200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
maloot = dwaas. Lijkt me nou niet dat men daar al over moet vallen? Ik vind iemand die zich feitelijk laat oplichten door een DVP of wat dan ook zelf OOK een dwaas! Zeker als je het meer dan 1x overkomt. Een ezel (no offense) stoot zich niet 2x aan dezelfde steen toch?
Jij vindt heel veel, lees ik hier steeds. Maar hou het maar lekker dicht bij jezelf en in je eigen wereldje, in plaats van steeds anderen de maat te willen nemen.

"Leven en laten leven"

Happy Food GIF by Regal

Alle heren die zich makkelijk laten misleiden door de dvp's terwijl ze met gemak weg hadden kunnen lopen.

Of begin dit jaar of vorig jaar 1x aan de deur omgedraaid .

Dame leek totaal niet op dame van de foto's.

Toen ik dat duidelijk maakte werd ze nog behoorlijk taai en vloog nog net niet als n heks op n brandende bezem door de straat .

Nog div kwaaie app's mogen ontvangen, maar nummer geblokt en klaar .

Dame adverteerd nog steeds trouwens, verder nooit geen review tegengekomen. Dus of het was n slechte stand inn , of ik ben de enigste die het opvalt 🙂🙂.

Verder ook n keer iets totaal anders meegemaakt .

Dame zag wel uit zoals verwacht, zelfs mooier . Maar na 15 a 20 min sex had ze van de een op de andere seconde geen zin meer ......

Aangezien het een "latina" was op dat moment moeilijk/niet mee te communiceren.

Ze gaf het betaalde geld terug , maar aangezien er al bijna n half uur verstreken was vond ik dit niet gepast .

Nog geprobeerd te achterhalen wat er scheelde , maar nee perse moest ik het hele bedrag aannemen en vertrekken .

Later nog een app gehad dat het probleem bij haar zat , moe was, haar dag niet had en beter niet had kunnen afspreken.

Ze zou n paar dagen "vrij" nemen , en daarna wou ze graag nog eens afspreken. Maar uiteindelijk geen gebruik meer van gemaakt. 😳

Later nog een app gehad dat het probleem bij haar zat , moe was, haar dag niet had en beter niet had kunnen afspreken.

Ze zou n paar dagen "vrij" nemen , en daarna wou ze graag nog eens afspreken. Maar uiteindelijk geen gebruik meer van gemaakt. 😳
Lijkt wel meer voor te komen bij Latina's... worden blijkbaar gepushed tot ze (bijna) niet meer kunnen... Of is het 'The lure of the money'?

De meesten doen dan wel verder... maar leuk is het allang niet meer...
Dan stop ik er in dat geval liever zelf mee!

Ookal noem je een dvp ordinair die ik nog nooit heb gezien. Zulk gedrag accepteer ik persoonlijk niet.

Dat is net zoiets als een dik persoon daarvoor uitschelden op straat. Wat heeft diegene jou aangedaan, dus waarvoor moet je je zo gedragen?
Tja dat is dan JOUW probleem. En zoals hierboven geschreven ben je nogal hypocriet. Je valt over iets waar je niet bij was en dus geen oordeel over KAN geven. Daarnaast haal je hier bewust de context weg. Ik gaf aan dat ik niet snel bij het privehuis zou komen waar jij werkt omdat (en de reden was ik vond de dames nogal ordinair)
Jij vindt heel veel, lees ik hier steeds. Maar hou het maar lekker dicht bij jezelf en in je eigen wereldje, in plaats van steeds anderen de maat te willen nemen.

