Joskeweber
Wandelaar
Ik denk het niet, maar kan het echt niet met zekerheid zeggen.Joske, bedankt voor deze info! Iss de naam van die oudere dame met blond/grijs haar, een kleintje, is dat misschien Greetje? Daar ben ik namelijk naar op zoek
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk denk het niet, maar kan het echt niet met zekerheid zeggen.Joske, bedankt voor deze info! Iss de naam van die oudere dame met blond/grijs haar, een kleintje, is dat misschien Greetje? Daar ben ik namelijk naar op zoek
Denk dat ze regelmatig een andere naam gebruikt .Ik denk het niet, maar kan het echt niet met zekerheid zeggen.
En welke prinses heeft je verwend?Vandaag weer een leuke tijd gehad hier. Ben er geweest van 14.30 tot 18.30. Leuke kamer gehad en nadien blijven drinken samen met een vriend en een paar dames . Schotjes tijd !!! En het ging snel
ik ga steeds voor Annie . Bulgaarse van 34 jaar. Mijn vriend heeft lang bij blonde Melissa gezeten, wel niet naar boven geweest. Maar het was wel een feestje
Vertel meer over die Sabrina, hoe ziet ze eruit leeftijd enzVandaag het rozenhof eens bezocht. Er zaten twee oudere Belgische vrouwen en een jongere Marokkaanse genaamd Sabrina. Even een praatje gemaakt met haar ze zag er wat verlegen uit maar is wel een lieve dame. Volgende keer wil ik haar wel eens bepotelen maar vandaag had ik geen tijd.
Leeftijd weet ik niet ergens tussen de 25 en 30 schat ik. Ze had een mooi gezicht , is niet zo groot, geblondeerd haar en een dikke poep. Ze had een Antwerps accent en zei dat ze maar af en toe aanwezig was.Vertel meer over die Sabrina, hoe ziet ze eruit leeftijd enz
In RIO was ook een Sabrina , landgenote van me , uit Roffa (Rotterdam) , blonde milf met flinke voorgevel komt daar 3 x per week zegt , kent iemand haar beter?Vertel meer over die Sabrina, hoe ziet ze eruit leeftijd enz
Balthazar, op een zonnig en warm terras, samen met enkele leuke dames, dan ga je toch niet gapen naar passerende auto's ! Zo onbeleefd !Ik heb daar zelf niet zoveel problemen mee. Maar dat is misschien anders als er risico is dat je daar gezien wordt door bekenden. Persoonlijk vind ik achter een groot scherm waar je niet doorheen kunt kijken wat drinken ook niet heel gezellig.
In RIO was ook een Sabrina , landgenote van me , uit Roffa (Rotterdam) , blonde milf met flinke voorgevel komt daar 3 x per week zegt , kent iemand haar beter?
@ KnipOog, ... er is zelf een eerste recensie, dd. 30 januari 2022 :
Recensie : SABRINA, in 't Rozenhof, Herentals, (maar sinds dan terug in de Rio, in Grobbendonk)
John-John, weet je toevallig ook op welke dagen Sabrina in de Rio aanwezig is? Een telefoonnummer in persoonlijk bericht zou ook heel fijn zijn ! Dankjewel!!@ KnipOog, ... er is zelf een eerste recensie, dd. 30 januari 2022 :
Recensie : SABRINA, in 't Rozenhof, Herentals, (maar sinds dan terug in de Rio, in Grobbendonk)
John-John, weet je toevallig ook op welke dagen Sabrina in de Rio aanwezig is? Een telefoonnummer in persoonlijk bericht zou ook heel fijn zijn ! Dankjewel!!
John-John, ik begrijp je reactie, maar ik kan nog maar weinig recensies plaatsen omdat ik - zelfs niet een klein beetje - die grote wandelaarscarrière van jou heb. Mijn inkomen laat dat trouwens niet toe...Wel, Jef, u reageert en waardeert veel.
Maar tegen wanneer zult u met uw eigen recensies bijdragen???
Als u de recensies over Sabrina goed leest:
1) "Ze vertelde me dat ze twee keer per week naar de 't Rozenhof komt, op maandag en donderdag. En ze kijkt graag naar de heropening van de Rio, omdat ze liefst naar de Rio gaat."
