Wie mag er weten wat je allemaal uitspookt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Huisarts kan handig zijn als je een SOA-test wilt of bij bepaalde klachten.

Als je merkt dat je ook graag je verhaal wilt doen dan is dat qua uurtarief gunstiger bij een psycholoog dan bij een begripvolle welbespraakte DVP in het hogere segment. Ik ben daar overigens inmiddels weer een beetje op teruggekomen. In veel gevallen knap je wel degelijk meer op van de DVP.

De vraag is in principe niet met wie je het hebt gedeeld maar wie het mag weten. Voor mij dus zorgverleners in het algemeen waar dat relevant is.
Gaat hier toch over hoeren en toch niet over psychologen en huisartsen , lijkt wel of er veel zijn op deze site met mentale problemen en dit kenbaar willen maken aan iedereen.

Was dat maar waar. Een goede dvp begrijpt mij beter dan welke psycholoog, ggz medewerker of fysiotherapeut dan ook.
Als de zorgverzekering nou maar de helft van het geld wat ze hen toestoppen aan een dvp-toeslag zouden besteden.
Temeier toont alleen maar begrip voor de flappen die ze uit je achterzak kan trekken want als je die niet in je zak hebt is het begrip gauw over.

Veel van de zorgverlenende instanties ook.
Ja daarom is hetgene wat je bij een hoer goeie sex en geen andere bijkomstigheden en niet denken zij heeft zoveel interesse in mij op het persoonlijke vlak.
Ja daarom is hetgene wat je bij een hoer goeie sex en geen andere bijkomstigheden en niet denken zij heeft zoveel interesse in mij op het persoonlijke vlak.
Bij een hoer kunt verwachten.

Terug
Bovenaan Onderaan