duracelleke
Stamgast
Gisteravond terug disco in Rozenhof, gezellig druk zoals voor corona. 15 dames en Roemeense Daniella ook terug
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDa's wel interessant. Benieuwd wat dat dan kost. In het verleden was er in 't Hazepad vaak weinig mogelijk, ook al gooide je er de nodige lapdances tegenaan.Nee, in Hazepad zelf niet, je kan met de dame dan naar Virginia gaan
Is dat die Daniela die in de PHG heeft gewerkt?Gisteravond terug disco in Rozenhof, gezellig druk zoals voor corona. 15 dames en Roemeense Daniella ook terug
Ondanks de storm?Gisteravond terug disco in Rozenhof, gezellig druk zoals voor corona. 15 dames en Roemeense Daniella ook terug
Ondanks de storm?
PHG weet ik niet, wel in Golden Time BrüggenIs dat die Daniela die in de PHG heeft gewerkt?
PHG weet ik niet, wel in Golden Time Brüggen
Ja dat is zeDonker haar? Piercing onder haar mond ergens? Jaar of 35 inmiddels?
Dat is goed nieuws. Da's een sloper op de kamer.Ja dat is ze
Nee, Elena nietDat is goed nieuws. Da's een sloper op de kamer.
Is haar vriendin Elena (blond, dezelfde leeftijd) er ook weer bij?
Jammer, die kan er ook wel wat van. Wie weet volgt die nog. Waren daar in het verleden samen. Deze week maar eens kijken. Wil Daniela er nog wel een keertje aan rijgen.Nee, Elena niet
Dan ben je juist op tijd , en zijn de dames dagvers. Ze zullen als vliegen op je afkomen. Als je n.uurtje wil ga je toch 150 + 30 kwijt zijn.Vanaf welk uur is er wat te beleven in het Rozenhof en de Rio? Hoelaat gaan deze zaken open en zijn er dan ook al dames aanwezig? Moet een van volgende dagen in de late voormiddag in de buurt zijn en wil daar wel eens binnen wippen.
Rio reeds vanaf 11h druk, Rozenhof eerder vanaf 14hVanaf welk uur is er wat te beleven in het Rozenhof en de Rio? Hoelaat gaan deze zaken open en zijn er dan ook al dames aanwezig? Moet een van volgende dagen in de late voormiddag in de buurt zijn en wil daar wel eens binnen wippen.
Rozenhof ook open vanaf 11 uur of later( 14h)?Rio reeds vanaf 11h druk, Rozenhof eerder vanaf 14h
Ook open vanaf 11u, maar voor fijne snoepjes is het daar nog iets te vroeg. Vanaf +- 12.30u wordt het interessant !Rozenhof ook open vanaf 11 uur of later( 14h)?
Ufffffffff best pittig, 180€ voor een uurtje.Dan ben je juist op tijd , en zijn de dames dagvers. Ze zullen als vliegen op je afkomen. Als je n.uurtje wil ga je toch 150 + 30 kwijt zijn.
Er zijn er ook wel bij die het voor minder doen. En je kunt altijd onderhandelen natuurlijk. Dat zal wat makkelijker gaan op een rustige dinsdagmiddag dan op een drukke vrijdagavond.Ufffffffff best pittig, 180€ voor een uurtje.
De oudere dames zijn er meestal vroeger dan de jongere dames.Jef fijne snoepjes moet ik dat lezen als jongere dames? Ik ben zelf niet meer van de jongste en val meer op rijpere dames (+45 a 50). Dat jong geweld kan ik niet meer aan.
Deze namiddag zeer druk in Rozenhof, rond 15h stond de parking vol. Heb minstens 15 dames gespot, o.a. Melissa blond, Melissa zwart, Annie, Nicoletta, Marina, milfs Cloé en Sabrina, Selma, Alexa, Noelle, Myriam, Roemeense Sabrina, een nieuwe Afrikaanse en nog enkele waarvan ik de naam nog niet ken. Er waren vele kamergangen en wachttijden voor een sleutel.Vanaf welk uur is er wat te beleven in het Rozenhof en de Rio? Hoelaat gaan deze zaken open en zijn er dan ook al dames aanwezig? Moet een van volgende dagen in de late voormiddag in de buurt zijn en wil daar wel eens binnen wippen.
Na een slechte ervaring in Itegem, toch ook maar even langs het Rozenhofke gereden. Ook ik heb de beschreven dames gezien en ik denk dat ik regelmatiger op dinsdag en donderdag een bezoekje breng aan het Rozenhofke. Zo te zien is het blonde milfje Chloé een hele leuke en schone dame. Iemand ervaring met haar?Deze namiddag zeer druk in Rozenhof, rond 15h stond de parking vol. Heb minstens 15 dames gespot, o.a. Melissa blond, Melissa zwart, Annie, Nicoletta, Marina, milfs Cloé en Sabrina, Selma, Alexa, Noelle, Myriam, Roemeense Sabrina, een nieuwe Afrikaanse en nog enkele waarvan ik de naam nog niet ken. Er waren vele kamergangen en wachttijden voor een sleutel.
Mooi zou je dan ook een recensie willen schrijven?Vroeg op de middag geweest. Ik schat in 'n dame of 8-10. Eigenlijk allemaal dames die ik daar al eerder heb gezien, o.a. selma, melissa en nog wat Vlaamse dames.
Veel auto's op de parking, maar ook omdat ze daar aan het dak aan het werken zijn. Zelf met de Marokkaanse Miriam naar de kamer geweest.
Mooi zou je dan ook een recensie willen schrijven?
Heb ik gedaan, waarom dacht je anders dat ik die vraag steldeLees de vorige berichten en dan heb je toch een duidelijk beeld