duracelleke
Stamgast
is niet uw probleem, ook niet mijn probleem maar voor 75% WEL een probleemNee te weinig geld is niet mijn probleem.
Het gaat over " value for money"
Ik heb tijd en een goede auto dus kijk wat me het beste bevalt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenis niet uw probleem, ook niet mijn probleem maar voor 75% WEL een probleemNee te weinig geld is niet mijn probleem.
Het gaat over " value for money"
Ik heb tijd en een goede auto dus kijk wat me het beste bevalt.
Ja Duracelleke misschien dat sommige dames in de Aerschotstraat en het Schipperskwartier met pooiers werken alhoewel ik denk een klein percentage.Ik hoop wel dat je beseft dat de dames in de Aerschotstraat en Schipperskwartier met pooiers werken en serieus uitgebuit worden. Ik betaal dus liever 1x €100 aan een dame die werkt om haar kinderen een toekomst te kunnen geven dan 2 of 3x €40 aan een dame die de dikke BMW/AUDI/BENZ van haar "vriendje" moet sponseren. Ieder moet dit voor zich uitmaken, maar ik wil er toch een goed gevoel aan overhouden als ik mijn geld uitgeef.
Ja Duracelleke misschien dat sommige dames in de Aerschotstraat en het Schipperskwartier met pooiers werken alhoewel ik denk een klein percentage.
En waarschijnlijk de dames in het Rozenhof zelfstandig doch je moet hier nogal voorzichtig mee zijn om deze uitspraken te doen want in het verleden (ik weet niet tegenwoordig omdat ik er toen Corona gestart is er buiten eenmaal ik er niet meer geweest ben ) toen die Albanese meisjes daar werkten was leunde het toch dicht tegen mensenhandel ( pooiersschap ) . Ik kan het weten gezien ik toentertijd ongeveer 6 jaar terug in de tijd een relatie van ongeveer 2 jaar met een Albanees meisje gehad heb. Ik heb haar dan ook met succes uit de seksbusiness gehaald.
Daarbij wat is eigenlijk het verschil tussen een raamdame die een auto helpt af betalen aan haar vriendje of een huisvrouw die een auto helpt af betalen met haar echtgenoot. Als je er goed over nadenkt weinig mijn gedacht. Misschien een doordenkertje !!!
Buiten misschien een uitzondering ligt de tijd van pooiers die hun dames afklopten en nadien verkochten aan andere pooiers al een tijdje achter ons toch zeker in Belgie denk ik.
Is stille zaterdag en Pasen feestdagen voor iedereenRio is toe zaterdag en zondag.
Service is nog steeds heel deftig én geil!Olga vroeg € 50 plus de kamer. Gaf jaren geleden toch hele deftige service. Geen idee hoe dat nu is. Vind d'r wel erg oud geworden.
morgen paasmaandag eveneens geslotenRio is toe zaterdag en zondag.
Is het Rozenhofke op paasmaandag open?morgen paasmaandag eveneens gesloten
Neen.Is het Rozenhofke op paasmaandag open?
Voor de corona heel weinig soms eens enkele oudere Thaise momenteel weet ik het niet.Komen er in de Rio of in het Rozenhofke ook Aziatische vrouwen?
Op het moment niet, alleen de vrijdagavond Toy, petite en skinny rond de 50 jaar oud. Komt meestal pas rond 23h en heeft redelijk wat vaste klanten. Van horen zeggen zou haar service wel goed zijn.Komen er in de Rio of in het Rozenhofke ook Aziatische vrouwen?
Dat is ook zo'n misverstand dat de (lees 'alle') dames in de Aerschotstraat met pooiers werken.Ik hoop wel dat je beseft dat de dames in de Aerschotstraat en Schipperskwartier met pooiers werken en serieus uitgebuit worden. Ik betaal dus liever 1x €100 aan een dame die werkt om haar kinderen een toekomst te kunnen geven dan 2 of 3x €40 aan een dame die de dikke BMW/AUDI/BENZ van haar "vriendje" moet sponseren. Ieder moet dit voor zich uitmaken, maar ik wil er toch een goed gevoel aan overhouden als ik mijn geld uitgeef.
Dat is ook zo'n misverstand dat de (lees 'alle') dames in de Aerschotstraat met pooiers werkIn Brussel
In de Rio ja. Geblondeerde, siliconen, kleine tattoo op d'r schouderblad als ik het goed heb, felgroene ogen en felste jaagstertje in de Rio. Kan niet missen dus.Waar is die Olga in de Rio ? En hoe ziet ze eruit ?
