Wie mag er weten wat je allemaal uitspookt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onderschat de mentale belasting niet als je je bezoekjes geheim moet houden of zelfs de waarheid moet verbuigen om niet te vertellen waar je geweest bent.
Goed verwoord ,het blijft een moeilijk punt ,maar als het thuis wat minder word tja dan moet je toch keuzes maken , en zoals ik stuk ouder ben is het toch soms fijn om naast een dame te liggen die zo'n 30jaar jonger is ,ik ben 68 en vind het toch fijn om nog wat te kunnen genieten op sex gebied

Ik had inderdaad geen zin in stiekem gedoe en wilde bovendien bewijzen dat eerlijkheid het langste duurt.

Het stiekeme gedoe zou me teveel negatieve energie geven en de lol bederven (iedereen is anders, voor sommige is het stiekeme juist een boost)

Sterkte met jouw afweging wat te doen en, als je aan relatietherapie wil beginnen, hoop ik dat zij daar ook voor openstaat.

Dat laatste is inderdaad wel iets om serieus over na te denken!!! Weet wat de gevolgen kunnen zijn wanneer je het gaat aankaarten.

Mijn vrouw vind het prima dat ik naar prostituees ga, wijst me hier zelfs op als ze zelf geen zin in seks heeft en mijn behoefte aan seks erg merkbaar is.
Maar dit is wel door de jaren heen langzaamaan zo gegroeid. In eerste instantie uit een geintje van haar tijdens het lopen door een ramenbuurt; "haha.. dat zou jij niet eens durven" ....toch wel bleek 5 minuten later, al was dat een grote humoristische afgang maar ook het begin van onze deels "open relatie". Niet lang daarna, en wat gesprekken verder gingen we samen naar parenclubs, gevolgd door thuis "swingdates", om uiteindelijk beiden onze "seksuele behoefte" regelmatig elders te zoeken, met elkaars medeweten en onder strikte afspraken.
Toen nog was het "elders zoeken" iets leuks en spannends en gezamenlijk, een onderdeel van onze seks. De laatste jaren is haar behoefte "het elders willen zoeken" over, maar vindt ze het "elders zoeken" van mij totaal geen probleem en is het alleen mijn ding. "Ik rijd even naar Nijmegen/Eindhoven/elders", "Oke, veel plezier en gebruik een condoom". (Één van haar enige 2 eisen: "Alleen betaalde seks", en "met condoom". Een F.W.B. is dus niet oke, gelukkig daar heb ik ook totaal geen behoefte aan. "Friends With Benefits". Mijn behoefte is puur en alleen de "benefits".)

Maar dan moet er dus wel 100% vertrouwen tussen elkaar zijn, en moet je er beiden open voor staan en open over zijn. Zo niet, dan gaat het uitlopen op een drama binnen je huwelijk/relatie. Dus wees behoedzaam, tast je vrouw voorzichtig af hoe ze er over denkt, en werk er langzaam naartoe, tijdens spontane gezellige gesprekjes thuis op de bank. Want weinig partners zullen het accepteren als hun partner opeens van monogaam naar (ook) "hoerenloper" gaat.

Laatst bewerkt:
Dat laatste is inderdaad wel iets om serieus over na te denken!!! Weet wat de gevolgen kunnen zijn wanneer je het gaat aankaarten.

