Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEr staat meid, niet jongen....Die reisjes van de kerk schijnen top te zijn heb ik weleens gehoord.
Gefeliciteerd met het jubileum vandaag... 43 jaar!3 juli 1981.
Poging tot misschien...Ja, ik werd 17 jaar, en kreeg geld van mijn oma voor mijn verjaardag en ging ermee naar het Spijkerkwartier in Arnhem.
Ik kwam alleen niet klaar en kom hem niet stijf houden door de spanning, Dus weet niet of het uiteindelijk als ontmaagding geldt.
Hele goeie vraag. Wanneer is iets een officiele ontmaagding? Misschien een nieuw topic waard. Maar een ontmaagding van oma's verjaardagsgeld klinkt echt als een onvergetelijke ervaringJa, ik werd 17 jaar, en kreeg geld van mijn oma voor mijn verjaardag en ging ermee naar het Spijkerkwartier in Arnhem.
Ik kwam alleen niet klaar en kom hem niet stijf houden door de spanning, Dus weet niet of het uiteindelijk als ontmaagding geldt.
Toch niet bij dezelfde dame?Ja ook ik ben ontmaagd door een dvp. Op de RDK. Was voorbij voordat ik goed en wel in de gaten had wat er aan de hand was. Heeft best wel even geduurd voordat ik echt kon genieten van de sex bij een DVP. Gelukkig is dat helemaal goed gekomen. Nu bijna veertig jaar later kom ik er nog geregeld.
Haha! Nee hoor . Dat is bij die ene keer gebleven. Heeft even geduurd voordat ik weer naar een DVP ging. Nu ben ik wel vele vele vele verder. Maar heb altijd wel periodes dat ik een vast DVP heb. Zo kom ik nu al best al een tijdje bij Polina op de RDK. Vind dat zij fantastisch lekker pijpt.Toch niet bij dezelfde dame?
Daarom dat ik single blijf en liever naar dvp ga want relatie tegenwoordigLang geleden met een maat een privehuis bezocht in de grote stad.
Ik herinner me nog redelijk veel van die date zelfs. Was destijds klaarblijkelijk normaal dat je met de blanke sabel mocht stoeien. Het was een prachtige Francaise die de artiesten naam Mercedes droeg. Jaja, in de 69 houding begon ik snel sterretjes te zien.
Toen ik haar vroeg op haar rug te gaan liggen, met een handdoek eronder voelde ik het al heel snel gaan borrelen. Ik wilde echter nog lang niet hiermee ophouden en trok me terug en loosde mijn room in het geniep op de handdoek terwijl ik haar begon te likken. Ik bleef gelukkig hard en moest van haar weer snel in haar komen.
Na een paar minuten schoot ik de 2e lading wel in de roos. Een heel spannend uitstapje op mijn 19e was dat.
Het jaar erna kreeg ik verkering en zette de bezoekjes op een heel laag pitje, want ik had er geen behoefte meer aan.Jaren later toch weer die draad voorzichtig opgepakt omdat ik gewoon een hoger libido had als haar..
Mijn voorkeur bleef toch altijd een niet dvp, waar ik na verschillende plots werdt geconfronteerd met het uitkomen van zo,n affaire.
Hierop heb ik besloten om enkel nog maar naar een dvp te gaan om veiligheidsredenen.
Veel slechte dates gehad, spijt en slecht gevoel achteraf omdat er teveel fake bestaat in dit wereldje.
Jaren later trof ik geheel onverwachts iets wat mijn aandacht tot de dag van vandaag blijft trekken.Maar dat is een ander verhaal en heel misschien iets voor de toekomst.
Het leven is kort,de tijd vliegt,werk aan je dromen en geloof in jezelf broeders..
Ja! Hopelijk waren jullie zo smoorverliefd... dat er geen tijd was om nerveus te worden! Haha!Ik was nerveuzer om de eerste keer seks te hebben met een dvp, dan met mijn eerste vrouw
Verliefd worden op een dvp nee dat niet. Maar wel een fantastisch contact mee op privé vlakJa! Hopelijk waren jullie zo smoorverliefd... dat er geen tijd was om nerveus te worden! Haha!
In ieder geval, ik heb die ervaring nooit vergeten.Hangt ervan af. Als man kan je stellen dat je maar eerst echt ontmaagd bent als je ook klaarkomt in de vrouw. Bij jou was dit bij een dvp. Dus helemaal goed lijkt me.
Volgens mijn kun je maar 1 keer ontmaagd worden. Of misschien 1 keer 'gewoon' en 1 keer anaal....verwarrend.Wie is voor eerste keer ontmagd door een dvp?
Ik vraag me wel eens af waarom sommige mannen/jongens iemand kiezen die zoveel ouder is. Vooral voor de eerste keer. Zelf zoek ik meestal iemand waarvan ik zou kunnen dromen dat het mijn vriendinnetje is. Als ik de ervaring niet op een natuurlijke manier kan krijgen, dan maar betalen.
Zit dat verschil in het feit dat sommige mannen gewoon heel erg sex nodig hebben, maakt bijna niet uit met wie? Alleen maar de ontlading? Hetzelfde idee dat iemand naar het cafe gaat en gelijk het eerste meisje probeert te versieren? Ik ben gewoon benieuwd.
Ja, oudere dames hebben veel meer ervaring dan jonge damesIk denk (maar dat ben ik), dat jonge dvp's genoeg klanten krijgen omdat ze er jong en aantrekkelijk uitzien. En de meeste gaan zich ook echt niet uitsloven om het je naar de zin te maken, want er staan toch zat mannen in de rij die het geweldig vinden om het met zo'n jonge meid te doen.
Een wat oudere dvp wordt misschien minder om haar uiterlijk gekozen, maar door ervaring weten ze veel beter een man te verwennen.
Ik heb zelf mijn eerste keer bij een dvp ook met een jonge meid gedaan, ze ging op haar rug liggen zo van: ga je gang. Ik had geen idee wat ik daarmee moest, dus het werd een heel ongemakkelijk uur.
Tweede keer bij een oudere dame geweest, en die wist precies hoe ze een zenuwachtige beginner als mij kon verwennen. Deze ervaring was veel fijner dan mijn eerste.
Naarmate ik zelf wat meer ervaring kreeg, wist ik mij ook goed te vermaken met jongere dames. Maar het liefst ben ik nu met dames van rond mijn eigen leeftijd.
Ja maar iemand zo oud als je moeder? Iemand van 26 kan ook al veel ervaring hebben.