Wie mag er weten wat je allemaal uitspookt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onderschat de mentale belasting niet als je je bezoekjes geheim moet houden of zelfs de waarheid moet verbuigen om niet te vertellen waar je geweest bent.
Goed verwoord ,het blijft een moeilijk punt ,maar als het thuis wat minder word tja dan moet je toch keuzes maken , en zoals ik stuk ouder ben is het toch soms fijn om naast een dame te liggen die zo'n 30jaar jonger is ,ik ben 68 en vind het toch fijn om nog wat te kunnen genieten op sex gebied

Ik had inderdaad geen zin in stiekem gedoe en wilde bovendien bewijzen dat eerlijkheid het langste duurt.

Het stiekeme gedoe zou me teveel negatieve energie geven en de lol bederven (iedereen is anders, voor sommige is het stiekeme juist een boost)

Sterkte met jouw afweging wat te doen en, als je aan relatietherapie wil beginnen, hoop ik dat zij daar ook voor openstaat.

Dat laatste is inderdaad wel iets om serieus over na te denken!!! Weet wat de gevolgen kunnen zijn wanneer je het gaat aankaarten.

Mijn vrouw vind het prima dat ik naar prostituees ga, wijst me hier zelfs op als ze zelf geen zin in seks heeft en mijn behoefte aan seks erg merkbaar is.
Maar dit is wel door de jaren heen langzaamaan zo gegroeid. In eerste instantie uit een geintje van haar tijdens het lopen door een ramenbuurt; "haha.. dat zou jij niet eens durven" ....toch wel bleek 5 minuten later, al was dat een grote humoristische afgang maar ook het begin van onze deels "open relatie". Niet lang daarna, en wat gesprekken verder gingen we samen naar parenclubs, gevolgd door thuis "swingdates", om uiteindelijk beiden onze "seksuele behoefte" regelmatig elders te zoeken, met elkaars medeweten en onder strikte afspraken.
Toen nog was het "elders zoeken" iets leuks en spannends en gezamenlijk, een onderdeel van onze seks. De laatste jaren is haar behoefte "het elders willen zoeken" over, maar vindt ze het "elders zoeken" van mij totaal geen probleem en is het alleen mijn ding. "Ik rijd even naar Nijmegen/Eindhoven/elders", "Oke, veel plezier en gebruik een condoom". (Één van haar enige 2 eisen: "Alleen betaalde seks", en "met condoom". Een F.W.B. is dus niet oke, gelukkig daar heb ik ook totaal geen behoefte aan. "Friends With Benefits". Mijn behoefte is puur en alleen de "benefits".)

Maar dan moet er dus wel 100% vertrouwen tussen elkaar zijn, en moet je er beiden open voor staan en open over zijn. Zo niet, dan gaat het uitlopen op een drama binnen je huwelijk/relatie. Dus wees behoedzaam, tast je vrouw voorzichtig af hoe ze er over denkt, en werk er langzaam naartoe, tijdens spontane gezellige gesprekjes thuis op de bank. Want weinig partners zullen het accepteren als hun partner opeens van monogaam naar (ook) "hoerenloper" gaat.

Laatst bewerkt:
Dat laatste is inderdaad wel iets om serieus over na te denken!!! Weet wat de gevolgen kunnen zijn wanneer je het gaat aankaarten.

Mijn vrouw vind het prima dat ik naar prostituees ga, wijst me hier zelfs op als ze zelf geen zin in seks heeft en mijn behoefte aan seks erg merkbaar is.
Maar dit is wel door de jaren heen langzaamaan zo gegroeid. In eerste instantie uit een geintje van haar tijdens het lopen door een ramenbuurt; "haha.. dat zou jij niet eens durven" ....toch wel bleek 5 minuten later, al was dat een grote humoristische afgang maar ook het begin van onze deels "open relatie". Niet lang daarna, en wat gesprekken verder gingen we samen naar parenclubs, gevolgd door thuis "swingdates", om uiteindelijk beiden onze "seksuele behoefte" regelmatig elders te zoeken, met elkaars medeweten en onder strikte afspraken.
Toen nog was het "elders zoeken" iets leuks en spannends en gezamenlijk, een onderdeel van onze seks. De laatste jaren is haar behoefte "het elders willen zoeken" over, maar vindt ze het "elders zoeken" van mij totaal geen probleem en is het alleen mijn ding. "Ik rijd even naar Nijmegen/Eindhoven/elders", "Oke, veel plezier en gebruik een condoom". (Één van haar enige 2 eisen: "Alleen betaalde seks", en "met condoom". Een F.W.B. is dus niet oke, gelukkig daar heb ik ook totaal geen behoefte aan. "Friends With Benefits". Mijn behoefte is puur en alleen de "benefits".)