"Leven en laten leven"
Jaja we leven (nog) in een vrij land en mocht jij iemand zijn die zich wel graag stoot aan dezelfde steen. up to you? Zal mij een worst wezen? Qua topic gaat het er alleen om dat het raar is dat voor een dienst die zoveel kost het schijnbaar door bepaalde mensen "normaal" wordt gevonden als er een slechte dienst wordt geleverd?
Nee, dat zeg ik helemaal niet, maar ik ga niet vooraf iemand mijden of een restaurant niet bezoeken, omdat een kans bestaat dat het tegen zou vallen. Anders wil ik je wel even doorverwijzen naar de autoverkoper die de wind van voren heeft gehad, of de servicemedewerker van de MM die me wilde naaien om er een paar te noemen en moet je hun eens vragen hoe aardig ik bleef. 🤣
Dus schijnbaar accepteer je niet van alles en iedereen dat er een slechte dienst wordt geleverd? Bedoel als iemand je wc komt ontstoppen en die levert slecht werk dan doe je (terecht) WEL je mond open? Maar als een dame slechte service levert vind je het "part of the game" en vind je die 200+ geen probleem?

Nogmaals. Het is ook jou geld. En lekker zelf weten hoe/wat. Maar de dubbele standaard vind ik bizar. Waarom mag de ene beroepsgroep WEL slechte service leveren en de andere niet? Of ik nu een loodgieter, timmerman of DVP betaal. In ALLE gevallen mag ik verwachten dat ze hun afspraken nakomen. PUNT.
Een tandarts die een verkeerde kies trekt zonder verdoving "ach hij had zijn dag niet en maybe is het de volgende keer beter"? Hell no
Ze gaf het betaalde geld terug , maar aangezien er al bijna n half uur verstreken was vond ik dit niet gepast .
Zoiets meegemaakt met Bianca! Super dame. Super service. Werden gestoord. Zij loste het netjes op. Geen kwaad woord.

Lijkt wel meer voor te komen bij Latina's... worden blijkbaar gepushed tot ze (bijna) niet meer kunnen... Of is het 'The lure of the money'?

De meesten doen dan wel verder... maar leuk is het allang niet meer...
Dan stop ik er in dat geval liever zelf mee!

Zeker waar .

Ook daarom eigenlijk alleen nog bij dame(s) waar het erg goed mee klikt .

Dan heb je die onzin niet.

Ook die hebben wel eens n mindere dag , maar ook dan zijn ze nog altijd bovengemiddeld goed .

Tja dat is dan JOUW probleem. En zoals hierboven geschreven ben je nogal hypocriet. Je valt over iets waar je niet bij was en dus geen oordeel over KAN geven. Daarnaast haal je hier bewust de context weg. Ik gaf aan dat ik niet snel bij het privehuis zou komen waar jij werkt omdat (en de reden was ik vond de dames nogal ordinair)
ja dus wie is hier hypocriet?😉
Spreek mij niet aan op gedrag wat je zelf ook vertoont😜

Jij gaat niet meer naar een plek door een eerdere ervaring, want je verwacht dat het niet verbeterd is. Dus in principe ga je er al vanuit dat ik ook ordinair ben. Zo zie ik dat tenminste, maar ik zal wel weer gek zijn.

Ik kijk hoe je reageert op het forum en schat daardoor in dat je niet de leukste klant zal zijn. Kan goed kloppen, want je hebt toch alleen slechte ervaringen (niet alles ligt aan dvp's)🤷‍♀️

We zijn beide zo hypocriet als het kan🤣🥳

Jaja we leven (nog) in een vrij land en mocht jij iemand zijn die zich wel graag stoot aan dezelfde steen. up to you? Zal mij een worst wezen? Qua topic gaat het er alleen om dat het raar is dat voor een dienst die zoveel kost het schijnbaar door bepaalde mensen "normaal" wordt gevonden als er een slechte dienst wordt geleverd?
Beste man, LEES eens een keer goed! Je maakt er je eigen waarheid van. Het punt is dat "normaal", "goed" of "slecht" subjectieve begrippen zijn. De waardebeoordeling van de ene klant is dus niet zomaar te vergelijken met die van een andere klant. Als je een service iddelmatig vindt kan een ander het juist goed genoeg vinden, of juist erg slecht. Hetzelfde geldt voor wat iemand over heeft voor een uurtje met een dvp. De ene vind 120 genoeg, een ander betaalt zonder moeite 250.
Je wilt dus een conclusie trekken uit meningen en subjectieve beoordelingen. En dat gaat niet (zomaar). En daarom krijg je in dit topicnogal wat tegengas. Dat is niet erg en ieder zijn mening, maar je begint die van jou nogal op te dringen en tussendoor mensen te beledigen.