Klopt helemaalIn de Rio ja. Geblondeerde, siliconen, kleine tattoo op d'r schouderblad als ik het goed heb, felgroene ogen en felste jaagstertje in de Rio. Kan niet missen dus.
En Balthazar kan het weten, want hij kent alle dvp's tussen Herentals en Grobbendonk én ver daarbuiten !In de Rio ja. Geblondeerde, siliconen, kleine tattoo op d'r schouderblad als ik het goed heb, felgroene ogen en felste jaagstertje in de Rio. Kan niet missen dus.
Geloof je dat zelf?Ja Duracelleke misschien dat sommige dames in de Aerschotstraat en het Schipperskwartier met pooiers werken alhoewel ik denk een klein percentage.
En waarschijnlijk de dames in het Rozenhof zelfstandig doch je moet hier nogal voorzichtig mee zijn om deze uitspraken te doen want in het verleden (ik weet niet tegenwoordig omdat ik er toen Corona gestart is er buiten eenmaal ik er niet meer geweest ben ) toen die Albanese meisjes daar werkten was leunde het toch dicht tegen mensenhandel ( pooiersschap ) . Ik kan het weten gezien ik toentertijd ongeveer 6 jaar terug in de tijd een relatie van ongeveer 2 jaar met een Albanees meisje gehad heb. Ik heb haar dan ook met succes uit de seksbusiness gehaald.
Daarbij wat is eigenlijk het verschil tussen een raamdame die een auto helpt af betalen aan haar vriendje of een huisvrouw die een auto helpt af betalen met haar echtgenoot. Als je er goed over nadenkt weinig mijn gedacht. Misschien een doordenkertje !!!
Buiten misschien een uitzondering ligt de tijd van pooiers die hun dames afklopten en nadien verkochten aan andere pooiers al een tijdje achter ons toch zeker in Belgie denk ik.
Geloof je dat zelf?
Ik kan je verzekeren dat het eerder sporadisch voorvalt in de Brusselse en Antwerpse ramenbuurt dat ze juist ZONDER pooier werken hoor.
En dat mishandelen blijkt helaas nog wel frequent voor te vallen
Vaak meisjes met een laag zelfbeeld die verslaafd zijn aan de aandacht door hun pooier
Als in Rozenhof de uitbater weet heeft dat er bij een dame een pooier achter zit, mag ze niet meer binnenGeloof je dat zelf?
Ik kan je verzekeren dat het eerder sporadisch voorvalt in de Brusselse en Antwerpse ramenbuurt dat ze juist ZONDER pooier werken hoor.
En dat mishandelen blijkt helaas nog wel frequent voor te vallen
Vaak meisjes met een laag zelfbeeld die verslaafd zijn aan de aandacht door hun pooier
Ge kunt altijd binnendoor rijden zoals ze zeggen ,is niet verplicht om op de E313 naar de Rio of Dennenhof te rijdenMoest er niet zoveel verkeershinder op de E313 zijn was ik al lang naar de RIO of het Dennenhof geweest, maar gezien al die files zal ik het even moeten uitstellen . Hopelijk is die verkeersellende snel voorbij en kan ik weer eens een bezoekje brengen aan Stephanie (RIO) of Melissa (met donker haar (Rozenhof).
Ja en dan nog wat langer onderweg zijn (volgens Waze) .Ge kunt altijd binnendoor rijden zoals ze zeggen ,is niet verplicht om op de E313 naar de Rio of Dennenhof te rijden
Een date dan van een half uurtje nemenJa en dan nog wat langer onderweg zijn (volgens Waze) .
Ben geen konijn hoorEen date dan van een half uurtje nemen
Dan ga je nog lang mogen wachten vrees ik. Richting Herentals verlies je slechts tss. 5 en 10 min, via E313, richting Antwerpen afrit Massenhoven en via Oelegem naar Schilde, daar kan je naar alle richtingen links Wilrijk Mortsel en sportpaleis Deurne, rechtdoor Brasschaat/Brecht is 15min extra. Doe dit traject bijna dagelijks en gaat zeer vlot. Enkel vrijdagnamiddag vanaf 16h niet. In totaal dus 20 min extra, wat naar mijn mening nog doenbaar is.Moest er niet zoveel verkeershinder op de E313 zijn was ik al lang naar de RIO of het Dennenhof geweest, maar gezien al die files zal ik het even moeten uitstellen . Hopelijk is die verkeersellende snel voorbij en kan ik weer eens een bezoekje brengen aan Stephanie (RIO) of Melissa (met donker haar (Rozenhof).