Niet door een DVP.Wie is voor eerste keer ontmagd door een dvp?
Maar... m'n 'eerste keer' was wel een 'one night stand'. En het was erg lekker!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNiet door een DVP.Wie is voor eerste keer ontmagd door een dvp?
De nagel op de kop. Ik heb ook al momenten gehad dat ik met een vrouw die een glas te veel op had in bed kon duiken als ik wou. Maar ik wou geen misbruik maken van haar toestand.Klopt, maar ook even voor de duidelijkheid: ik leg geenszins de blaam compleet bij de ander hiervoor. Ik ga uiteindelijk over mijn eigen geluk en doe het ook voor een deel mezelf aan. Maar ik vind eveneens dat het in dit soort zaken van twee kanten moet komen.
Dat lijkt mij in geval van dronkenschap ook het enige juiste besluit.De nagel op de kop. Ik heb ook al momenten gehad dat ik met een vrouw die een glas te veel op had in bed kon duiken als ik wou. Maar ik wou geen misbruik maken van haar toestand.
uit eindelijk moeten dankbaar zijn anders waren we nooit bij de dvp´s beland.Dat lijkt mij in geval van dronkenschap ook het enige juiste besluit.
En... daar kan je dus best ook niet in dronken toestand langs!uit eindelijk moeten dankbaar zijn anders waren we nooit bij de dvp´s belant.
Dronken durf en kan je veel meer.uit eindelijk moeten dankbaar zijn anders waren we nooit bij de dvp´s beland.
Ik durf meer nuchter. Dronken rem ik mij zelf af. Zat kan ik zeker niets op welke manier ook. maar een dronken persoon is altijd eerlijk.Dronken durf en kan je veel meer.
Die reisjes van de kerk schijnen top te zijn heb ik weleens gehoord.Nope.
Eerste keer met een meid was met 14 (korte relatie van een half jaar, zij was 15 en had al heeeeel wat ervaring).
Dan een andere meid tijdens een reis met een jeugdgroep van de kerk.
Dan mijn eerste echte vriendin met 16.
Met 17 eerste keer DVP. Duurde amper 20 secondes, kon na even pijpen hem er nog net instoppen.
Inmiddels meer dan 40 jaar met dit hobby bezig.
Wat is volgens jou het grootste verschil tussen een hoer en een normale meid eigenlijk? Mijn ervaringen met hoeren zijn in ieder geval vele malen beter omdat ze zelf ook initiatief nemenLeuk topic. Maar ik kan helaas niet mee praten.
De eerste keer met een hoer had ik al wel 8 a 10 gewone meisjes gehad.
Wat heb ik en mijn jeugdvriendjes een geluk gehad met dikke Ursela want die zuigde op haar vijftiende het laken je reet in.Wat is volgens jou het grootste verschil tussen een hoer en een normale meid eigenlijk? Mijn ervaringen met hoeren zijn in ieder geval vele malen beter omdat ze zelf ook initiatief nemen
Och, nou nee, Ja sommige meiden gaan op hun rug liggen en genieten er enkel van, maar sommige vriendinnen rammelen je ook de hele kamer door hoor !!!Wat is volgens jou het grootste verschil tussen een hoer en een normale meid eigenlijk? Mijn ervaringen met hoeren zijn in ieder geval vele malen beter omdat ze zelf ook initiatief nemen
Er was eigenlijk altijd feest, veel drank, en Genesis 1:28 "Be fruitful and multiply" werd ook aan gewerkt.Die reisjes van de kerk schijnen top te zijn heb ik weleens gehoord.
Die dominees en pastoren schijnen er ook wel pap van te lusten.Er was eigenlijk altijd feest, veel drank, en Genesis 1:28 "Be fruitful and multiply" werd ook aan gewerkt.
Ik ben ook met vriendinnen begonnen en pas later met betalen. Dat ging vlotter.Leuk topic. Maar ik kan helaas niet mee praten.
De eerste keer met een hoer had ik al wel 8 a 10 gewone meisjes gehad.
Maar eerste hoertje was in elk geval op de wallen een mooie jonge blonde Nederlandse.
Ik kon nooit in mijn vriendinnetjes klaarkomen. Een psycholigisch dingetje denk ik...
Op mijn 21ste naar een dvp die al wat ouder was (ze had een zoon van mijn leeftijd) en het lukte bij haar wel. Ik denk na al die jaren (zo een 16 jaar geleden) nog wel eens aan haar.
Niet echt ontmaagd, maar wel een eerste "ervaring" met een dvp.
Dat is hier al eens eerder ter sprake gekomen en de consensus was: ontmaagd = als de penis binnen is geweest, klaarkomen niet relevant.Als man kan je stellen dat je maar eerst echt ontmaagd bent als je ook klaarkomt in de vrouw.
De definitie van ontmaagding = voor de eerste keer geslachtsgemeenschap hebben. Punt.Dat is hier al eens eerder ter sprake gekomen en de consensus was: ontmaagd = als de penis binnen is geweest, klaarkomen niet relevant.
Maar daarover kunnen de meningen verschillen natuurlijk.