Maar dan moet er dus wel 100% vertrouwen tussen elkaar zijn, en moet je er beiden open voor staan en open over zijn. Zo niet, dan gaat het uitlopen op een drama binnen je huwelijk/relatie. Dus wees behoedzaam, tast je vrouw voorzichtig af hoe ze er over denkt, en werk er langzaam naartoe, tijdens spontane gezellige gesprekjes thuis op de bank. Want weinig partners zullen het accepteren als hun partner opeens van monogaam naar (ook) "hoerenloper" gaat.
Bedankt voor je verhaal en tips. Het langzaam er naartoe werken ben ik al mee bezig. Ik ben inmiddels zo ver dat ze het met me eens is dat een erotische massage geen vreemdgaan is.

Het lastige is soms wel het leeftijdsverschil wanneer je erover vertelt tegen vrienden. MIjn voorkeur gaat uit naar dames van zeg maar 25-35 jaar en dat scheelt dus gemiddeld 20 jaar met mijn eigen leeftijd.
Dan is er toch wel een soort van combinatie van jaloezie en verbazing. Zeker als je bedenkt dat het qua leeftijd in het reguliere leven vaak buiten bereik is. Soms vraag ik mezelf wel af of men het eigenlijk afkeurt in dat opzicht.

Ik probeer wel steeds meer met 30+ af te spreken (of ze adverteren als jonger, maar blijken dan alsnog 30+ te zijn), maar daar is de spoeling vrij dun. Vaak maken dames dan andere keuzes die passen bij die levensfase.

Als ik dan toch een jongere dame van 25 jaar heb gehad, dan laat ik me wel op de vlakte over de leeftijd om geen onnodige rare indruk achter te laten.
Haha dit is écht bizár, typisch Nederlands ook. In mediterraanse landen, maar bijv. ook in Frankrijk, volkomen normaal leeftijdsverschil.
Als ze gisteren 18 geworden is, kan ik me er nog iets bij voorstellen.... maar 25!
Geen énkele reden om je dáár voor te schamen of druk over te maken!
Heb veel gereisd, in grote delen van de wereld zie je ook 40'ers en 50'ers in hippe bars en discotheken, lekker uitgaan, in NL vind men dan dat je in een Vinex wijk hoort te zitten en vinden ze uitgaan iets voor 'jongeren'. Bekrompen Hollandse kleinburgerlijkheid. Niks van aantrekken!
Dat zijn dezelfde mensen die afgunstig naar je kijken als je een mooie auto hebt of een jas van een merk dat zij niet bij de C&A kunnen vinden....

Haha dit is écht bizár, typisch Nederlands ook. In mediterraanse landen, maar bijv. ook in Frankrijk, volkomen normaal leeftijdsverschil.
Als ze gisteren 18 geworden is, kan ik me er nog iets bij voorstellen.... maar 25!
Geen énkele reden om je dáár voor te schamen of druk over te maken!
Om diezelfde reden is Jerry Lee Lewis ook verguisd, hij was 22 toen hij zijn 13 jarige vrouw trouwde die ook nog eens zijn achternicht was.
Zoiets was in de regio waaruit hij afkomstig was niet ongebruikelijk, maar de rest van de wereld keurde het af.

Om diezelfde reden is Jerry Lee Lewis ook verguisd, hij was 22 toen hij zijn 13 jarige vrouw trouwde die ook nog eens zijn achternicht was.
Zoiets was in de regio waaruit hij afkomstig was niet ongebruikelijk, maar de rest van de wereld keurde het af.
Dat is illegaal. Een hele andere zaak dus. Seks met een 25 jarige is nérgens illegaal.

Terug
Bovenaan Onderaan