• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Wie is er ontmaagd door dvp ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben, een paar jaar geleden, ontmaagd toen ik 19 jaar was door echt een schoon milfje van rond de 40 met echt een mooi lichaam (je zou niet zeggen dat dat haar leeftijd is als je ze ziet) en ze heeft een navelpiercing want dat vind ik echt geil, maar to the point. Er was een klein foutje gebeurd toen ik boekte, want ik had naar de dvp zelf gestuurd ipv het privehuis en ze had het niet gezien, maar ik had dan een half uurtje gewacht tot zo vrij was. Heb na toen ze terug was van het financiële zaken gelijk gezegt dat het men eerste keer was en ze vond dat geen probleem. Ik heb geen spijt van dat ik toen ben geweest. Ik ga zelfs regelmatig nog eens terug want het is zo'n leuke dame ook gewoon. Ook heb ik het gevoel dat ik door mijn bezoeken toch een beetje zelfzekerder ben als ik tegen vrouwen praat, ookal heb ik nog steeds geen vriendin gehad.
 
Mijn ontmaagding heb ik eigenlijk nauwelijks meer aan terug gedacht tot aan vandaag. Ik was een jaar of 18, een beetje verlegen, maar wel vol hormonen die door mijn lijf gierden.
Ergen op een hele hete zomermiddag, eind jaren 90, na een bezoekje aan de coffeeshop, liep ik wat rond in onze hoofdstad. Ik speelde al een tijdje met het idee een dvp te bezoeken en op deze dag, waarop de zomers geklede dames mijn hoofd volledig op hol brachten, vond ik dat er maar eens van moest komen.
Op de Voorburgwal stuitte ik meteen op een dame die buiten in de deuropening stond, leeftijd achter in de 20. Voor 50 gulden naar binnen gegaan. Ik denk dat ze wel doorhad dat ik onervaren en een beetje nerveus was. Toen ik na het pijpen uiteindelijk in haar zat in missio, was het drie keer voorzichtig heen en weer halen en ik was klaar. Ik had geneukt.
Al met al geen hele bijzondere ervaring maar wel de aftrap van hele reeks raambezoeken. In die tijd was het aanbod zo groot in alle soorten en maten uit alle hoeken van de wereld. En dat allemaal voor maar 50 gulden.
 
Ja, ik werd 17 jaar, en kreeg geld van mijn oma voor mijn verjaardag en ging ermee naar het Spijkerkwartier in Arnhem.
Ik kwam alleen niet klaar en kom hem niet stijf houden door de spanning, Dus weet niet of het uiteindelijk als ontmaagding geldt.
 
Ja, ik werd 17 jaar, en kreeg geld van mijn oma voor mijn verjaardag en ging ermee naar het Spijkerkwartier in Arnhem.
Ik kwam alleen niet klaar en kom hem niet stijf houden door de spanning, Dus weet niet of het uiteindelijk als ontmaagding geldt.
Hele goeie vraag. Wanneer is iets een officiele ontmaagding? Misschien een nieuw topic waard. Maar een ontmaagding van oma's verjaardagsgeld klinkt echt als een onvergetelijke ervaring 😜
 
Ja ook ik ben ontmaagd door een dvp. Op de RDK. Was voorbij voordat ik goed en wel in de gaten had wat er aan de hand was. Heeft best wel even geduurd voordat ik echt kon genieten van de sex bij een DVP. Gelukkig is dat helemaal goed gekomen. Nu bijna veertig jaar later kom ik er nog geregeld.
 
Ja ook ik ben ontmaagd door een dvp. Op de RDK. Was voorbij voordat ik goed en wel in de gaten had wat er aan de hand was. Heeft best wel even geduurd voordat ik echt kon genieten van de sex bij een DVP. Gelukkig is dat helemaal goed gekomen. Nu bijna veertig jaar later kom ik er nog geregeld.
Toch niet bij dezelfde dame?
 