Dit speelt volgens de dames van het legerdesheils in alle huizen in nederland en niet elke dag zijn er natuurlijk zoveel meiden.

Alleen zondag waren wij met 4 en hadden we 11 klanten denk ik. 5 daarvan waren al van mij en 3 had ik eigenlijk zelf geregeld.

Er zitten nu echt hele magere dagen tussen en eigelijk zou ik mijn eigen klanten niet moeten regelen in een huis.

Veel meiden zijn nu ook aan het hoppen naar andere clubs in de hoop dat het beter is.

Ik hoop dat de nachtclub sector niet zo aan het achteruit boeren is in NL zoals die dat hier aan het doen is. Of heb ik dat beeld nu enkel omdat dat zo is in de naburige regio waar ik woon?

Dus schijnbaar accepteer je niet van alles en iedereen dat er een slechte dienst wordt geleverd? Bedoel als iemand je wc komt ontstoppen en die levert slecht werk dan doe je (terecht) WEL je mond open? Maar als een dame slechte service levert vind je het "part of the game" en vind je die 200+ geen probleem?
Ja, dan trek ik mijn mond wel open en als de dame tegenvalt zeg ik daar iets over bij de gastvrouw (want bezoek alleen privehuizen), maar jij doet het voorkomen alsof je vooraf al weet dat het een slechte uitgave gaat zijn.
En de prijs voor je etentje is 200+ (ex wijn/drank) en je hebt een 90% kans dat het kut is? .... Maybe is de 90% overdreven maar de kans dat je (bij een nieuwe dame) niet krijgt wat je wil is minstens 50% these days
Je gaat bij voorbaat uit van het negatieve, omdat er 50 procent kans bestaat op een slechte ervaring. Ik doe dat niet en daardoor is het ook niet bij voorbaat verloren geld. Voor mij is het juist een kans op een goede ervaring.

Ik accepteer van niemand een slechte service. Ik zeg ook nergens dat ik er blij van wordt, maar wel dat je de kans op teleurstelling niet moet mijden en dat het uiteindelijk ook iets waardevols kan opleveren. Ja, het geld verliezen is balen, maar zekerheid heb je nou eenmaal nooit.

Ik hoop dat de nachtclub sector niet zo aan het achteruit boeren is in NL zoals die dat hier aan het doen is. Of heb ik dat beeld nu enkel omdat dat zo is in de naburige regio waar ik woon?
We hebben nu wel ff de kerstdrukte en hele goede dagen, dus het is ff aankijken.

wel in vergelijking met 1,5-2 jaar geleden zijn de klanten heel erg afgenomen. Je merkt dat mensen minder geld te besteden hebben, en daardoor vraag ik bijvoorbeeld minder voor de extra's.

Dan kunnen de mannen net wat vaker terugkomen😊

Je gaat bij voorbaat uit van het negatieve, omdat er 50 procent kans bestaat op een slechte ervaring. Ik doe dat niet en daardoor is het ook niet bij voorbaat verloren geld. Voor mij is het juist een kans op een goede ervaring.

