Wie is er ontmaagd door dvp ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben vorige week zondag op mijn 32ste ontmaagd door een dvp.
In mijn ogen en gedachten ben ik nog steeds maagd aangezien het allemaal niet zo goed lukte daar beneden.
Puur van de stress en onzekerheid over zoals mijn naam het zegt little Willy (tis niet de grootste van België).

Achja vrijdag gaan we nog eens terug bij de zelfde dame.
Hopelijk neemt dat al wat stress weg dan…

Zij heeft er toch ook alles aan gedaan om mij op men gemak te stellen.
En het zoenen knuffelen en haar bj waren al ruim genoeg voor een eerste ervaring.
Spijtig dat van zodra ze verder wou gaan de kleine soldaat het niet meer zag zitten.🫣

Ik dank ook sommige hier in het forum dat er zo openlijk over zijn over de late leeftijd.
ik hoop dan ook met mijn reactie dat andere die in het zelfde schuitje zitten er wat minder problemen meehebben als ze ooit dezelfde beslissing nemen en naar een dvp stappen.
 
Hey littlewilly
Jammer dat het niet zo goed lukte de eerste keer…
Je gaat terug naar dezelfde dame? Maar waarom lukte het niet zo goed? Stress, stagefright of was de dame mss niet helemaal je ding… in dat geval zou ik een andere vis in de zee zoeken waar je dan mss wel meer connectie mee voelt…
Dat is wat wij allemaal doen.. uiteindelijk zoek je toch een dame waar je je goed bij voelt en we vertrekken thuis vanuit de vraag hoe die bepaalde dame die we geselecteerd hebben neukt… en op een dag vind je een dame die je ligt en die je frequenteert dan terwijl je toch verder de markt blijft verkennen… succes
 
Hey littlewilly
Jammer dat het niet zo goed lukte de eerste keer…
Je gaat terug naar dezelfde dame? Maar waarom lukte het niet zo goed? Stress, stagefright of was de dame mss niet helemaal je ding… in dat geval zou ik een andere vis in de zee zoeken waar je dan mss wel meer connectie mee voelt…

Hey papel
Ik denk dat het vooral ook kwam omdat ik 15a20 minuten nog moest wachten omdat ze wat te laat was.
En ik zat daar dan met al mijn gedachte in een kamertje.
"Wat doe ik hier, gaat het echt gebeuren, hoe gaat ze zijn, hoe ziet ze er uit in het echt"

Maar het was puur van de stress en de onzekerheid dat het niet zo goed lukte.
Aan de dame lag het echt niet misschien was ze te knap🫣.
Waardoor er nog wat meer stress was.

ik ga ook gewoon liever bij dezelfde dame terug omdat het al wat ongemakkelijkheid weg neemt.
Ik heb vooral tijd nodig en klik met iemand voor ik wat opener ben.

Hopelijk kan ik hierna wel de markt wat beginnen verkennen en wat meer zelfvertrouwen opbouwen!
 
@Littlewilly Slim om naar dezelfde dame te gaan. Tenminste als je het gevoel hebt dat er wederzijds een klik is. Pas wel op, normaal is dat je geen relatie opbouwt met een sexwerker. Uiteindelijk gun ik je een leuke vrouw buiten het professionele circuit. Gaat vast lukken als je de onzekerheid van je af weet te schudden
 
Staat nog in m'n geheugen gegrift zo'n 10 jaar gelden op de Wallen in de Goldbergersteeg. Was eigenlijk vooral nieuwsgierig maar aan het laatste raampje stond een hele lieve aantrekkelijke jongedame dat ik toch echt even naar binnen moest.
Ik zei niet dat het de eerste keer was maar ik denk dat ze dat toch wel merkte.
Dan kom je er als onbekende achter dat pijpen en sex lekker warm is 🤭
Nou dat hield ik geen 5 minuten vol en toen was het condoom alweer vol.
 
@Papel
Ja was blijkbaar toch niet beter bij dezelfde terug gegaan.
Het was haar laatste dag voor dat ze op vakantie vertrok.
Ze had al redelijk veel gedronken en was niet echt te genieten.
Ze was maar aan het praten en praten dan nog eventjes gepijpt en dan was zo gezegd de tijd op.
Binnenkort eens bij iemand anders gaan👍
Zal hier nog wat recensies moeten lezen.
 