Mijn vrouw vind het prima dat ik naar prostituees ga, wijst me hier zelfs op als ze zelf geen zin in seks heeft en mijn behoefte aan seks erg merkbaar is.
Maar dit is wel door de jaren heen langzaamaan zo gegroeid. In eerste instantie uit een geintje van haar tijdens het lopen door een ramenbuurt; "haha.. dat zou jij niet eens durven" ....toch wel bleek 5 minuten later, al was dat een grote humoristische afgang maar ook het begin van onze deels "open relatie". Niet lang daarna, en wat gesprekken verder gingen we samen naar parenclubs, gevolgd door thuis "swingdates", om uiteindelijk beiden onze "seksuele behoefte" regelmatig elders te zoeken, met elkaars medeweten en onder strikte afspraken.
Toen nog was het "elders zoeken" iets leuks en spannends en gezamenlijk, een onderdeel van onze seks. De laatste jaren is haar behoefte "het elders willen zoeken" over, maar vindt ze het "elders zoeken" van mij totaal geen probleem en is het alleen mijn ding. "Ik rijd even naar Nijmegen/Eindhoven/elders", "Oke, veel plezier en gebruik een condoom". (Één van haar enige 2 eisen: "Alleen betaalde seks", en "met condoom". Een F.W.B. is dus niet oke, gelukkig daar heb ik ook totaal geen behoefte aan. "Friends With Benefits". Mijn behoefte is puur en alleen de "benefits".)

Maar dan moet er dus wel 100% vertrouwen tussen elkaar zijn, en moet je er beiden open voor staan en open over zijn. Zo niet, dan gaat het uitlopen op een drama binnen je huwelijk/relatie. Dus wees behoedzaam, tast je vrouw voorzichtig af hoe ze er over denkt, en werk er langzaam naartoe, tijdens spontane gezellige gesprekjes thuis op de bank. Want weinig partners zullen het accepteren als hun partner opeens van monogaam naar (ook) "hoerenloper" gaat.
Bedankt voor je verhaal en tips. Het langzaam er naartoe werken ben ik al mee bezig. Ik ben inmiddels zo ver dat ze het met me eens is dat een erotische massage geen vreemdgaan is.

Het lastige is soms wel het leeftijdsverschil wanneer je erover vertelt tegen vrienden. MIjn voorkeur gaat uit naar dames van zeg maar 25-35 jaar en dat scheelt dus gemiddeld 20 jaar met mijn eigen leeftijd.
Dan is er toch wel een soort van combinatie van jaloezie en verbazing. Zeker als je bedenkt dat het qua leeftijd in het reguliere leven vaak buiten bereik is. Soms vraag ik mezelf wel af of men het eigenlijk afkeurt in dat opzicht.

Ik probeer wel steeds meer met 30+ af te spreken (of ze adverteren als jonger, maar blijken dan alsnog 30+ te zijn), maar daar is de spoeling vrij dun. Vaak maken dames dan andere keuzes die passen bij die levensfase.

Als ik dan toch een jongere dame van 25 jaar heb gehad, dan laat ik me wel op de vlakte over de leeftijd om geen onnodige rare indruk achter te laten.
Haha dit is écht bizár, typisch Nederlands ook. In mediterraanse landen, maar bijv. ook in Frankrijk, volkomen normaal leeftijdsverschil.
Als ze gisteren 18 geworden is, kan ik me er nog iets bij voorstellen.... maar 25!
Geen énkele reden om je dáár voor te schamen of druk over te maken!
Heb veel gereisd, in grote delen van de wereld zie je ook 40'ers en 50'ers in hippe bars en discotheken, lekker uitgaan, in NL vind men dan dat je in een Vinex wijk hoort te zitten en vinden ze uitgaan iets voor 'jongeren'. Bekrompen Hollandse kleinburgerlijkheid. Niks van aantrekken!
Dat zijn dezelfde mensen die afgunstig naar je kijken als je een mooie auto hebt of een jas van een merk dat zij niet bij de C&A kunnen vinden....

Haha dit is écht bizár, typisch Nederlands ook. In mediterraanse landen, maar bijv. ook in Frankrijk, volkomen normaal leeftijdsverschil.
Als ze gisteren 18 geworden is, kan ik me er nog iets bij voorstellen.... maar 25!
Geen énkele reden om je dáár voor te schamen of druk over te maken!
Om diezelfde reden is Jerry Lee Lewis ook verguisd, hij was 22 toen hij zijn 13 jarige vrouw trouwde die ook nog eens zijn achternicht was.
Zoiets was in de regio waaruit hij afkomstig was niet ongebruikelijk, maar de rest van de wereld keurde het af.

