Wie mag er weten wat je allemaal uitspookt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb er nooit iemand over verteld die ik in het echte leven ken, heb wel mensen die ik online heb leren kennen (sexjobs, kinky). Maar de vrienden en familie in het echte leven weten er niks vanaf, ben bang voor de reactie die ik krijg. En weet zelf niet of vrienden van me ook naar een priveclub gaan of iets dergelijks.

Voor mij is dit iets wat ik voor mezelf hou ;)
Same here.

Al mijn vrienden weten het. Bijna elke keer wordt er wel een cool verhaal bovengehaald. Ook ongeveer de helft van mijn vrienden heeft dit al eens gedaan.

Ik vind het echt absurd dat zoveel mensen hier zo sneaky over zijn.

Bijna elke voetballer, CEO, politicus… heeft wel eens een meisje op de 'payroll' gehad. Het is compleet normaal.

Loop er voor de rest gewoon niet mee te koop. Als een buitenstaander er iets van vraagt, dan ontken je het gewoon op een Trumpiaanse manier.

Hallo,

hoe privé zijn jullie bezoekjes, persoonlijk kan ik het met een aantal vrienden het erover hebben en eentje gaat zelf ook maar ik kan van de rest niet goed inschatten hoe open minded ze zijn, en ook geen idee of er nog steeds stigma aan hangt in 2024.

Hoe privé zijn jullie met het wandelen....
Ik hou het voor mij zelf , kan ik ook niemand voor de kop stoten , en heb volwassen kinderen die zullen niet graag horen dat pa (opa) buiten de deur gaat grazen , er zijn ook dingen die voor je zelf moeten zijn , en vrienden of familie (ook al gaan ze zelf ) zullen je kwalijk nemen deze hobby voor hun eigen gezicht verlies dus ik hou het lekker voor mij zelf 😊

Als het ter sprake komt vertel ik het gewoon. Maar zelden komt in mijn sociale omgeving zoiets ter sprake. Mijn vrouw een paar collega's, evenals mij moeder weten het van mij. En qua doorvertellen, ik ga er vanuit dat dit echt wel gebeurd achter mijn rug om. Enkele vrienden van mijn vrouw weten het (heeft ze me verteld) en ik neem ook aan dat de collega's die het weten het ook onderling en thuis verteld hebben.

Maar zelf breng ik het nooit aktief in gesprek, Vertel ook zelden dat ik "vanmiddag" naar de huisarts, pedicure AH/Kruidvat of masseusse ga....

Al zijn er altijd wel "grappig geplaatste" (oftewel met een omweg vragende) opmerkingen wanneer ik vertel dat ik al 10 jaar naar Thailand/Pattaya ga, maar blijkbaar geeft dat het te weinig verdachtzaamheid als ik vertel dat mijn vrouw ook mee gaat :). Wat ik dan zelf altijd wel humor vind in mezelf, er van uitgaande dat minstens half NL echt wel weet wat daar gebeurd.

Laatst bewerkt:
Ik deel het niet met vrienden en familie. Ik heb wel een paar keer op het punt gestaan om eea te delen met een beste vriend. t,
Ik heb een kameraad die best veel van me weet, maar over het bezoek aan de dames laat ik maar achterwege, ook al omdat hij jaren terug al eens voorspelde dat ik daar vroeg of laat aan zou beginnen.
Meer dus om te voorkomen dat hij nog een stok heeft om mee te slaan.

Al mijn vrienden weten het. Bijna elke keer wordt er wel een cool verhaal bovengehaald. Ook ongeveer de helft van mijn vrienden heeft dit al eens gedaan.

Ik vind het echt absurd dat zoveel mensen hier zo sneaky over zijn.

Bijna elke voetballer, CEO, politicus… heeft wel eens een meisje op de 'payroll' gehad. Het is compleet normaal.

Loop er voor de rest gewoon niet mee te koop. Als een buitenstaander er iets van vraagt, dan ontken je het gewoon op een Trumpiaanse manier.
Ik heb er gewoon geen actieve herinneringen aan

Vroeger (studententijd) vertelde ik het wel aan velen (wederzijds ook, toen was het vaak nog 'stoer'), toen ging ik er makkelijker mee om, nu als 'serieuze dertiger' houd ik het voor mezelf en een paar gasten die ook ruimdenkend zijn.
Heb er vroeger ook wel eens iets tegen een neef over gezegd, nu heb ik daar geen contact meer mee, en toch spijt van dat hij het weet van mij uit die tijd. Swingen (wat ik ook doe, met stellen i.p.v. niet-betaalde dames) vertel ik vaak wat meer over, daar ligt minder een stigma op en wordt vaak met bewondering naar verhalen geluisterd (dat je de vrouw neukt bijv. van een stel waar de man bij staat te kijken).

