Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag van 16.00 tot 19.00 aan de toog gezeten en plezier gemaakt in het rozenhofke en dit samen met Annie. En de laatste 2 uur met een vriend en blonde Melissa. Weer hard gelachen en plezier gehad 👍👍👍
Well, Eric vb, Ik kwam aan om ± 17u30. Het was redelijk druk.

Toen ik parkeerde, kwam ook Saskia aan.

De blonde Melissa, heb ik niet gezien. Maar wel de bruine Melissa die jonger is dan de blonde. Tussen de jongeren, was er ook een nieuwe voor mij, met enkele krullen en een magnifieke décolleté.

Aan de andere kant van de bar, was er ook een nieuw blonde Milf. Maar ze was bezig met andere gatsen.

Uw Annie, ken ik en herken ik nog niet.

Ik zat naast Chloé, aan de raam, tussen de slot-machines. Dan ben ik met haar naar boven geweest, en ben vertorkken rond 19u00.

Laatst bewerkt:
Well, Eric vb, Ik kwam aan om ± 17u30. Het was redelijk druk.

Toen ik parkeerde, kwam ook Saskia aan.

De blonde Melissa, heb ik niet gezien. Maar wel de bruine Melissa die jonger is dan de blonde. Tussen de jongeren, was er ook een nieuwe voor mij, met enkele krullen en een magnifieke décolleté.

Aan de andere kant van de bar, was er ook een nieuw blonde Milf. Maar ze was bezig met andere gatsen.

Uw Annie, ken ik en herken ik nog niet.

Ik zat naast Chloé, aan de raam, tussen de slot-machines. Dan ben ik met haar naar boven geweest, en ben vertorkken rond 19u00.
We zaten aan de toog aan de discobar. Vanachter dus. Had de indruk dat er wel volk was , maar meer drinkers en kijkers . Sommige dames zaten er toch maar sip bij .

We zaten aan de toog aan de discobar. Vanachter dus. Had de indruk dat er wel volk was , maar meer drinkers en kijkers . Sommige dames zaten er toch maar sip bij .

Aan de toog, aan de discobar, waar ik zag een grote blonde, nieuw voor mij...

Chloé bevestigde : veel drinkers en kijkers, en weinig die naar boven gingen. Daarom was ze nog daar na 17u00...

:cool:

Met de huidige energieprijzen en oorlogstoestanden, vrees ik dat er barre tijden aanbreken voor zowel de dames als de heren :-( .

Met de huidige energieprijzen en oorlogstoestanden, vrees ik dat er barre tijden aanbreken voor zowel de dames als de heren :-( .
Klopt denk ik. Het zal niet gemakkelijk worden voor beide. We kunnen iemand anders hun portemonnee niet maken maar het fun budget ( een paar honderd euro ) zal wel eens naar andere dingen kunnen gaan momenteel.🙈😬

Rio geweest.

Naast mij was er nog één andere man. Even later kwam er nog een koppeltje binnen gelopen die al snel door hadden dat ze niet in een gewoon café waren beland.

Er waren 8 dames. Een Vlaamse die ik in 't Rozenhof vaak heb gezien, nog twee andere buitenlandse dames uit het Rozenhof. Ook de oude bekende de Russische Olga was er. Voor € 50 plus de kamer wilde ze wel naar boven voor een compleet pakket met o.a. PZC. Denk dat ik haar een jaar of 15 voor het eerst tegen kwam hier langs deze baan van plezier. De jaren beginnen toch wel te tellen.

Ben uiteindelijk doorgereden naar de Chaussée d'Amour na een tijdje binnen gezeten te hebben en wat gedronken te hebben.

Rio geweest.

Naast mij was er nog één andere man. Even later kwam er nog een koppeltje binnen gelopen die al snel door hadden dat ze niet in een gewoon café waren beland.

Er waren 8 dames. Een Vlaamse die ik in 't Rozenhof vaak heb gezien, nog twee andere buitenlandse dames uit het Rozenhof. Ook de oude bekende de Russische Olga was er. Voor € 50 plus de kamer wilde ze wel naar boven voor een compleet pakket met o.a. PZC. Denk dat ik haar een jaar of 15 voor het eerst tegen kwam hier langs deze baan van plezier. De jaren beginnen toch wel te tellen.

Ben uiteindelijk doorgereden naar de Chaussée d'Amour na een tijdje binnen gezeten te hebben en wat gedronken te hebben.
Chaussée d'Amour in Sint-Truiden?

Ze kunnen de prijs omlaag doen.eeej.

Is niet goedkoop he, half uurtje 100 plus 30 voor de kamer. Kies ik nu meer.weer voor Schipperskwartier. Meer te beleven ook!
Ja, uiteindelijk zal het daar wel op uitdraaien denk ik. Weinig reden denk ik om te veronderstellen dat het aanbod af gaat nemen. Ja, de dames kunnen naar elders, maar ook in een andere stad, Nederland, Duitsland of zo betalen mensen straks een stuk meer voor hun energiefactuur, boodschappen, brandstof...

De vraag zal natuurlijk wel wat afnemen. Als benzine straks bijna dubbel zo duur is als eerst, de energiefactuur ook en de boodschappen duurder worden, dan zal er voor veel heren simpelweg minder zakgeld over blijven om te gaan wandelen.

Terug
Bovenaan Onderaan