Om diezelfde reden is Jerry Lee Lewis ook verguisd, hij was 22 toen hij zijn 13 jarige vrouw trouwde die ook nog eens zijn achternicht was.
Zoiets was in de regio waaruit hij afkomstig was niet ongebruikelijk, maar de rest van de wereld keurde het af.
Dat is illegaal. Een hele andere zaak dus. Seks met een 25 jarige is nérgens illegaal.

De enige van mijn zogenaamde "familie" die ik nog regelmatig zie, is mijn vader. Eén keer per week twee uur. Hij is al tachtig jaar en heeft van heel mijn leven nooit met mij gepraat over alles wat met seks en dergelijke te maken heeft. Hij is ook wat zo'n moraalridder die neerkijkt op iedereen die niet leeft zoals je volgens zijn opvattingen dient te leven. :rolleyes: Met hem kan ik er dus absoluut niet over praten.

Ik praat er voornamelijk over met mijn zogenaamde "surrogaatpartner", de vriendin die ik elke week een, twee of drie dagen zie, maar steeds beweerd heeft geen relatie te willen. Ze kan het redelijk goed aanvaarden dat ik naar raamdames ga. "Het is beter dan iemand te verkrachten." zegt ze steeds.

Ook met de uitbater van het frietkot op bijna een kilometer van mijn huis, waar ik één keer per week ga, praat ik er veel over. Eigenlijk had ik wel graag zó iemand als vader gehad. Die wél met mij over zulke dingen kon spreken. :confused:

Ik praat er voornamelijk over met mijn zogenaamde "surrogaatpartner", de vriendin die ik elke week een, twee of drie dagen zie, maar steeds beweerd heeft geen relatie te willen. Ze kan het redelijk goed aanvaarden dat ik naar raamdames ga. "Het is beter dan iemand te verkrachten." zegt ze steeds.
Daar had je volgens mij in een ander topic ook al over geschreven over die vrouw. Zij is toch ook single al heel lang en jullie kennen elkaar ook al behoorlijk lang. Dat is haar toch?

Je hoeft ook geen relatie met haar te beginnen. Maar af en toe sex met haar kan toch wel als zij ook niemand heeft?

Waarom wil ze dat dan niet? Relatie zou ik niet doen.

Je hoeft ook geen relatie met haar te beginnen. Maar af en toe sex met haar kan toch wel als zij ook niemand heeft?

Waarom wil ze dat dan niet? Relatie zou ik niet doen.

Waarom ze niet wil? Tja, dat moeten we aan háár vragen... Ze heeft er nooit echt een antwoord op gegeven. Een vijftal jaar geleden heeft ze het meerdere keren beloofd, maar het is nooit tot "de daad" gekomen, wel wat erotisch contact.

Misschien moet je het een keer heel open vragen. Echt vragen waarom. Maar je zal dan wel een antwoord krijgen als jij bent een hele leuke man als vriend, maar niet als sexuele partner. Ik heb dat ook wel eens gehoord. Maar na een tijdje draaide het dan uiteindelijk toch op sex uit. Soms is het een soort spel hard to get. Maar meer dan 5 jaar is wel lang om dat vol te houden.

Maar de kans bestaat dan ook dat je iets kapot maakt.

Misschien moet je haar gewoon proberen te versieren, te verleiden. Neem d'r mee uit eten naar een mooi restaurant, trek mooie kleren aan en kijk haar eens diep in d'r ogen. Praat over andere onderwerpen en let op haar non-verbaal. Praten over sex en vooral DVP's is natuurlijk uit den boze. Toespelingen zijn wel toegestaan. Gooit ze dan alsnog de deur hard dicht, dan zou ik het erbij laten en gelukkig zijn met een speciale vriendschap.

