Ge kunt dat is in elk café proberen , je weet nooit of er gewillige dames zijnZijn er in België of Nederland nog vergelijkbare zaken zoals de RIO in Grobbendonk, of het Rozenhof in Herentals? Iemand Tips?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGe kunt dat is in elk café proberen , je weet nooit of er gewillige dames zijnZijn er in België of Nederland nog vergelijkbare zaken zoals de RIO in Grobbendonk, of het Rozenhof in Herentals? Iemand Tips?
Ken je de namen deze deze cafés?In Brussel zijn er twee cafe's met zelfde concept
Woke en dan een zeepsmoel krijgen :-( . Laat maar...Ge kunt dat is in elk café proberen , je weet nooit of er gewillige dames zijn
Fifth Avenue, Ijzerplein 5, 1000 BrusselKen je de namen deze deze cafés?
Fifth Avenue, Ijzerplein 5, 1000 Brussel
In clubs privé huizen Brussel en Vlaams Brabant bestaat over beide een draadje.Ken je de namen deze deze cafés?
In Brussel zijn er twee cafe's met zelfde concept
Dat klinkt toch niet best. Elke keer zou het op dag x weer open gaan, maar als de grote dag is, dan is het toch weer uitgesteld.Gisteren voorbij het Rozenhofke gereden. Nog steeds gesloten.
Is gesloten tot 1 april is toch al meermaals gezegd hierDat klinkt toch niet best. Elke keer zou het op dag x weer open gaan, maar als de grote dag is, dan is het toch weer uitgesteld.
Daarvoor waren er twee eerdere momenten dat het open zou gaan, maar niet open is gegaan.Is gesloten tot 1 april is toch al meermaals gezegd hier
Dat kloptDaarvoor waren er twee eerdere momenten dat het open zou gaan, maar niet open is gegaan.
Oh ja!?Jij hebt in Ieper 2 cafés met dit concept. Du Nord en den Teerling.
Hoe de situatie er momenteel is weet ik niet omdat ik al een tijd Ieper niet meer bezocht
Nochtans, een heel mooi stadje, zeker wanneer je een fascinatie hebt voor geschiedenis
Zoals ik schreef, ben ik er al een tijd niet meer geweest. Cafe du Nord blijkt de deuren gesloten te hebbenOh ja!?
Op google-maps, in Ieper, vindt men Café Den Teerling, maar niet Café Du Nord.
???
Ooit in Den Tip in Maaseik geweest?Zoals ik schreef, ben ik er al een tijd niet meer geweest. Cafe du Nord blijkt de deuren gesloten te hebben
Cafe Tramhalte in Arendonk is nu een bruine kroeg geworden
Thanx voor de infoRozenhofke is terug open ben er net gepasseerd
De crisis zal zich meer en meer laten voelen...Weinig volk hier . 10 heren en evenveel dames die een uurtje geleden stelselmatig binnen gekomen zijn . Er wordt weinig naar boven gegaan volgens mij. Rustig iets aan de toog drinken met een vriend. Voorbij Rio gereden en stonden volgens mij heel weinig wagens dat zal de voorbije weken wel anders geweest zijn .
Keren dat ik er was, tijdens het dicht zijn van 't Rozenhofke, was het redelijk druk qua dames in de Rio. Jaren geleden was dat ook zo in de 2Love toen 't Rozenhofke dicht was.Weinig volk hier . 10 heren en evenveel dames die een uurtje geleden stelselmatig binnen gekomen zijn . Er wordt weinig naar boven gegaan volgens mij. Rustig iets aan de toog drinken met een vriend. Voorbij Rio gereden en stonden volgens mij heel weinig wagens dat zal de voorbije weken wel anders geweest zijn .
Welke dames waren er zoal in dit hol van verderf?Een half uurtje geleden terug vertrokken, nu meer mannen maar nog niet veel naar boven . Weinig vlaamse dames Type oudere huismoeders zou ik zeggen . Rio 8
vergeef me maar ik ken weinig of geen namen van de dames . Ik probeer met hints . Donkere Melissa dat weet ik zeker . Marokkaanse met krullen en groot. Jonge Marokkaanse normaal zwart haar nu blonder .victoria smalle. En dan nog de andereWelke dames waren er zoal in dit hol van verderf?
vergeef me maar ik ken weinig of geen namen van de dames . Ik probeer met hints . Donkere Melissa dat weet ik zeker . Marokkaanse met krullen en groot. Jonge Marokkaanse normaal zwart haar nu blonder .victoria smalle. En dan nog de andere
vergeef me maar ik ken weinig of geen namen van de dames . Ik probeer met hints . Donkere Melissa dat weet ik zeker . Marokkaanse met krullen en groot. Jonge Marokkaanse normaal zwart haar nu blonder .victoria smalle. En dan nog de andere
Selma, Vittoria, Marina, Kleine Mellisa, Andrea en MiaWelke dames waren er zoal in dit hol van verderf?
2Love is toch maar een vreemde zaak, toch? Ook maar heel weinig activiteiten te bespeuren en met heel beperkte openingstijden.Keren dat ik er was, tijdens het dicht zijn van 't Rozenhofke, was het redelijk druk qua dames in de Rio. Jaren geleden was dat ook zo in de 2Love toen 't Rozenhofke dicht was.
Ramadan is begonnen. Meeste Marokkaanse dames werken dan niet
Is normaal denk de paas vakantie begint de brave huisvaders moeten met hun kroost op reis vertrekkenWeinig volk hier . 10 heren en evenveel dames die een uurtje geleden stelselmatig binnen gekomen zijn . Er wordt weinig naar boven gegaan volgens mij. Rustig iets aan de toog drinken met een vriend. Voorbij Rio gereden en stonden volgens mij heel weinig wagens dat zal de voorbije weken wel anders geweest zijn .
2Love is toch maar een vreemde zaak, toch? Ook maar heel weinig activiteiten te bespeuren en met heel beperkte openingstijden.