Ik accepteer van niemand een slechte service. Ik zeg ook nergens dat ik er blij van wordt, maar wel dat je de kans op teleurstelling niet moet mijden en dat het uiteindelijk ook iets waardevols kan opleveren. Ja, het geld verliezen is balen, maar zekerheid heb je nou eenmaal nooit.
Geilegerard is iemand met ervaring en heeft waarschijnlijk net als ons allemaal slechte dates achter de rug dus snap ik heel goed waarom hij kritisch naar dvp's kijkt. Hij ziet het aankomen dat een dvp hem zal gaan bedonderen en beschermt zichzelf daar tegen heel verstandig van hem doe ik zelf namelijk ook.

ja dus wie is hier hypocriet?😉
Spreek mij niet aan op gedrag wat je zelf ook vertoont😜

Jij gaat niet meer naar een plek door een eerdere ervaring, want je verwacht dat het niet verbeterd is. Dus in principe ga je er al vanuit dat ik ook ordinair ben. Zo zie ik dat tenminste, maar ik zal wel weer gek zijn.

Ik kijk hoe je reageert op het forum en schat daardoor in dat je niet de leukste klant zal zijn. Kan goed kloppen, want je hebt toch alleen slechte ervaringen (niet alles ligt aan dvp's)🤷‍♀️

We zijn beide zo hypocriet als het kan🤣🥳
Ik heb nooit de indruk willen wekken dat JIJ ordinair bent! Excuses als je dat dacht! Ging om de club, niet jouw. Was meer in de context dat je als dame die bij een privehuis dus voor/nadeel kan hebben van het imago van een club (wat niets zegt over de individuele dames!)

En heb zeker niet alleen slechte ervaringen! Heb met 1 dame dit jaar paar keer afgesproken. Altijd super, nog steeds contact en blij als die weer terug is ;)

Als klant moet je tegenwoordig gewoon research doen. En een nieuwe dame bezoeken is gewoon een risico. Zeker ook gezien de steeds toenemende kosten. Echter als de mensen die mij een azijnzeiker vinden mijn reviews lezen weten ze OOK dat ik een aantal dames hier als eerste heb beschreven. Blijkbaar waren dat dus nieuwe dames en zijn die gokjes goed uitgepakt.

En terug naar het topic. Ik probeer liever 3x per maand een dame voor 150 dan 1x per maand een dame van 200+

Geilegerard is iemand met ervaring
Mijn eerst wandel ervaring was 1997. En heb gewandeld in NL, DE, Italie, Spanje, Portugal, USA, Denenmarken, Thailand, Hongkong, Budapest, Noorwegen, Zweden... dus ja fair to say I fucked a few hundred

Geilegerard is iemand met ervaring en heeft waarschijnlijk net als ons allemaal slechte dates achter de rug dus snap ik heel goed waarom hij kritisch naar dvp's kijkt. Hij ziet het aankomen dat een dvp hem zal gaan bedonderen en beschermt zichzelf daar tegen heel verstandig van hem doe ik zelf namelijk ook.

Als ik opgerold als een egel ergens naar binnen moet , dan is voor mij de zin al over .

Mij lijkt dat als je zo negatief ergens aan begint, gaat het niet snel leuk worden .

@Rimon
Nee, hij heeft net als wij allemaal ervaring met slechte dates en kiest ervoor dat bij voorbaat te projecteren op alle andere dvps.

Tuurlijk zijn er dames waarvan je echt wel kunt aanvoelen dat het niks gaat worden, maar het generaliseren wat ik steeds in zijn verhaal lees doe ik niet aan mee.
Als klant moet je tegenwoordig gewoon research doen. En een nieuwe dame bezoeken is gewoon een risico.
Ja uiteraard, maar om weer terug te komen op je 50 procent, als er een paar slechte en een paar goede recensies zijn, dan kies jij risicomijdend voor het half lege glas en ik voor het optimistischere half volle glas.

Geen van beide uitgangspunten zijn inherent goed of slecht in dit geval. Het is maar net waar je jezelf prettig bij voelt.

