Als iedereen maar vaak genoeg zegt dat alles duurder wordt dan gebeurt dat ook wel.Maandagavond zal wel vaker niet de drukste dag zijn. En dan heb je, zoals hier al gezegd, nog alles wat zo ongeveer duurder wordt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls iedereen maar vaak genoeg zegt dat alles duurder wordt dan gebeurt dat ook wel.Maandagavond zal wel vaker niet de drukste dag zijn. En dan heb je, zoals hier al gezegd, nog alles wat zo ongeveer duurder wordt.
En viel het een beetje mee met Eva, knipoog? Een beschrijving zou mooi zijn !Dat klopt Jef. En 1 auto was van mij.
Geen zin om 45 minuten voor Ranst te staan.
Nog gedate met een ebony dame Eva.
100 uur viel makkelijk te onderhandelen.
Er waren 3 mannen en 8 vrouwen.
Je ziet het ook wel gebeuren aan de pomp, in de supermarkt en zo...Als iedereen maar vaak genoeg zegt dat alles duurder wordt dan gebeurt dat ook wel.
Kamers Rozenhofke opgeslagen naar 35 € Toch 15 % erbij.Je ziet het ook wel gebeuren aan de pomp, in de supermarkt en zo...
De kosten zullen voor het Rozenhofke ook wel stijgen. O.a. de elektriciteit. Die kamers waren al een tijdje € 30, dus op zich valt van € 30 naar € 35 bekeken over een langere periode nog wel mee.Kamers Rozenhofke opgeslagen naar 35 € Toch 15 % erbij.
Ik denk dat dat wel meevalt als het rustig is in het Rozenhofke.Prijsverhoging van de kamers zal ongetwijfeld tot een prijsverhoging bij de dames leiden. Hetzelfde gebeurde in de saunaclubs. Inkom verhoogt, eerste halfuur naar boven met 10 euro.
Prijsverhoging van de kamers zal ongetwijfeld tot een prijsverhoging bij de dames leiden. Hetzelfde gebeurde in de saunaclubs. Inkom verhoogt, eerste halfuur naar boven met
Een te veel aan Hebzucht zou in deze wel is het begin van achteruitgang kunnen zijn... Zowel voor de uitbaters als voor de dames!! Trop is teveel!Kamers Rozenhofke opgeslagen naar 35 € Toch 15 % erbij.
Ik geef liever de 5€ Extra aan de dame dan aan de kamer waar niets aan veranderd is , ieder zijn ding …volgende week volgt de drank en dan is het aan de dames die ook zullen meer vragen ,waar stopt dit ? Er zal nu minder gedronken worden denk ik , maar de prijs van de kamer is zwart geldDe kosten zullen voor het Rozenhofke ook wel stijgen. O.a. de elektriciteit. Die kamers waren al een tijdje € 30, dus op zich valt van € 30 naar € 35 bekeken over een langere periode nog wel mee.
Ja Jef ik deel uw mening deze opslag zal volgens mij ook een achteruitgang zijn voor iedereen ik denk dat het nu echt de moment niet is voor opslag."Trop is te veel"
Een te veel aan Hebzucht zou in deze wel is het begin van achteruitgang kunnen zijn... Zowel voor de uitbaters als voor de dames!! Trop is teveel!
Jaja 5€ hier + 10€ daar + dit en dat ( benzine of diesel ) = op het einde misschien 50 € dit zijn dan ook netto uitgeven hé mannen.Heren rustig !!! We zijn over 5€ bezig he.
Mij maakt het niet zoveel uit aan wie ik die € 5 geef. Rozenhofke vind ik een geweldig etablissement en ben blij dat er nog zoiets is in België. Kamers vind ik verder prima, o.a. met een douche. Die douche is er in de Rio niet en daar betaalde je, tot deze verhoging van de prijs dan, dezelfde prijs als in het Rozenhofke.Ik geef liever de 5€ Extra aan de dame dan aan de kamer waar niets aan veranderd is , ieder zijn ding …volgende week volgt de drank en dan is het aan de dames die ook zullen meer vragen ,waar stopt dit ? Er zal nu minder gedronken worden denk ik , maar de prijs van de kamer is zwart geld
Mij maakt het niet zoveel uit aan wie ik die € 5 geef. Rozenhofke vind ik een geweldig etablissement en ben blij dat er nog zoiets is in België. Kamers vind ik verder prima, o.a. met een douche. Die douche is er in de Rio niet en daar betaalde je, tot deze verhoging van de prijs dan, dezelfde prijs als in het Rozenhofke.
