Ja ik vond haar best goed, ze spreek alleen Engels maar masseert relaxed. Iets wat zacht (voor een hardere Massage kan je beter naar Didi) maar doet alles echt leukIemand ervaring met Sweety ?
Mag desnoods via PB
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa ik vond haar best goed, ze spreek alleen Engels maar masseert relaxed. Iets wat zacht (voor een hardere Massage kan je beter naar Didi) maar doet alles echt leukIemand ervaring met Sweety ?
Mag desnoods via PB
Ik ben er lang niet meer geweest. Eerder in elk geval wel. Werd niet zo geheimzinnig over gedaan. Masseuses die hiertoe bereid zijn vragen meestal op de kamer wel of je extra's wilt.En weet iemand of er bij Yu&Me meer diensten dan alleen massage met handmatig HP worden aangeboden?
Thanks Jackstar! Toevallig ook meer mogelijk bij een duo van deze 2 dames dat je weet?Probeer Victoria en Didi
Top ervaring
Eefje en Roxy doen ook aan duootjes.....en er is ook meer mogelijk. Behandel deze dames met respect en je staat verbaasd wat je allemaal voor elkaar krijgt.Thanks Jackstar! Toevallig ook meer mogelijk bij een duo van deze 2 dames dat je weet?
JaDoet Roxy ook extra
Thanks!Eefje en Roxy doen ook aan duootjes.....en er is ook meer mogelijk. Behandel deze dames met respect en je staat verbaasd wat je allemaal voor elkaar krijgt.
€75 voor 't hele pakket, dus ik ga er van uit dat je voor €50 extra klaar bentVoor hoeveel pijpt Ruby weet iemand dat?
Thnx€75 voor 't hele pakket, dus ik ga er van uit dat je voor €50 extra klaar bent
De dochter, Christel heet ze geloof ik, is er niet vies van een centje bij te verdienen. Voor honderd euro kwam ze de laatste 15 minuten kijken. Best geil, als er zo'n volledig geklede dame staat te kijken hoe je afgetrokken c.q. gepijpt wordt.Is dat niet de dochter van de baas die afentoe daar werkt
?????De dochter, Christel heet ze geloof ik, is er niet vies van een centje bij te verdienen. Voor honderd euro kwam ze de laatste 15 minuten kijken. Best geil, als er zo'n volledig geklede dame staat te kijken hoe je afgetrokken c.q. gepijpt wordt.
Lijkt me duidelijk toch.?????
Ik denk dat @Ba74 niet goed begrijpt wat je er zo geil aan vindt. Ik heb er evenmin wat mee en zou er zeker geen 100 euro voor over hebben, maar goed ieder zijn eigen ding.Lijkt me duidelijk toch.
Klinkt goed, dat dacht ik ook, klein en Aziatisch staat in haar beschrijving. Echter blijkt ze een mix te zijn tussen Suriname en Azie. En vooral die eerste afkomst zie je goed in haar terug. Ik vond haar ook niet klein maar ik denk net geen 1.70m en begin 30 denk ik, slank en kleine borsten (een a-cup). Met haar haar los en in een sexy jurkje zeker wel een knappe verschijning. Ik had een uurtje tantra met jacuzzi voor €165,=. Eerst even in bad gezeten, en daar bleef het ook bij, geen aandacht voor een massage of tantra. Daar geen aanrakingen gehad. Ze zat voor me (soms op me) en hebben wat gepraat, daarna op de mat een massage gehad zonder erotiek. Pas op het allerlaatste moment aan het hoogtepunt begonnen. Hoogtepunt liet door haar afstandelijkheid wel even op zich wachten. Kortom geen herhalingsgevaar voor mij, had geen klik met haar, geen erotische tantra massage gehad. Misschien hoopte ze op extra's maar die vraag kwam niet van mijn kant. Ze werkte bij yu&me omdat hier extra's mogelijk waren wat bv bij massagewereld niet is toegestaan. Ik ben daar niet op in gegaan omdat de ervaring zonder klik en goede massage dan voor mij nog steeds slecht was geweest en ook nog meer geld kwijt was geweest. Ik denk dat de dames extra's niet mogen aanbieden maar dat er veel mogelijk is als de klant erom vraagt.Iemand al bij Vienna geweest? Jong en Aziatisch klinkt goed!
Anouk bedoel je, werkt nu bij MW onder LoisZie dat er veel namen niet meer tussen staan. Werkte vroeger een knappe Nederlandse met tatoeages, ook nooit meer gezien.
Klinkt goed, dat dacht ik ook, klein en Aziatisch staat in haar beschrijving. Echter blijkt ze een mix te zijn tussen Suriname en Azie. En vooral die eerste afkomst zie je goed in haar terug. Ik vond haar ook niet klein maar ik denk net geen 1.70m en begin 30 denk ik, slank en kleine borsten (een a-cup). Met haar haar los en in een sexy jurkje zeker wel een knappe verschijning. Ik had een uurtje tantra met jacuzzi voor €165,=. Eerst even in bad gezeten, en daar bleef het ook bij, geen aandacht voor een massage of tantra. Daar geen aanrakingen gehad. Ze zat voor me (soms op me) en hebben wat gepraat, daarna op de mat een massage gehad zonder erotiek. Pas op het allerlaatste moment aan het hoogtepunt begonnen. Hoogtepunt liet door haar afstandelijkheid wel even op zich wachten. Kortom geen herhalingsgevaar voor mij, had geen klik met haar, geen erotische tantra massage gehad. Misschien hoopte ze op extra's maar die vraag kwam niet van mijn kant. Ze werkte bij yu&me omdat hier extra's mogelijk waren wat bv bij massagewereld niet is toegestaan. Ik ben daar niet op in gegaan omdat de ervaring zonder klik en goede massage dan voor mij nog steeds slecht was geweest en ook nog meer geld kwijt was geweest. Ik denk dat de dames extra's niet mogen aanbieden maar dat er veel mogelijk is als de klant erom vraagt.
Ja over het algemeen wel een goede en geile ervaring.Heeft iemand ervaring bij yumi met een dame in de kamer met jacuzzi?
Wat vond je er van? Masseerde en streelde de dame lekker door in de jacuzzi ?
Amy bedoel je? Of Jill?Zie dat er veel namen niet meer tussen staan. Werkte vroeger een knappe Nederlandse met tatoeages, ook nooit meer gezien.