Roadrunner
Wandelaar
- 55
- 13/09/21
- 48
Klopt maandag nog bij haar geweest.Bella staat er nu weer gewoon op
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKlopt maandag nog bij haar geweest.Bella staat er nu weer gewoon op
MW heeft mijn voorkeur. Mooiere salon en dames. Bij Yu&Mi verlenen de dames extra's, maar ik vind dat het forse extra bedrag doorgaans niet waard.Hmm Yu & Mi of Massagewereld? Zeg het maar
Oh oke dus hetgeen wat ze extra verlenen is het extra bedrag niet waard zeg je danMW heeft mijn voorkeur. Mooiere salon en dames. Bij Yu&Mi verlenen de dames extra's, maar ik vind dat het forse extra bedrag doorgaans niet waard.
Oh oke dus hetgeen wat ze extra verlenen is het extra bedrag niet waard zeg je dan
Ik ben tevens ook van plan om mijn eerste bezoek te brengen aan deze welbekende salon en vroeg mezelf eigenlijk af of iemand nog tips en/of aanraders heeft?Ben nog nooit bij Yumi geweest, maar wil over een tijdje een keer langs gaan.
Zie alleen niet zoveel (recente) reviews, dus keuzestress.
Zijn er aanraders die je echt niet mag missen? Bij voorkeur onder de 30.
Is er bijv. een lijstje zoals in het massagewereld topic?
Wat voor extra's doen zij?Zowel Katie/Kate, Laura en Sara verrichten extra's.... Mits klik doen de eerste 2 het soms voor nop en Sara voor 30eu pijpen
Over welke dame heb je het ?Ik vond stiekem de blonde dame die ontvangst deed ook aantrekkelijk. Weet iemand wie zij is en of ze ook zelf masseert?
Blonde, lange dame van rond de 30 gok ik.
Ik heb het wel eens gevraagd aan haar. Helaas was het antwoord nee.Ik vond stiekem de blonde dame die ontvangst deed ook aantrekkelijk. Weet iemand wie zij is en of ze ook zelf masseert?
Blonde, lange dame van rond de 30 gok ik.
Dame achter de balie, waarbij je afrekent.Over welke dame heb je het ?
Ik heb het wel eens gevraagd aan haar. Helaas was het antwoord nee.
Weet iemand of Doebie er nog wel eens werkt? Een mooie lange blonde milf ik heb er vele jaren geleden eens een sessie mee gehad bij Yumi.
Mocht ze inmiddels ergens ander werken houd ik me ook aanbevolen trouwens.
Net als IlonaIs definitief gestopt
Net als Ilona
Zit ook in Oss bij CD en extra's op de menukaartIk zou voor Yoyo gaan ze is echt een hele goeie
De dames moesten eens weten, jaren nadien wordt er nog vol lof (love) over hun gesproken. Dan versta je je vak echt wel. Heb dat nu met nieuwe dame, maar die is toch wat terughoudender dan Ilona. Nog iets meer investeren dus …..En Tara en Sjaqueline