Well, in 't Rozenhof, als ik me niet vergis, denk ik dat er ten minste drie 70+ zijn...
De boven vermelde blonde met korte kapsel... Op een dinsdag, zag ik haar naar beneden komen. En ± 20 minuten later, terug naar boven.
Op een volgende dinsdag, heb ik haar ook gezien toen ze kwam aan, en parkeerde haar auto dicht van de ingang op de parking, met een vriendin met bruine haren. Op hun (bijna) hoge haken, hadden ze moeite om tot de deur te lopen. Toen ik naar beneden kwam na mijn beurt boven met Issia, zat ik nog aan de bar, en dan kwam ze terug van de toilet en zat tussen mij en haar vriendin. Zij probeerde een blik naar mij, maar wel, ik was voldaan...
Er is nog een derde, blonde, haren tot haar schouders, mollig en half-vol-slank, vaak met een groene jurk. Ik heriner over haar van vòòr de covid. Op een zaterdag avond, was zij de enigste die regelmatig naar boven ging...
Deze blonde was ook daar op de dinsdag namidag, toen ik toevallig zat naast de 70+ blonde met korte kapsel. Ze zat ook aan de bar en babbelde met Chloé en een andere slanke blonde, ± 55 schat ik, die ik nog niet kent.
Hoeveel vragen, of geven, de 70+, weet ik (nog) niet...