Ja! Een hele leuke meid waar ik in 2019 meerdere 'stomende uurtjes' heb doorgebracht noemde me 'My horse' Haha! (bedoelde vast 'my stallion', haar kennis van het Engels was goed maar basic)Is er ook een term " The Horse" ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa! Een hele leuke meid waar ik in 2019 meerdere 'stomende uurtjes' heb doorgebracht noemde me 'My horse' Haha! (bedoelde vast 'my stallion', haar kennis van het Engels was goed maar basic)Is er ook een term " The Horse" ?
Op een grote paddenstoel.............Wel eens gehoord dat een vaste klant van privehuis, met hele grote eikel door de dames onderling Piet paddenstoel werd genoemd.
Ik heb trouwens ook een bijnaam, wel via mijn partner dan .
Hij noemt mij een Nilfisk.
In Oost-Vlaanderen is er een klant die gekend is bij echt ALLE privéhuizen. Je moet nog maar 2 zinnen zeggen over hem en de dames zeggen 'oooh die komt hier ook!' Bij ons noemt hij ook champignontje.Wel eens gehoord dat een vaste klant van privehuis, met hele grote eikel door de dames onderling Piet paddenstoel werd genoemd.
Best toch niet dippen in hot sauceIk noem de mijne mijn loempiaatje
Geloof niet dat wij de dames het super erg vinden hoor.heren, dit topic is door dames geopend om ons iets over ons te vertellen. Niet om ons de kans te geven om over onszelf te praten.
Dan maar gebruiken voor de dames? Die hebben wel een poes'Kelderslak' is bij ons een mooie gestreepte poes.
Bekijk bijlage 91619
Als uwe penis daarmee vergeleken wordt... Ocharme!
Dit noem ik nu eens een mooi en verzorgd sperma sponsje voor thuisgebruik....
Wat ben ik dan topper? Voor mij ben jij een snoepje. Leuk dat jij hier bent. Tot de 18eNou ik heb nog wel een naam die ik hier nog niet gelezen heb & dat is: een snoepje
& zeester, gebruiken wij ook, maar er zijn nu eenmaal mannen die zich gewoon lekker willen overgeven & genieten.. al vraag je, je dan soms af of hij wel lekker geniet, dan heeft mijn voorkeur toch wel wat meer interactie.
& de term: Grijpgrage gebruiken wij ook, mannen die zo geil worden dat ze de vooraf afgesproken grenzen vergeten, & dat kan ik wel begrijpen, dat los ik meestal met humor op zodat ik weer lekker door kan gaan met mijn ding
máár… dit kan ook een respectloze grijpgrage zijn, een klant die van te voren weet wat niet zal gaan gebeuren, maar dan toch de verovering aangaat. In die gevallen is hij de: gebeten hond want daar word de behandeling niet beter van, dan wordt je als masseuse juist afgeremd. (Je weet als man/klant toch van te voren dat je heel erg wordt opgegeild & geplaagd, máár dit tot een bepaalde grens)
Nou…. Ik heb eventjes op mijn lijstje van de 18e gespiekt & ik zie 2 snoepjes staan máárrrrr er staat van alles…& geen Jan en/of Jannetje , jij bent voor mij nu nog ff een raadseltjeWat ben ik dan topper? Voor mij ben jij een snoepje. Leuk dat jij hier bent. Tot de 18e
Ben ik aan het doenMisschien kunnen jullie elkaar beter aftasten via priveberichten?
ach geeft niet wat voor naam ik krijg als chanti mij maar een chantra massage geeftNou…. Ik heb eventjes op mijn lijstje van de 18e gespiekt & ik zie 2 snoepjes staan máárrrrr er staat van alles…& geen Jan en/of Jannetje , jij bent voor mij nu nog ff een raadseltje
En... als tegenpool 'De grommende man'.De gillende keukenmeid is nog niet aan bod gekomen. Zo één die de hele buurt bij elkaar kreunt en schreeuwt.
Ik herinner me ineens nog een naam die niet genoemd is een echte 3-potige oftewel een man met 3 benenach geeft niet wat voor naam ik krijg als chanti mij maar een chantra massage geeft