Vooral doenIk! Ik heb nooit contant geld bij me. Fijn dat het bij Massagewereld wel gewoon kan.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVooral doenIk! Ik heb nooit contant geld bij me. Fijn dat het bij Massagewereld wel gewoon kan.
Vooral doen
Niet kunnen pinnen klinkt als zwart geld witwassen zo nu en danValide punten. Alles aan Yu&Mi doet gedateerd aan, van het interieur en de receptie tot inderdaad het feit dat je er anno 2023 niet eens kunt pinnen. Wat dat betreft hebben ze het aan de overkant veel beter voor elkaar. Veel mooiere, modernere en schonere salon.
Moest zelfs verboden worden. Lach me elke keer suf als er een storing is. Kunnen ze niet eens betalen. Echt lachwekkendWat is er anno 2023 zo gek aan pinnen? Zijn zat plekken waar je niet eens meer met contant geld kunt betalen. Dat er nu nog bedrijven zijn die de mogelijkheid niet aanbieden vind ik bizar. Een van de voorbeelden waarom Yu&Mi mijn inziens in veel opzichten een gedateerde indruk maakt.
Moest zelfs verboden worden. Lach me elke keer suf als er een storing is. Kunnen ze niet eens betalen. Echt lachwekkend
Heb jij toevallig ooit een massage gehad van danielle of daniella als ik vragen mag aan jeIk kom er al meer dan 20 jaar, en ze gaan net zo hard achteruit als hun prijzen omhoog gaan. En de dames worden steeds ouder.....overigens bij MW is hetzelfde aan de hand
Soms stoppen ze van haar nooit massage gehad denk dat ze gestopt is zoals vele op een gegeven moment doenheb jij toevallig ooit een massage gehad van danielle / daniella en had ze plannen om er weg te gaan
Victoria zeer leuke spontane meid, mijn inziens kan ze zelf enorm genieten van een leuke date.En met Victoria?
Seconded. Victoria is topVictoria zeer leuke spontane meid, mijn inziens kan ze zelf enorm genieten van een leuke date.
Heb Jasmina alleen in de gangen gezien. Hele mooie goed gevormde dame met een prachtig open gezicht en grote ogen. Alleen nog niet meer op de kamer geweest...Iemand ervaring met Jasmina?
Is zij een Nederlandse dame?Heb Jasmina alleen in de gangen gezien. Hele mooie goed gevormde dame met een prachtig open gezicht en grote ogen. Alleen nog niet meer op de kamer geweest...
Nee, lijkt me meer een halfbloedje of marokaansIs zij een Nederlandse dame?
En? Nog een massage gehad met wat extra'swaarom vind je het dan jammer dat ze er niet meer werkt dan?. zo klinkt het als of je een hele ervaring met haar hebt gehad. bedoel er verder niks mee he ben gewoon nieuwsgierig
Van wie?Een van de beste massages die ik ooit heb gehad.
Man o man wat een topper
Dan bedoel je specifiek MW Eindhoven? Mogelijk is dat de uitzondering. In meerdere MW filialen tref je ook andere wachtenden. Zelfs na verbouwing heeft men dat onveranderd gelaten.Gisteren bij yumi geweest en ik vind het wel awkward dat je samen met andere bezoekers moet wachten, zonder enige privacy. Dat is bij MW wel wat beter geregeld.
nee ben bij mijn vaste keuze gebleven en zo te zien is ze al weer wegsins een week of 2 geledenEn? Nog een massage gehad met wat extra's
Dat is alweer snel dan…. Zal wel aan de salons liggenwegsins
Dat is alweer snel dan…. Zal wel aan de salons liggen