Voormalig lid 15378
Vaste klant
- 197
- 27/08/22
- 253
Paris is ook weer terug
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenParis geeft goede massage en mooie vrouw met een stel mooie borsten.Paris is ook weer terug
Tsja, de massage wordt duur betaald tegenwoordig…Vraagt Cindy 75 euro extra voor pmc? Terwijl hun prijzen al met 15 euro per uur gestegen zijn? Dan zit je over de 225 euro voor een uur...daar heb je mooie dames voor prive toch?
Ik check op de dag van de afspraak altijd in de ochtend nog even de site of de dame die ik heb gereserveerd ook daadwerkelijk aanwezig is. 2 keer meegemaakt dat de dame niet meer op de site stond. Yu&Mi gebeld voor een bevestiging. Afspraak dus gecancelled
Zelf nog niet meegemaakt maar kan me voorstellen dat dat frustrerend is. Ligt er misschien ook aan welke gastvrouw er dan dienst heeft. Eentje is trouwens erg lekker. Ooit gevraagd of ze toevallig soms masseert. Kreeg een erg directe en duidelijke nee als antwoordIk had afspraak om 12.30 uur. Heb meerdere keren in de ochtend gekeken op de site, ze stond er gewoon nog op. Volgens de receptioniste had Ruby om 10.00 uur afgebeld. Dan haal je haar toch van de site af zou je denken, nee dus
Die lange dame met blonde lange haren heeft voorheen wel gemasseerd. Het moet gewoon een regel zijn dat wanneer er een mail adres bekend is, deze ook wordt gebruikt om af te melden. Moet niet uitmaken wie gastvrouw is.Zelf nog niet meegemaakt maar kan me voorstellen dat dat frustrerend is. Ligt er misschien ook aan welke gastvrouw er dan dienst heeft. Eentje is trouwens erg lekker. Ooit gevraagd of ze toevallig soms masseert. Kreeg een erg directe en duidelijke nee als antwoord
Dan had ik vóór jou een afspraak staan (want 1,5u en om 11u afgesproken). Maar inderdaad behoorlijk chagrijnig weer 't pand verlaten. Helaas was er bij de buren op dat moment ook niemand beschikbaar....Die prijzen stijgen nu eenmaal, alles wordt tegenwoordig duurder, het is niet anders helaas.
Waar ik echter wel moeite mee heb is het feit dat Yu&Mi niet met je communiceert wanneer bv een gemaakte afspraak niet door kan gaan. Zal voorbeeld geven: afgelopen vrijdag maak ik per e-mail een afspraak met Ruby voor afgelopen dinsdag. Yu&Mi bevestigd de mail met oké staat genoteerd. Kom ik dinsdag op het afgesproken tijdstip (12.30 uur) daar zegt de receptioniste doodleuk dat de afspraak niet doorgaat want de dame (Ruby) heeft vanmorgen afgemeld.
Dan had ik vóór jou een afspraak staan (want 1,5u en om 11u afgesproken). Maar inderdaad behoorlijk chagrijnig weer 't pand verlaten. Helaas was er bij de buren op dat moment ook niemand beschikbaar....
8 van de 10 bezet ?? zal niet zo zijn. Staan 10 dames op aanwezig maar meestal verdeeld over twee dagdelen. 1 Shift tot 16.00 uur en de andere van 16 tot sluit. Dit is eigenlijk het enige wat bij YU Mi beter is geregeld. Daar staan echt de tijvakken per dame vermeld, echter zijn die dames dan vaak weer gewoon niet aanwezig hahaha (oa Ruby)Dat klopt, ik ben ook naar de buren (MW) gegaan, 8 vd 10 bezet, 2 overgeblevenen niet mijn type
8 van de 10 bezet ?? zal niet zo zijn
Die zegt wel meer moet je soms met een korreltje zout nemen wat ze zegt ze is wel aardig en de koffie is goed daarDat is toch echt wat gastvrouw Heike tegen mij zei
Ruby staat bovenaan op m'n lijstje. Kim is ook leuk in de omgang en een goede masseuseVanavond voor een retry naar Yu&mi gereden en een absoluut fan-tas-tische tijd met Ruby gehad. Zeker jammer (en niet netjes) dat ze soms niet komt opdagen, maar damn, wat een fijne sessie!
Komt nog een review aan
Die weekendactie's waren toen helaas ineens verdwenen.Tja als we allemaal maar blijven gaam en die absurde prijzen blijven betalen lachen die dames zich kapot.
3 jaar geleden had je een Jacuzzi met dame voor 100 euro in het weekend.....nu betaal je bijna 50% meer.....dat is behoorlijke stijging....
Ja topaanbieding. Doordeweeks ook rond etenstijd. Voordat ik mijn concert ging bezoeken daar eerst nog genoten in de jacuzzi en van de dvp. Perfecte combi.3 jaar geleden had je een Jacuzzi met dame voor 100 euro in het weekend.....nu betaal je bijna 50% meer.....dat is behoorlijke stijging....
aan de url te zien is het tamara, met een andere naam. Nu heb ik geen ervaring met tamara, maar ik weet wel dat ze daar al een tijdje werkt.
Iemand deze dame al ontmoet?
Ik heb ervaring met beide.Moeilijk te beantwoorden. Iedereen heeft zijn eigen ervaringen. Probeer Yu&Mi eens een keer, dan kun je ze vergelijken