Neem d'r mee uit eten naar een mooi restaurant, trek mooie kleren aan en kijk haar eens diep in d'r ogen.

Wij gaan bijna elke week al een, twee of drie keer op restaurant eten, en gewoonlijk stelt zij het zélf voor, het is dus nogal moeilijk om haar nog eens éxtra mee te vragen. :oops:

Wat vinden jullie er eigenlijk van dat zowel mijn vader als mijn moeder nooit met mij gepraat hebben over alles wat met intimiteit te maken heeft? Ze zijn van 1944 en 1954, maar hebben van zichzelf altijd gevonden dat ze anti-conservatief, vooruitstrevend waren. Ik heb steeds de indruk gehad dat ze bepaald niet met nostalgie terugkeken op hun jeugdjaren, ik heb ze nooit met heimwee horen praten over de jaren '40, '50, '60,...

Maar waar er op dit forum zoveel om te doen is, daar hebben ze steeds in zeven talen over gezwegen tegen mij. :oops::oops:

Wat vinden jullie er eigenlijk van dat zowel mijn vader als mijn moeder nooit met mij gepraat hebben over alles wat met intimiteit te maken heeft?

Lijkt me heel normaal voor die generatie. En voor latere ook nog. Snap ook niet goed wat je dan concreet met ze zou/had willen bespreken, buiten wat technische dingen als 'als je ze nodig hebt, hier liggen condooms' zolang je nog bij hen woonde. Ik hoef niks te weten over of mijn moeder liever oraal of vaginaal klaarkomt hoor.

Wat vinden jullie er eigenlijk van dat zowel mijn vader als mijn moeder nooit met mij gepraat hebben over alles wat met intimiteit te maken heeft? Ze zijn van 1944 en 1954, maar hebben van zichzelf altijd gevonden dat ze anti-conservatief, vooruitstrevend waren.
Was heel normaal vroeger. Nog steeds zijn er maar weinig ouders die er echt open met hun kinderen over praten. Het blijft toch een taboe onderwerp, waar veel mensen zich voor schamen.
Mijn ouders hebben me enkel meegegeven dat je respect voor elkaar moet hebben en dat vrijen iets is om van te genieten.

Snap ook niet goed wat je dan concreet met ze zou/had willen bespreken, buiten wat technische dingen als 'als je ze nodig hebt, hier liggen condooms' zolang je nog bij hen woonde. Ik hoef niks te weten over of mijn moeder liever oraal of vaginaal klaarkomt hoor.

Ik wou gewoon dat ze dat onderwerp niet doodnegeerden. Ik heb dertig jaar lang met een zware frustratie gezeten, een sterke, onbevredigde behoefte. Maar met mijn moeder of vader heb ik daar nooit over kunnen praten. Zij hebben mij ook nooit hun mening over prostitutie en dergelijke verteld. En wat volgens hén de beste oplossing is voor mensen die met de behoefte zitten, maar niemand kunnen vinden die het onbetaald met hen wil doen.

Zij zijn dan wel van een generatie die daar moeilijk over spreekt, ze zouden toch zeker niet terug willen naar de periode 1950 - 1970, dat heb ik toch altijd opgemaakt uit hoe ze over die jaren spraken.

Ik houd mijn bezoekjes aan DVP's voor mijzelf. De enige keren dat ik risico nam om betrapt te worden was in de tijd van sexcampers op carpoolplaatsen. Die waren redelijk dicht bij mijn woonplaats en mijn auto stond dan in het zicht.

Op feestjes of met collega' s zal ik het echt niet over hebben. Ik klets het liefst hier, met mede collega wandelaars, ex dvp of dvp. Ook met mijn partner praat ik er niet over. Niet dat het een geheim is, maar het komt de sfeer tussen ons niet ten goede.

Terug
Bovenaan Onderaan