Toch niet bij dezelfde dame?
Haha! Nee hoor 😂 . Dat is bij die ene keer gebleven. Heeft even geduurd voordat ik weer naar een DVP ging. Nu ben ik wel vele vele vele verder. Maar heb altijd wel periodes dat ik een vast DVP heb. Zo kom ik nu al best al een tijdje bij Polina op de RDK. Vind dat zij fantastisch lekker pijpt.
 
Lang geleden met een maat een privehuis bezocht in de grote stad.
Ik herinner me nog redelijk veel van die date zelfs. Was destijds klaarblijkelijk normaal dat je met de blanke sabel mocht stoeien. Het was een prachtige Francaise die de artiesten naam Mercedes droeg. Jaja, in de 69 houding begon ik snel sterretjes te zien.
Toen ik haar vroeg op haar rug te gaan liggen, met een handdoek eronder voelde ik het al heel snel gaan borrelen. Ik wilde echter nog lang niet hiermee ophouden en trok me terug en loosde mijn room in het geniep op de handdoek terwijl ik haar begon te likken. Ik bleef gelukkig hard en moest van haar weer snel in haar komen.
Na een paar minuten schoot ik de 2e lading wel in de roos. Een heel spannend uitstapje op mijn 19e was dat.
Het jaar erna kreeg ik verkering en zette de bezoekjes op een heel laag pitje, want ik had er geen behoefte meer aan.Jaren later toch weer die draad voorzichtig opgepakt omdat ik gewoon een hoger libido had als haar..
Mijn voorkeur bleef toch altijd een niet dvp, waar ik na verschillende plots werd geconfronteerd met het uitkomen van zo'n affaire.
Hierop heb ik besloten om enkel nog maar naar een dvp te gaan om veiligheidsredenen.
Veel slechte dates gehad, spijt en slecht gevoel achteraf omdat er teveel fake bestaat in dit wereldje.
Jaren later trof ik geheel onverwachts iets wat mijn aandacht tot de dag van vandaag blijft trekken.Maar dat is een ander verhaal en heel misschien iets voor de toekomst.
Het leven is kort,de tijd vliegt,werk aan je dromen en geloof in jezelf broeders..
 
Lang geleden met een maat een privehuis bezocht in de grote stad.
Ik herinner me nog redelijk veel van die date zelfs. Was destijds klaarblijkelijk normaal dat je met de blanke sabel mocht stoeien. Het was een prachtige Francaise die de artiesten naam Mercedes droeg. Jaja, in de 69 houding begon ik snel sterretjes te zien.
Toen ik haar vroeg op haar rug te gaan liggen, met een handdoek eronder voelde ik het al heel snel gaan borrelen. Ik wilde echter nog lang niet hiermee ophouden en trok me terug en loosde mijn room in het geniep op de handdoek terwijl ik haar begon te likken. Ik bleef gelukkig hard en moest van haar weer snel in haar komen.
Na een paar minuten schoot ik de 2e lading wel in de roos. Een heel spannend uitstapje op mijn 19e was dat.
Het jaar erna kreeg ik verkering en zette de bezoekjes op een heel laag pitje, want ik had er geen behoefte meer aan.Jaren later toch weer die draad voorzichtig opgepakt omdat ik gewoon een hoger libido had als haar..
Mijn voorkeur bleef toch altijd een niet dvp, waar ik na verschillende plots werdt geconfronteerd met het uitkomen van zo,n affaire.
Hierop heb ik besloten om enkel nog maar naar een dvp te gaan om veiligheidsredenen.
Veel slechte dates gehad, spijt en slecht gevoel achteraf omdat er teveel fake bestaat in dit wereldje.
Jaren later trof ik geheel onverwachts iets wat mijn aandacht tot de dag van vandaag blijft trekken.Maar dat is een ander verhaal en heel misschien iets voor de toekomst.
Het leven is kort,de tijd vliegt,werk aan je dromen en geloof in jezelf broeders..
Daarom dat ik single blijf en liever naar dvp ga want relatie tegenwoordig
 