@Papel
Ja was blijkbaar toch niet beter bij dezelfde terug gegaan.
Het was haar laatste dag voor dat ze op vakantie vertrok.
Ze had al redelijk veel gedronken en was niet echt te genieten.
Ze was maar aan het praten en praten dan nog eventjes gepijpt en dan was zo gezegd de tijd op.
Binnenkort eens bij iemand anders gaan👍
Zal hier nog wat recensies moeten lezen.

Hey @Littlewilly
Ik moet zeggen toch wat gelijkenissen in je verhaal met mijn ervaringen. Ik ben ontmaagd op mijn 34ste door Maria (ondertussen al even weg uit het SKW) maar vergeet ze nooit want ja, zij was de eerste en ze was super lief en had veel begrip tijdens de eerste keer ("junior" wilde ook niet meewerken) en ben alleen bij haar blijven gaan tot ze vertrok uit het SKW, daar heb ik meer 'geluk' in gehad dan jouw ervaring. Maar die ervaring komt wel hoor als je meer begint te wandelen en te 'proeven'. Tot hier toe toch altijd diegene er uit kunnen nemen die zacht en lief zijn eens je binnen bent.
Ik ben zeker en vast nog niet de ervaren rot zoals velen hier maar ik zou zeker en vast blijven gaan, niet afleiden door mindere ervaringen en blijven zoeken naar die ene waar je toch een soort band mee kan opbouwen maar idd in je achterhoofd blijven houden dat het transactioneel is en ondertussen een beetje afwisselen (als je wil).
Suc6 met je volgende DVP! 💪
 
Ik was (en ben nog steeds) iemand met 0 kansen wat betreft meisjes (nu vrouwen), ik werkte met een collega die open was over zijn raam bezoeken, en ondeugden pakt men meestal op van andere, dus kreeg ik het idee om het ook te doen want hoe anders?
Dus op een avond mijn ballen geschoren om de volgende dag na school naar de Wallen te gaan.
Ik had wel pech met de dame die ik had gekozen, ik zou eigenlijk meteen een rechtsomkeer moeten maken wanneer het in eerste minuut al duidelijk werd dat het niks zou worden en ik nog mijn geld in mijn handen had, maar destijds was ik minder assertief.

Mijn advies: als je van plan bent om door een prostituee ontmaagd te worden, doe dat niet via de ramen, of althans niet op de Wallen, zeker niet tegenwoordig.
 
Waarom 0 kansen bij vrouwen. Zie je er niet uit? Praat je niet makkelijk. Misschien heb ik makkelijk praten en denken, maar ik heb zo vaak het gevoel dat ik sommige mannen zo goed zou kunnen helpen met assertiever worden zonder daarmee bot te worden
 
Het is een kwestie van uiterlijk, trekjes en bagages, en op mijn leeftijd zoals ik ooit hier eerder had aangegeven twijfel ik of het behalen van een relatie al de moeite, leed en schade waard zou zijn. Daarbij speelt ook het feit dat vrouwen rond mijn leeftijd niet echt prikkelend meer zijn.

Oké, laten we zeggen 0 kansen bij vrouwen die normaal zijn. Er was ooit een vrouwtje die een oogje op mij had maar die was zo gek als een deur. Letterlijk, geloofde in complottheorieën, genezend kristallen en dergelijke.
 
Laatst bewerkt:
Het is een kwestie van uiterlijk, trekjes en bagages, en op mijn leeftijd zoals ik ooit hier eerder had aangegeven twijfel ik of het behalen van een relatie al de moeite, leed en schade waard zou zijn. Ook wegens het feit dat vrouwen rond mijn leeftijd niet echt prikkelend meer zijn.

Oké, laten we zeggen 0 kansen bij vrouwen die normaal zijn. Er was ooit een vrouwtje die een oogje op mij had maar die was zo gek als een deur. Letterlijk, geloofde in complottheorieën, genezend kristallen en dergelijke.
Daar kun je idd beter ver weg van blijven 😁
 
Door Tanja van het duo Tanja en Chanel die jaren geleden veelal in het noorden te vinden waren. 2 mooie slanke blondines. Ik was nog erg jong en wou niet langer wachten en de stap genomen. De jaren daarna nog geregeld met Tanja afgesproken.

Ongeveer 10 jaar geleden waren ze ineens weg. Naar Spanje verhuisd als ik het me goed herinner. Toch wel benieuwd hoe het met haar gaat, maar haar nooit meer online gezien. Las op het welbekende forum nog wel iets over een auto-ongeluk. Chanel een paar jaar geleden nog wel online zien staan als 'Bo' in Haarlem. Maar inmiddels ook weer verdwenen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan