- 4.179
- 01/07/21
- 14.928
En hoe noemen we dames die zo op bed gaan zitten of liggen zonder dat je ergens bij kunt of dat ze je verder hoeft aan te raken..
Heb ik ook wel eens gehad
Een ijsprinses of diva.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn hoe noemen we dames die zo op bed gaan zitten of liggen zonder dat je ergens bij kunt of dat ze je verder hoeft aan te raken..
Heb ik ook wel eens gehad
Zeer droogHoe zal de sex zijn als zowel dame als heer uiterst passief zijn ?
Of bij de visboer. ——->> slechte hygiëne.De snackbar/MacDonalds
Misschien een idee om deze mannen te belonen met een korting of meer tijd in bed? Voor hun goede gedrag.
Snap het helemaal Joke. Niks voor mij, nog net niet op commando naar het h.p. En nee, tijd bijboeken is geen optie. Het idee alleen al.Je zit vast aan tijden en een basisprijs. Uitlopen is gegarandeerd een kl
Of bij de visboer. ——->> slechte hygiëne.
ja Joke ook dat maken we weleens mee.
Ik ben een gluurder, maar dan wel op een gangbang, mag er graag naar kijken, maar ga niet zonder aandacht weer weg hoorIk ben er nog wat vergeten...
De gluurder: Bij een voorstelling enkel kijken en dan weer vertrekken
Grootste onzin dit. Er hoort gewoonlijk bij aankomst even gewassen te worden. En ja, ook achter de voorhuid niks meer dan normaal. Dames , ook bij hunzelf. Gebeurt dit niet zijn het viezerikken.Als ik DVP was en er kwam zulke Kaasboer langs,dan schopte ik hem eigenhandig naar buiten
Zou kunnen. Heb mijn dames nooit horen klagen die pijpen zonder doen.De lucht daarvan ruik je heel snel!
Nee, zelfingenomen kwal klinkt zo… zelfingenomen. Helemaal blij met zichzelf, moet er niet aan denken.Zelfingenomen kwallen vind ik toch wel weer plezierig moet ik eerlijk zeggen.
De "ik verdien alleen het beste" klant: laten graag zien wat ze allemaal in huis hebben, werken hard en waarderen het erg als je zelf ook hard werkt, vaak met de "beloning" om de dame ook te laten komen mochten ze zelf al gekomen zijn naar tevredenheid.
I like a challenge.
Mocht dat overeenkomen met jouw idee van "zelfingenomen kwal", dan kan deze in het sekswerker slang woordenboek
Lieverd dat is gewoon een voyeur. Ik ben ook zo waarom zou ik anders naar clubs gaanIk ben een gluurder, maar dan wel op een gangbang, mag er graag naar kijken, maar ga niet zonder aandacht weer weg hoor
Haha die ga ik zeker onthouden, want is geheel op mij van toepassing.Stoptrein:
Komt sneller dan hij zou willen.
Deze heer leer ik vooral goed door te ademen. Als je snel komt en je wil graag langer genieten zonder een pilletje, helpt het om je ademhaling onder controlle te houden
Zodra die onderbroek uitgaat dan ruik je dat meteen. De geur gaat ook door een condoom heen bij sommige helaas.Zou kunnen. Heb mijn dames nooit horen klagen die pijpen zonder doen.
En met een condoom Joke, zou het niet te ruiken zijn. Lijkt mij althans.
Nogmaals, zelf nooit klachten gehoord.
Als het echt zo erg is dan en ze willen niet wassen, of wassen helpt niet, dan stuur ik ze ook weg. Echter geef ik je dan echt geen geld terug. Om de simpele reden dat je als volwassene toch wel weet hoe je jezelf moeten schoonhouden. Bovendien heb je mij, 9 van de 10x, al aangeraakt wanneer het moment zover is en heb ik de tijd voor je vrijgehouden.Als ik DVP was en er kwam zulke Kaasboer langs,dan schopte ik hem eigenhandig naar buiten
nog nooit op de bouw geweest tussen gasten uit Polen of Roemenie zeker?..Heb al een paar keer meegemaakt dat dames de heren op hun lijfgeur wezen en naar de douche of deo wijzen, ook heb ik wel vieze mannen geroken toen ik er langs liep getsie, laat staan dat de dames er met de neus bovenop zitten.
Mea culpa. Er stonden een aantal berichten teveel aangevinkt toen ik op het delete knoppeke heb gedrukt. Was niet de bedoeling en ik had het ook niet gezien.Wellicht dat de desbetreffende moderator kan aangeven waarom bepaalde berichten zijn verwijderd.
Dat klinkt als de 'koopjesjager' of mogelijk 'prijsvergelijker' (kanshebbers om nooit klant te worden)Ooooh die heb je ook bij de klanten. Willen van alles maar door besparingen zo goedkoop mogelijk die willen 'een prijsje'
Daarom voor mij NOOIT meer raambezoekjes. Alleen nog prive of Salons. Zowel dame als ik lekker samen of apart douchen. Kunnen we gezellig fris en fruitig beginnen .I know! Wij ook helaas..
Urinelucht bijv en een giga ranzige lucht bij een veel te strakke voorhuid*..
En soms.. heel soms.. kan je gratis krijgen voor op je broodje
Heb eens een collega moeten die al de hele dag haar poes deed schoonvegen met een vochtig doekje.. wow.. dat ga ik echt NOOIT meer doen. Poesen gaan stinken en smerig smaken v vochtige doekjes. Gatverdamme!
*Waarom snappen sommige personen niet dat je je pik niet kan schoonhouden zoals iedereen kan met een of geen normale voorhuid? Je pik is onder de voorhuid en de rand gewoon aangekoekt met dode huidcellen en opgedroogde lichaamssappen. 1. Dat STINKT en 2 die wil NIEMAND pzc.
Ik heb wel eens stukjes zooi in mijn mond gehad.. en bedankt!
En met een condoom Joke, zou het niet te ruiken zijn. Lijkt mij althans.
Nogmaals, zelf nooit klachten gehoord.
Dank voor de toelichtingMea culpa. Er stonden een aantal berichten teveel aangevinkt toen ik op het delete knoppeke heb gedrukt. Was niet de bedoeling en ik had het ook niet gezien.
Klein smartphone schermpje en een St Bernardus of 2 op zaterdag, weet je wel
Wbt de overige topics.
Het is wel zo dat we een paar extra handen hebben, wat zeer welgekomen is. Wat dus ook wil zeggen dat we meer offtopic kunnen verwijderen. Om een voorbeeld te geven. Lisa start dit topic met een vraag gericht naar haar collega's, en toch nemen sommigen het topic over, wat niet de bedoeling is, en gaat het ondertussen over gangbangs, terwijl dit niet de initiële vraag was.
Sommigen vinden dit kunnen, anderen vinden dit offtopic.
Idem met het nieuwe Layla topic overigens. Jullie weten dat Layla hier een deel haters en lovers heeft, wat voor bitsige reacties kan zorgen.
Het probleem is niet zozeer verwijderen van 1 bericht, maar wel de reacties die gaan komen op dit ene bericht.
Moet ik daarvoor een topicban uitdelen ? Liever niet, dan gewoon graag dat ene bericht verwijderen om ervoor te zorgen dat we een uur nadien geen 2 extra pagina's moeten gaan doorlezen.