Gisteren, vrijdag 1ste april, rond 18u15, stopte ik bij de Rio. Er waren ± een 15-tal autos op de parking. Binnen waren er de twee barmaids, een 10-tal mannen, en 5 meisjes, 3 dikke van Afrika, en 2 met een mexicaanse look. Na mijn drink, was ik weg.
Op het hek van de Hazepad stripclub zag ik een "te koop" bordje. Op de parking van 2Love, waren er slechts 2 autos.
Rond 18u30, kwam ik aan 't Rozenhof. Op de parking, waren er ± 25 autos. Toen ik aan de deur stond, zag ik 2 bimbos in de hoek van de rook-veranda. Eens binnen, tussen de slot machines, waren er 2 Vlaamse en blonde Milfs, nog nooit gezien, en o.a. een met een zwarte jurk die ik aantrekkelijk vond. Maar ze waren bezig te babbelen met een tiental mannen en dus moeilijk te benaderen. Efkens wachten en zien hoe gaat het evolueren. Rond de bar, waren er ook 3 oost-europese jonge meisjes. Ik nam plaats op een vrije barstoel.
En voordat ik mijn bruisende water kreeg, verliet Victoria de man die ze probeerde te verleiden en kwam naast me zitten, kuste me, omhelsde me. In plaats van een mini-jurkje dat haar lange benen liet zien, met een halslijn, maar dat haar mooie rondingen vorm gaf, droeg zij deze keer een topeke met een prachtige halslijn en dat ook haar lendenen en platte buik onbedekt liet. Ze droeg ook een leren broek. Ze vertelde mij dat ze komt op vrijdag, zaterdag en maandag. Zij was terug van een paar weken vakantie in haar familie, in Bulgarij.
Ze deed wat ze kon om me te verleiden, maar ik had mijn oog laten vallen op één van de twee blonde Vlaamse Milfs. Een beetje later, ging deze Milf met een van de mannen naar de rook-veranda.
Gedurende half een uur, kwam niemand naar beneden. Mijn water was leeg, geen reden meer te wachten. Ik nam afscheid van Victoria die teleurgesteld was en reed de weg naar een diner waar ik uitgenodigd was.
Elke keer als ik op bezoek kwam, kwam Victoria gedag zeggen. En deze keer was ze nog vastberadener. Misschien zal ik op een dag komen in de verleiding bij haar ?