- 4.179
- 01/07/21
- 14.925
Ach ja , het lijkt meer een medisch probleem dan een hygiëne probleem.
IK ben geen DVP, maar zou t wel weten, bij een nauwe Piet direct een condoom erom.
Wat betreft de remsporen, als je winderigheid hebt, dan komt dat al voor.
Dame kan vragen, ben je winderig of ook een check doen.
Natuurlijk moet de man er zelf op letten , maar een wandelaar die vlug/vlug tussen door bijvoorbeeld @JokePrive bezoekt is het ook stukje klantvriendelijkheid allemaal.
Ook dat is professionaliteit van de DVP.
Moet niet denken in problemen, maar oplossingen.
Anders wordt het tijd voor een carrière switch.
Het lijkt misschien onprofessioneel zoals ik soms overkom, maar het is wel duidelijk dat al die "grappige" reacties komen v personen die mij persoonlijk niet kennen. Houden zo!
Is het echt professioneel om te vragen aan je gast of hij last v scheten laten heeft? Het komt sporadisch voor dat iemand dat doet. Het is gewoon, om het even echt bij de naam te noemen, dat iemand zijn kont NIET wast. Dààr krijg je die remsporen van en ook sporen op de handdoek
En bij Joke (bijvoorbeeld) is er geen vlug vlug, want ik heb een rothekel aan vluggertjes. Dus er is en eigenlijk nooit GEEN reden om niet hygiënisch op jezelf te zijn. Maar die onhygiënische gasten zijn er helaas wel en daar lopen alle sekswerkers wel tegenaan.
Dus nee.. wij maken de problemen niet en we zeggen het ook niet in iemands gezicht, maar wel hier En waarom moeten wij met oplossingen komen, omdat iemand gewoon een viezerik is?
Zeep overal gebruiken onder de douche, dat is de enige oplossing