ik was 19 en ben toen op de wallen bij een dame naar binnen gegaan. Kon niet klaar komen die eerste keer. later nog een keer terug geweest bij dezelfde dame.
Ze peesde wel. overal extra voor betalen maar de tweede keer lukte het wel.
Vervolgens heb ik op de wallen div dames bezocht in der loop van de jaren.in de jaren 80 was neuken zonder overal mogelijk, maar dat durfde ik toen niet. Toen internet kwam ging er een nieuwe wereld open je kon recensies lezen en er waren advertenties te vinden. Heb daardoor wel leuke adresjes gevonden. Kom nu al meer dan 10 jaar bij een rijp stel ooit op kinky gevonden omgeving Schagen waar ik stomende seks mee heb. Erg gezellig altijd en bare. Adverteren doen ze al jaren niet meer omdat ze een vast groepje hebben. heb je een leuke ervaring dan is het slim om telefoon nummers te bewaren voor het geval ze niet meer adverteren. Niet meer adverteren betekent niet dat ze niet meer ontvangen.
 
Met een meisje uit de klas had ik 1x geprobeerd om te neuken, maar ik maakte er zo'n prutswerk van dat zij niet meer wilde. Kort daarna liep ik uit nieuwsgierigheid op de wallen in Amsterdam. Ik was 16 jaar en werd op de wallen ontmaagd.

In 1 van de steegjes waar je bijna met beide schouders de muren van de huizen kon aanraken en de ramen wel erg dicht op elkaar zitten, raakte ik aan de klets met een dvp. Ik vertelde van mijn prutswerk, dat ik niet wist waar ik m'n pik naar binnen moest steken en me af vroeg wat een vrouw lekker zou vinden.

Ze had echt lol om mijn verhaal. Ze vroeg hoeveel geld heb je? Ik zei 25 gulden. Ze zei dat dit te weinig was maar wilde mijn geld zien. Bij het tonen van m'n geeltje, griste ze mijn briefje uit de handen en zei: 'kom binnen' . Ik zag alles zwart/wit, waas voor mijn ogen, compleet in de war.

Ik weet nog dat we snel naakt waren en mijn pik ondanks de spanning op volle sterkt stond. Ik weet ook nog dat alleen al het aanraken van haar borsten al een enorme sensatie was. Verder leidde ze mijn pik bij haar naar binnen en op het moment dat ze zei trek maar terug, dan doen we er een condoom omheen, spoot ik mijn zaad al bij haar naar binnen.

Dat jaar ben ik nog zo'n 10x bij haar geweest. Ze heeft mij zoveel geleerd dat ik mijn leeftijdgenoten ver vooruit was. Ze heeft me leren beffen, vingeren, masseren, en vele standjes neuken. Het heeft mn seksleven wel bepaald en er ook wel voor gezorgd dat ik ben blijven wandelen.
 
Laatst bewerkt:
Wie is voor eerste keer ontmagd door een dvp?
Volgens mijn kun je maar 1 keer ontmaagd worden. Of misschien 1 keer 'gewoon' en 1 keer anaal....verwarrend.
Ik ben op mijn 19 verjaardag 21 jaar geleden bij club pompidou in ulvenhout/Breda ontmaagd op een oude "fiets" van 52 en ik heb er geen moment spijt van gehad
 
Ik vraag me wel eens af waarom sommige mannen/jongens iemand kiezen die zoveel ouder is. Vooral voor de eerste keer. Zelf zoek ik meestal iemand waarvan ik zou kunnen dromen dat het mijn vriendinnetje is. Als ik de ervaring niet op een natuurlijke manier kan krijgen, dan maar betalen.

