Ben ik ook bang voor helaas.Nja, aangezien ze ook niet meer op de site van Yu&mi staat heb ik er een hard hoofd in dat ze nog terug komt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBen ik ook bang voor helaas.Nja, aangezien ze ook niet meer op de site van Yu&mi staat heb ik er een hard hoofd in dat ze nog terug komt.
Krijg nou tieten, inderdaad. Wat een soap dit.Ze staat er weer op.
wowww, dat zijn wel heel grote fouten.Gaat wel meer fout bij Yu en Mi. Kreeg deze week een mail van hun Decemberactie. Alle geadresseerden zichtbaar.
Nog geen excuusmail gezien.
Ja, en ik zag ook nog eens dat niet iedereen een onschuldig anoniem mailadres gebruikt.Wowww
wowww, dat zijn wel heel grote fouten.
Pffff wat een blunder idd.......de hele lijst een gratis VIP massage van 2 uur als goedmakerJa, en ik zag ook nog eens dat niet iedereen een onschuldig anoniem mailadres gebruikt.
Inmiddels hebben ze een excuus gestuurd, deze keer via bcc, maar die goedmaker zat er niet bij helaasPffff wat een blunder idd.......de hele lijst een gratis VIP massage van 2 uur als goedmaker
Hahah dat geloof ik graag.....maar ik heb nog geen excuusmail gezienInmiddels hebben ze een excuus gestuurd, deze keer via bcc, maar die goedmaker zat er niet bij helaas
Ik heb die vanmorgen ontvangen.Hahah dat geloof ik graag.....maar ik heb nog geen excuusmail gezien
Ik had je vooraf gewaarschuwdVanavond bij Sara geweest. Pwoah, wat een topper. Als de klik er is, heb je een fantastische tijd. Prachtige italiaanse dame.
Je / jullie hebben niks gelogen echt een fantastische meid die er ook echt van geniet.Ik had je vooraf gewaarschuwd
Haha mooi! Ik ga ook gauw weer eens buurten.....Je / jullie hebben niks gelogen echt een fantastische meid die er ook echt van geniet.
kan niet wachten op de volgende ronde
Na 17 jaar? Of bedoel je 2016? Maar dan nog…Kwam jaren geleden bij danielle of daniella weet iemand waar die gebleven is want die was op een keer ook weg bij Yu & Mi en was geloof ik in 2006
nee 2006 want heb kort daarna mijn vrouw leren kennen en ben er mee getrouwd en mijn vrouw is in 2020 overleden en wilde eens op zoek naar daniella of danielle of hoe ze zich nu ook noemt maar ben benieuwd waar ze zitNa 17 jaar? Of bedoel je 2016? Maar dan nog…
Bamihapje heb jij ooit een massage gehad van Danielle of Daniella?Het is even geleden dat ik er geweest ben, maar ben eigenlijk altijd tevreden geweest bij Yu&Mi.
Alleen die "wachtrij" in de gang vind ik inderdaad niet prettig. Vooral andersom...als je zit te wachten en de gast afscheid ziet nemen van de dame waarmee jij een afspraak hebt.
Wie wilt er nu pinnenValide punten. Alles aan Yu&Mi doet gedateerd aan, van het interieur en de receptie tot inderdaad het feit dat je er anno 2023 niet eens kunt pinnen. Wat dat betreft hebben ze het aan de overkant veel beter voor elkaar. Veel mooiere, modernere en schonere salon.
Wie wilt er nu pinnen