@ForumLurker je gaat er elke keer aan voorbij dat 80% van de wandelaars NIET deze website gebruikt. Die kunnen geen research doen. Wij hebben hier de mazzel dat we het aantal miskleuns kunnen voorkomen cq verlagen. Maar de gemiddelde wandelaar is relatief vaak de sjaak voor relatief veel geld.
ik generaliseer omdat ik NIET vanuit mezelf praat maar juist op kom voor onze wandel broeders
Mensen die het niet met me eens zijn generaliseren juist NIET paar preken alleen voor eigen parochie! "Ja maar ik kan het betalen"... (top, good for you) of "Ja maar ik vind zepers niet erg" (oke top, goed voor jou!)

Feit is er staan DUIZENDEN dames op kinky.nl en de meeste hebben recensies uitstaan of hebben geen reviews.
Feit is er zijn maybe 100 dames die echt top zijn (reviews van 4+ mensen?).
Feit is ook dat de meeste wandelaars echt geen reviews lezen hier (hooguit op kinky en die vertrouwt niemand hier!).
En Feit is dat de tarieven exploderen sinds Covid. Harder dan de inflatie en dus harder dan de gemiddelde loonstijging = per saldo wordt een DVP duurder voor de gemiddelde (generalisatie is key!) wandelaar

@ForumLurker je gaat er elke keer aan voorbij dat 80% van de wandelaars NIET deze website gebruikt. Die kunnen geen research doen. Wij hebben hier de mazzel dat we het aantal miskleuns kunnen voorkomen cq verlagen. Maar de gemiddelde wandelaar is relatief vaak de sjaak voor relatief veel geld.
ik generaliseer omdat ik NIET vanuit mezelf praat maar juist op kom voor onze wandel broeders
Mensen die het niet met me eens zijn generaliseren juist NIET paar preken alleen voor eigen parochie! "Ja maar ik kan het betalen"... (top, good for you) of "Ja maar ik vind zepers niet erg" (oke top, goed voor jou!)

Feit is er staan DUIZENDEN dames op kinky.nl en de meeste hebben recensies uitstaan of hebben geen reviews.
Feit is er zijn maybe 100 dames die echt top zijn (reviews van 4+ mensen?).
Feit is ook dat de meeste wandelaars echt geen reviews lezen hier (hooguit op kinky en die vertrouwt niemand hier!).
En Feit is dat de tarieven exploderen sinds Covid. Harder dan de inflatie en dus harder dan de gemiddelde loonstijging = per saldo wordt een DVP duurder voor de gemiddelde (generalisatie is key!) wandelaar

Die 80% die schijnbaar niet capabel zijn om dit forum te bezoeken .........

Zijn die slimmer of juist minder slim dan de bezoekers hier ??

Persoonlijk kan ik zeggen dat ik vanwege GR letterlijk 1 dame bezocht heb/heb mogen ontmoeten.

Nu was het in mijn geval helemaal geen vervelende ervaring, in tegendeel zelfs .

Maar toch zou ik zeker zonder GR totaal niet ongelukkig zijn op wandel gebied .

je gaat er elke keer aan voorbij dat 80% van de wandelaars NIET deze website gebruikt. Die kunnen geen research doen.
Kunnen ze dus wel, maar doen ze niet. Als je werkelijk wat meer zekerheid wil hebben dat je geen kat in de zak koopt, dan ga je toch op zoek naar info? Ik keer internet ook binnenstebuiten als ik een tv wil kopen of iets obscuurders. Dan doe ik ook niet blind een aankoop.

Waarom doen die lui waar je zo begaan mee bent dat dan niet? Dat is geen fout van de dames, maar helemaal van de klant. Als ze werkelijk een risico willen voorkomen en vervolgens geen recensie kunnen vinden, dan moeten ze er geen geld aan uitgeven. Ik koop ook geen mobieltje als er geen recensies voor zijn. Wederom alleen de klant aan te rekenen.