Het lastige is soms wel het leeftijdsverschil wanneer je erover vertelt tegen vrienden. MIjn voorkeur gaat uit naar dames van zeg maar 25-35 jaar en dat scheelt dus gemiddeld 20 jaar met mijn eigen leeftijd.
Dan is er toch wel een soort van combinatie van jaloezie en verbazing. Zeker als je bedenkt dat het qua leeftijd in het reguliere leven vaak buiten bereik is. Soms vraag ik mezelf wel af of men het eigenlijk afkeurt in dat opzicht.

Ik probeer wel steeds meer met 30+ af te spreken (of ze adverteren als jonger, maar blijken dan alsnog 30+ te zijn), maar daar is de spoeling vrij dun. Vaak maken dames dan andere keuzes die passen bij die levensfase.

Als ik dan toch een jongere dame van 25 jaar heb gehad, dan laat ik me wel op de vlakte over de leeftijd om geen onnodige rare indruk achter te laten.

Het lastige is soms wel het leeftijdsverschil wanneer je erover vertelt tegen vrienden. MIjn voorkeur gaat uit naar dames van zeg maar 25-35 jaar en dat scheelt dus gemiddeld 20 jaar met mijn eigen leeftijd.
Dan is er toch wel een soort van combinatie van jaloezie en verbazing. Zeker als je bedenkt dat het qua leeftijd in het reguliere leven vaak buiten bereik is. Soms vraag ik mezelf wel af of men het eigenlijk afkeurt in dat opzicht.

Ik probeer wel steeds meer met 30+ af te spreken (of ze adverteren als jonger, maar blijken dan alsnog 30+ te zijn), maar daar is de spoeling vrij dun. Vaak maken dames dan andere keuzes die passen bij die levensfase.

Als ik dan toch een jongere dame van 25 jaar heb gehad, dan laat ik me wel op de vlakte over de leeftijd om geen onnodige rare indruk achter te laten.
Een combinatie van verbazing... en vooral jaloezie! Je zegt het!
Dus... tenzij je iemand kent die ook bezoekjes maakt... en je interessante tips kan geven... begin je er gewoon niet over.

Misschien ook iets van afgunst? Net zo goed als velen tijdens hun jaren als scholier niet de kans kregen om iets met een meisje uit de klas iets te hebben en nu moeten toezien dat een oudere man de kaper op de kust is.

Misschien ook iets van afgunst? Net zo goed als velen tijdens hun jaren als scholier niet de kans kregen om iets met een meisje uit de klas iets te hebben en nu moeten toezien dat een oudere man de kaper op de kust is.
Afgunst zeker niet. Integendeel!
Mijn vrienden zitten zelf in de categorie 20% van de mannen die 80% van de vrouwen zouden kunnen daten. Ze hebben beide een relatie, maar in hun vrijgezelle leven stroomden de Tinder dates binnen. Kan ik juist jaloers op zijn.

Dus uit de relatietherapie kwam dat je vrouw accepteerde dat je naar dvp's ging?
Daar komt het wel op neer. Na de zoveelste sessie waar niet uit kwam wat ik zocht heb ik maar gezegd dat ik het buiten de deur ging zoeken 😉
De relatie is verder te goed om uit elkaar te gaan en een tweede relatie zag ik niet zitten (één relatie is al moeilijk genoeg).
Toen begon de zoektocht in de betaalde sex.

Daar komt het wel op neer. Na de zoveelste sessie waar niet uit kwam wat ik zocht heb ik maar gezegd dat ik het buiten de deur ging zoeken 😉
De relatie is verder te goed om uit elkaar te gaan en een tweede relatie zag ik niet zitten (één relatie is al moeilijk genoeg).
Toen begon de zoektocht in de betaalde sex.
Ik begrijp je. Zit in hetzelfde schuitje. Ik ga er eens over nadenken of ik ook relatietherapie zal opperen.

Scheelt wel enorm in het stiekem doen en het schuldgevoel.

Ik begrijp je. Zit in hetzelfde schuitje. Ik ga er eens over nadenken of ik ook relatietherapie zal opperen.

Scheelt wel enorm in het stiekem doen en het schuldgevoel.
Ik had inderdaad geen zin in stiekem gedoe en wilde bovendien bewijzen dat eerlijkheid het langste duurt.

Het stiekeme gedoe zou me teveel negatieve energie geven en de lol bederven (iedereen is anders, voor sommige is het stiekeme juist een boost)

Sterkte met jouw afweging wat te doen en, als je aan relatietherapie wil beginnen, hoop ik dat zij daar ook voor openstaat.

Ik had inderdaad geen zin in stiekem gedoe en wilde bovendien bewijzen dat eerlijkheid het langste duurt.

Het stiekeme gedoe zou me teveel negatieve energie geven en de lol bederven (iedereen is anders, voor sommige is het stiekeme juist een boost)
Dacht dus ook wel dat voor velen... net het 'verbodene' is... wat het extra aantrekkelijk maakt!

Terug
Bovenaan Onderaan