@ForumLurker je gaat er elke keer aan voorbij dat 80% van de wandelaars NIET deze website gebruikt. Die kunnen geen research doen. Wij hebben hier de mazzel dat we het aantal miskleuns kunnen voorkomen cq verlagen. Maar de gemiddelde wandelaar is relatief vaak de sjaak voor relatief veel geld.
ik generaliseer omdat ik NIET vanuit mezelf praat maar juist op kom voor onze wandel broeders
Mensen die het niet met me eens zijn generaliseren juist NIET paar preken alleen voor eigen parochie! "Ja maar ik kan het betalen"... (top, good for you) of "Ja maar ik vind zepers niet erg" (oke top, goed voor jou!)
Feit is er staan DUIZENDEN dames op kinky.nl en de meeste hebben recensies uitstaan of hebben geen reviews.
Feit is er zijn maybe 100 dames die echt top zijn (reviews van 4+ mensen?).
Feit is ook dat de meeste wandelaars echt geen reviews lezen hier (hooguit op kinky en die vertrouwt niemand hier!).
En Feit is dat de tarieven exploderen sinds Covid. Harder dan de inflatie en dus harder dan de gemiddelde loonstijging = per saldo wordt een DVP duurder voor de gemiddelde (generalisatie is key!) wandelaar