Ja er is heel veel gespuis op SJ en Kinky, maar als de heren nou eens niet met hun lul zouden denken, dan zou al veel ellende voorkomen kunnen worden. Als je het risico neemt, dan moet je niet raar opkijken dat het mis kan gaan. Ik nodig ook niet de eerste de beste loodgieter uit en research doen kun je altijd. Het is nou niet dat GR verstopt op het darkweb staat.

Die 80% die schijnbaar niet capabel zijn om dit forum te bezoeken .........
Ik denk dat de meeste wandelaars minder bezig zijn en bv door thuis situatie niet kunnen browsen of er gewoon niet bij stilstaan? Blijft wel prostitutie he? Minder gangbaar dan ff een mobieltje waarvoor je research doet...
en dan nog is 80% niet beschreven... dus heeft niet eens een review.

Ik denk ook dat heel veel heren GEEN review schrijven als het matig/slecht was. Of zeker niet om die reden een accountje ergens maken. Nou ja en op kinky is het bekend? Slechte reviews worden 9/10x geweigerd.
En zoals hieronder gesteld. Goede dames worden soms bewust OOK niet beschreven.

Conclusie: Reviews zijn leuk maar veel te weinig aanwezig. Voor restaurants vind je ze altijd wel. (bv)

Laatst bewerkt:
Ik denk ook dat heel veel heren GEEN review schrijven als het matig/slecht was. Of zeker niet om die reden een accountje ergens maken. Nou ja en op kinky is het bekend? Slechte reviews worden 9/10x geweigerd
Dat is helemaal waar. Omgekeerde wereld vergeleken met reviews elders op andere gebieden waar men juist minder genegen is om een goede review te schrijven en juist eerder in de pen klimt als het slecht is. Wat dat betreft weer een bevestiging dat de wandelscene een apart wereldje is.

Ik denk dat de meeste wandelaars minder bezig zijn en bv door thuis situatie niet kunnen browsen of er gewoon niet bij stilstaan? Blijft wel prostitutie he? Minder gangbaar dan ff een mobieltje waarvoor je research doet...
en dan nog is 80% niet beschreven... dus heeft niet eens een review.

Ik denk ook dat heel veel heren GEEN review schrijven als het matig/slecht was. Of zeker niet om die reden een accountje ergens maken. Nou ja en op kinky is het bekend? Slechte reviews worden 9/10x geweigerd
En... er zijn er vast ook wel (genoeg) op dit forum die geen recensie schrijven als het (echt) goed was! Willen dat liever voor zich houden... want anders wordt de DVP te populair... verhogen de prijzen etc... Enfin, je kent de discussie wel.

Wat dat betreft weer een bevestiging dat de wandelscene een apart wereldje is.

En daarom is bro's before ho's NOG belangrijker
En... er zijn er vast ook wel (genoeg) op dit forum die geen recensie schrijven als het (echt) goed was! Willen dat liever voor zich houden... want anders wordt de DVP te populair... verhogen de prijzen etc... Enfin, je kent de discussie wel.
Ja eens! Dat ook. Dus alles met reviews is echt topje van de ijsberg. Kijk en elke "karen" schrijft natuurlijk gelijk een review als er 2 mensen in de rij stonden bij de Action. Maar wandelaars zijn ander slag volk

Kunnen ze dus wel, maar doen ze niet. Als je werkelijk wat meer zekerheid wil hebben dat je geen kat in de zak koopt, dan ga je toch op zoek naar info? Ik keer internet ook binnenstebuiten als ik een tv wil kopen of iets obscuurders. Dan doe ik ook niet blind een aankoop.
Klinkt ook niet meer dan logisch.
Vaak genoeg zetten mensen bij het horen van een naam al meteen de zoekmachine aan het werk.
Als het op dit forum niet te vinden is, dan maar even speuren of het telefoonnummer bekend is.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
43.754
Leden
35.399
Nieuwste lid
Lievebarebottom
Terug
Bovenaan Onderaan