2) "...blonde milf met flinke voorgevel komt daar 3 x per week zegt..."
Haar telefoonnummer ken ik.
Om er ook van te genieten, moet u het verdienen.
Dus, graag uw eigen recensies!
OK?
Sabrina om 16h30 gezien in RozenhofVandaag had ik graag in de Rio in Grobbendonk kennisgemaakt met Sabrina, helaas niet aanwezig :-( .
Dan maar verder gesnoept van Lorena, een zotte Mexicaanse doos.
Nationaliteit / gesproken talen : Spaans en Engels
Leeftijd: +- 45
Gezicht: : mooi en verzorgd
Haar: zwart
Hoogte : +- 170 cm
Borst: grote natuurlijke borsten en mooie uitdagende tepeltjes
Figuur / Lichaam : mollig
Tatoeages - Piercings : ja
Pijpen: lekker
Cunni : lekker
Zoenen (ja-nee) : een beetje oppervlakkig
Hygiëne : dik in orde
Vriendelijke dame maar voor mij niet vabaar voor herhaling.
Iemand nog recente ervaringen in de Chardon? Kan je er ook gewoon langs om een uurtje plezier zonder eerst aan de Champagne te zitten, zoals in een privéhuis?
DammSabrina om 16h30 gezien in Rozenhof
Thanks, zo'n ervaring nodigt inderdaad niet echt uit.Recent niet. Toch al een paar jaar geleden. Maar ik denk niet dat die tent heel erg veel veranderd is. Ondanks slechte verhalen, was ik er binnen gesprongen. het heeft iets, dat witte huis daar in de bossen. Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen.
Procedure was toen dat je bij binnenkomst ontvangen wordt door de gastvrouw. Madelin heet ze. Aan de bar wordt dan gevraagd of je iets wil drinken. Een pint kost € 5. Achter de bar stond een man met een Nederlands accent.
Daarna worden de dames aan je voorgesteld. Dat was in mijn geval precies één dame. Naar eigen zeggen een Russische. Daar kon ik meteen mee naar boven zonder champagne te drinken. Wel zat de gastvrouw te zagen dat ze ook mee wilde. Tegen betaling uiteraard. Beneden kon alles, boven kon er niet veel meer. Of beter gezegd: bijna niks. PZC deed ze niet meer, PMC ook niet veel want haar mond deed zeer. Neuken moeilijk moeilijk want haar poes deed zeer. Waardeloze sessie uiteindelijk. Tussendoor kwam de gastvrouw wel een paar keer zagen of ze ook mee mocht doen (tegen betaling van € 200 of een fles champagne, die ook € 200 kost).
Gastvrouw is een Cubaanse. Op internet zijn wel wat gedateerde foto's van haar te vinden.
Je zult begrijpen dat ik er sindsdien niet meer ben geweest... Elke andere tent aan deze baan is beter.
Pas! Dank voor deze recensie!Thanks, zo'n ervaring nodigt inderdaad niet echt uit.
Iemand nog recente ervaringen in de Chardon? Kan je er ook gewoon langs om een uurtje plezier zonder eerst aan de Champagne te zitten, zoals in een privéhuis?
Je kunt vandaag de dag wel gewoon meteen naar de kamer. Business model is meer te dure kamergangen dan alleen maar champagne. Toen ik bv. bij Virginia was, kon ik ook gewoon zonder champagne naar boven.champagnebars is van de votige eeuw en nu echt mijden, proberen daar enkel en alleen zoveel mogelijk geld uit je zakken te kloppen, service is gegarandeerd minimaal. Ikzelf heb ze al 15 jaar geschrapt.
Virginia werkt samen met HazepadJe kunt vandaag de dag wel gewoon meteen naar de kamer. Business model is meer te dure kamergangen dan alleen maar champagne. Toen ik bv. bij Virginia was, kon ik ook gewoon zonder champagne naar boven.
Wel een stuk duurder dan 't Rozenhofke en de service een stuk minder.
Kan er tegenwoordig ook gevogeld worden in het Hazepad?Virginia werkt samen met Hazepad
Nee, in Hazepad zelf niet, je kan met de dame dan naar Virginia gaanKan er tegenwoordig ook gevogeld worden in het Hazepad?