De prijzen van de drank vallen ook wel
In de Rio kost de kamer met douche al jaren €35Heren rustig !!! We zijn over 5€ bezig he.
jammer dat er geen biljart isNet toegekomen voor een koffie . 7 vrouwen en 10á15 mannen, allemaal van oudere leeftijd. Ik was de jongste en ben ook al 45 plus . De vlaamse dames waren aanwezig( 3 stuks ) zwarte Melissa. De jonge dame met geblondeerde haren ( vroeger zwart) 1 donkere dame en de rest ken ik niet .
jammer dat er geen biljart is
In de Rio of het Rozenhof?Net toegekomen voor een koffie . 7 vrouwen en 10á15 mannen, allemaal van oudere leeftijd. Ik was de jongste en ben ook al 45 plus . De vlaamse dames waren aanwezig( 3 stuks ) zwarte Melissa. De jonge dame met geblondeerde haren ( vroeger zwart) 1 donkere dame en de rest ken ik niet .
Ik was in het rozenhofke. Vertrokken rond 15.15 . Iets meer volk zowel heren als dames bijgekomen . Voorbij rio gereden en parking stond aardig vol. Precies dat die een beetje profiteren van de sluiting van het rozenhofke de voorbije weken . Of heb ik het mis . Ik kom wel niet in de rio maar het was er vroeger kalmer dacht ik.In de Rio of het Rozenhof?
Dat kan maar ik denk eer een moment opname.Ik was in het rozenhofke. Vertrokken rond 15.15 . Iets meer volk zowel heren als dames bijgekomen . Voorbij rio gereden en parking stond aardig vol. Precies dat die een beetje profiteren van de sluiting van het rozenhofke de voorbije weken . Of heb ik het mis . Ik kom wel niet in de rio maar het was er vroeger kalmer dacht ik.
Vraag me af waar je of in de Rio of in het Rozenhofke de meeste Vlaamse dames kan vinden?Ik was in het rozenhofke. Vertrokken rond 15.15 . Iets meer volk zowel heren als dames bijgekomen . Voorbij rio gereden en parking stond aardig vol. Precies dat die een beetje profiteren van de sluiting van het rozenhofke de voorbije weken . Of heb ik het mis . Ik kom wel niet in de rio maar het was er vroeger kalmer dacht ik.
Ja, dat zijn communicerende vaten. 2love vroeger ook. Als een van de etablissementen dicht was, werd het meteen wat drukker bij de ander. Ook wel wat dames die overdag in de Rio klussen en dan later op de middag of avond naar "de overkant" gaan.Ik was in het rozenhofke. Vertrokken rond 15.15 . Iets meer volk zowel heren als dames bijgekomen . Voorbij rio gereden en parking stond aardig vol. Precies dat die een beetje profiteren van de sluiting van het rozenhofke de voorbije weken . Of heb ik het mis . Ik kom wel niet in de rio maar het was er vroeger kalmer dacht ik.
Ja ,maar dat is heel lang geleden en vlak bij over de grens in Roosteren vond je knappere vrouwenOoit in Den Tip in Maaseik geweest?
Omgeving Diest zijn ook 'n stel gelegenheden waar "café-kamers" op de gevel hangt. Maar nooit binnen geweest.
Wel Femidipal62...Wie heeft er recent nog op donderdag in de vroege namiddag in de Rio geweest?
En Was er dan wat volk aanwezig (damens) .
Want vorige week was er op maandag weinig te beleven amper 2 damens .
Ook Vlaamse milfjes en gilfjes?Net even in het rozenhofke geweest. Geen kat . 8 heren iets drinken en 7 vrouwen zich aan het vervelen .
Neen!!!! Nul, zero , nadaOok Vlaamse milfjes en gilfjes?