Zit dat verschil in het feit dat sommige mannen gewoon heel erg sex nodig hebben, maakt bijna niet uit met wie? Alleen maar de ontlading? Hetzelfde idee dat iemand naar het cafe gaat en gelijk het eerste meisje probeert te versieren? Ik ben gewoon benieuwd.
 
Ik vraag me wel eens af waarom sommige mannen/jongens iemand kiezen die zoveel ouder is. Vooral voor de eerste keer. Zelf zoek ik meestal iemand waarvan ik zou kunnen dromen dat het mijn vriendinnetje is. Als ik de ervaring niet op een natuurlijke manier kan krijgen, dan maar betalen.

Zit dat verschil in het feit dat sommige mannen gewoon heel erg sex nodig hebben, maakt bijna niet uit met wie? Alleen maar de ontlading? Hetzelfde idee dat iemand naar het cafe gaat en gelijk het eerste meisje probeert te versieren? Ik ben gewoon benieuwd.


Ik denk (maar dat ben ik), dat jonge dvp's genoeg klanten krijgen omdat ze er jong en aantrekkelijk uitzien. En de meeste gaan zich ook echt niet uitsloven om het je naar de zin te maken, want er staan toch zat mannen in de rij die het geweldig vinden om het met zo'n jonge meid te doen.

Een wat oudere dvp wordt misschien minder om haar uiterlijk gekozen, maar door ervaring weten ze veel beter een man te verwennen.

Ik heb zelf mijn eerste keer bij een dvp ook met een jonge meid gedaan, ze ging op haar rug liggen zo van: ga je gang. Ik had geen idee wat ik daarmee moest, dus het werd een heel ongemakkelijk uur.

Tweede keer bij een oudere dame geweest, en die wist precies hoe ze een zenuwachtige beginner als mij kon verwennen. Deze ervaring was veel fijner dan mijn eerste.

Naarmate ik zelf wat meer ervaring kreeg, wist ik mij ook goed te vermaken met jongere dames. Maar het liefst ben ik nu met dames van rond mijn eigen leeftijd.
 
Ik denk (maar dat ben ik), dat jonge dvp's genoeg klanten krijgen omdat ze er jong en aantrekkelijk uitzien. En de meeste gaan zich ook echt niet uitsloven om het je naar de zin te maken, want er staan toch zat mannen in de rij die het geweldig vinden om het met zo'n jonge meid te doen.

Een wat oudere dvp wordt misschien minder om haar uiterlijk gekozen, maar door ervaring weten ze veel beter een man te verwennen.

Ik heb zelf mijn eerste keer bij een dvp ook met een jonge meid gedaan, ze ging op haar rug liggen zo van: ga je gang. Ik had geen idee wat ik daarmee moest, dus het werd een heel ongemakkelijk uur.

Tweede keer bij een oudere dame geweest, en die wist precies hoe ze een zenuwachtige beginner als mij kon verwennen. Deze ervaring was veel fijner dan mijn eerste.

Naarmate ik zelf wat meer ervaring kreeg, wist ik mij ook goed te vermaken met jongere dames. Maar het liefst ben ik nu met dames van rond mijn eigen leeftijd.
Ja, oudere dames hebben veel meer ervaring dan jonge dames
 
Ja maar iemand zo oud als je moeder? Iemand van 26 kan ook al veel ervaring hebben.

Ja dat kan, maar iemand van 26 ziet er nog steeds jong uit, en hoeft niet haar best te doen om klanten binnen te harken in de meeste gevallen. Op een gegeven moment als een dame minder aantrekkelijk wordt door leeftijd, zullen ze meer hun best moeten doen om klanten te krijgen, en vooral vaste klanten houden denk ik.

De 'oudere' dame van mijn tweede bezoek waar ik het over had was ongeveer 15 jaar ouder dan mij. Beetje jong om mijn moeder te zijn... Maar vond het altijd heerlijk met haar, meerdere keren geweest daarna.


En als een dame alles uit de kast haalt om het je naar de zin te maken, is soms gewoon fijner dan het met een jonge meid te doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan