anjooo
Vaste klant
Vanavond bij de nieuwe Chanel geweest.
Review komt nog maarehhh...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenwaar werkt chanelVanavond bij de nieuwe Chanel geweest.
YM Eindhoven. Mega geile meid, maar mijn inziens te veel bezig met haar eigen orgasme.waar werkt chanel
YM Eindhoven. Mega geile meid, maar mijn inziens te veel bezig met haar eigen orgasme.
Nederlands.Is ze Engelstalig?
Yes ! Gisteren bij haar geweest, super leuke meid (28 jaar) - zeker een aanrader!Heeft er iemand al ervaring met Sanne? Foto ziet er veelbelovend uit maar verder geen beschrijving.
Wel jammer dat alle extra's voor 1 prijs aanbood.Sanne idd hele leuke meid.
Wat biedt zij zoal aan en prijs?Wel jammer dat alle extra's voor 1 prijs aanbood.
Zou ik ook graag willen weten. Mag ook in pb.Wat biedt zij zoal aan en prijs?
fijn toch all in prijs
deze dame: https://www.girlsreview.nl/threads/kim-yu-mi-eindhoven.27375/Weet iemand wat voor dame kim is
Cleo is, ik schat, tussen de 25 en 30. Prachtig lichaam en gezicht. Foto op de site (ookal issie vaag) klopt in ieder geval. Heerlijke volle borsten. De massage was prima, maar niet spectaculair. Ze doet verder geen extra's.Weet iemand hoe Cleo is? Leeftijd, en hoe de massage is?
Foto ziet er goed uit.
Wie heeft ervaring met Anouk?
IsgoedDaar is een aparte Topic van
Lena stond eerder op de site als Chanel. Ze wordt graag opgehitst en gaat er helemaal in op als je er een beetje een interactieve sessie van maakt. Wordt ook graag gespanked. Doet in principe alles extra behalve zoenen.Heeft iemand al eens de tijd genomen om deze Hollandse dame Lena te ontmoeten?
Is ze Nederlands?Cleo is, ik schat, tussen de 25 en 30. Prachtig lichaam en gezicht. Foto op de site (ookal issie vaag) klopt in ieder geval. Heerlijke volle borsten. De massage was prima, maar niet spectaculair. Ze doet verder geen extra's.