DVP natuurlijk niet kan)
Deze dame heeft verschillende zeer goede recensies. Dus ja kan pech zijn. Maar terug naar het restaurant voorbeeld. Als een "kok" een keer zijn dag niet heeft ga ik geen 200e betalen voor vies vreten (en in dat geval stuur je het terug naar de keuken want bij een DVP natuurlijk niet kan)
Het ergste is dat zoiets daadwerkelijk kan gebeuren. Als je volgens het bedienend personeel een zeurkous bent of te veeleisend, zijn ze niet te beroerd om in je soep of op je eten wat achter te laten..De kok van het verhaal spuugt dan ff op je biefstukje .....