Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBedankt duracelleke voor deze duidelijke info. Ik ga dit eerdaags uittesten! Ik zal dan een review schrijven. Alvast een fijn weekend gewenst. LookydeleeuwDan ga je nog lang mogen wachten vrees ik. Richting Herentals verlies je slechts tss. 5 en 10 min, via E313, richting Antwerpen afrit Massenhoven en via Oelegem naar Schilde, daar kan je naar alle richtingen links Wilrijk Mortsel en sportpaleis Deurne, rechtdoor Brasschaat/Brecht is 15min extra. Doe dit traject bijna dagelijks en gaat zeer vlot. Enkel vrijdagnamiddag vanaf 16h niet. In totaal dus 20 min extra, wat naar mijn mening nog doenbaar is.
Nee naar uw naam te zien een leeuwBen geen konijn hoor
Je ziet daar (dan ook) amper hele jonge dames. Daarmee bedoel ik dan 18/19-jarige dames uit Roemenië of Bulgarije.Als in Rozenhof de uitbater weet heeft dat er bij een dame een pooier achter zit, mag ze niet meer binnen
momenteel wel 3 Andrea 20j, Sabrina 21j en pas nieuw Daniela 21j (bloedmooi), maar gegarandeerd voor eigen rekening. Sabrina en de andere Daniela zijn nu met vakantie naar Roemenie o.w.v. orthodox paasfeest. Andrea en Daniela zijn er morgen vanaf 17h30, wel google translate, spreken alleen Roemeens.Je ziet daar (dan ook) amper hele jonge dames. Daarmee bedoel ik dan 18/19-jarige dames uit Roemenië of Bulgarije.
Nu om concrete een pooier te definiëren zonder in te stereotiepen te vervallen lijkt me ook geen sinecureDat ligt een beetje aan je definitie van een pooier. Bij hele jonge dames lijkt me de kans dat ze daar op eigen initiatief zijn gekomen en dat er helemaal niemand van profiteert me bijna grenzend aan nul.
Door de overheid als pooier te bestempelen, ridiculiseer je de discussie wel wat vind ik. Ik vind ook wel wat van die bartaksen, maar valt wat mij betreft niet echt onder de noemer van pooier.Nu om concrete een pooier te definiëren zonder in te stereotiepen te vervallen lijkt me ook geen sinecure
In theorie is een vriend,man die mee zal profiteren dat de vrouw hun dure auto of nieuwe keuken afbetaald door haar werk ook een pooier
En de overheid die taksen vraagt ,bv gemeentebelastingen aan ramen en bars ook een pooier
2. De mishandeling blijkt nog helaas courant voor te komen. En je kan er geen nationaliteit op plakken
Ken een Belgische meisje dat slaag krijgt van haar Belgische vriend. Beiden hebben wel een alcohol,-en cokeverslaving. Een ander Belgisch meisje door hare Marokkaanse vriend
Een Roemeense door een Roemeen en een Roemeense door een Albanees
Al deze meisjes staan vaak vol blauwe plekken en dat komt heus niet door SM
gisteravond gezellig druk met vanaf 23h wachtttijd voor een kamerGenoeg over pooiers . Vandaag in het rozenhofke geweest van 15.00 tot 19.00 . Dames voldoende in mijn ogen maar heren te weinig volgens de dames . Kan natuurlijk nog veranderen straks. Heb er weer een leuke tijd gehad.
vandaag 16h in rozenhof geweest en was er zeer kalm, paasvakantie is voorbij en ik zie weinig verbeteringgisteravond gezellig druk met vanaf 23h wachtttijd voor een kamer
Zal iets te maken hebben met €€ gas benzine andere dure kosten , tijdens paasvakantie misschien iets te veel €€ uitgegeven , maar komt terug goed in mei trekken veel mensen vakantie geldvandaag 16h in rozenhof geweest en was er zeer kalm, paasvakantie is voorbij en ik zie weinig verbetering
Veel dames aanwezig?vandaag 16h in rozenhof geweest en was er zeer kalm, paasvakantie is voorbij en ik zie weinig verbetering
7 oost europese, de vaste bende van elke dag en 3 Vlaamse milfsVeel dames aanwezig?
Vanavond omstreeks 21u ook heel rustig en helaas geen Vlaamse milfjes of gilfjes te bespeuren.7 oost europese, de vaste bende van elke dag en 3 Vlaamse milfs
Er moet niet veel volk zijn , als de heren die er zijn maar naar de kamer gaan dat is genoeg voor de damesVanavond omstreeks 21u ook heel rustig en helaas geen Vlaamse milfjes of gilfjes te bespeuren.
Vanavond omstreeks 21u ook heel rustig en helaas geen Vlaamse milfjes of gilfjes te bespeuren.
Weinig of zelfs geen ups en downs gezien...Er moet niet veel volk zijn , als de heren die er zijn maar naar de kamer gaan dat is genoeg voor de dames
vandaag zelfde scenario, zeer kalm, weinig kamergangen, dames klagen steen en been. Werd zelfs door enkele dames aangesproken of ik geen alternatieven weet, helaas, zou momenteel niet weten waar...Weinig of zelfs geen ups en downs gezien...
Ik heb vandaag een poging ondernomen, maar ben in Ranst terug gedraaid. Zowel richting Herentals als richting Antwerpen zat alles vast. Zal eind deze week nog eens een poging wagen. Ik denk toch dat die verkeersproblemen mee aan de oorzaak liggen van de weinige bezoekers.vandaag zelfde scenario, zeer kalm, weinig kamergangen, dames klagen steen en been. Werd zelfs door enkele dames aangesproken of ik geen alternatieven weet, helaas, zou momenteel niet weten waar...
Het enige alternatief is vrede en een normale levensduurte (prijzen)vandaag zelfde scenario, zeer kalm, weinig kamergangen, dames klagen steen en been. Werd zelfs door enkele dames aangesproken of ik geen alternatieven weet, helaas, zou momenteel niet weten waar...
Niet alleen de prijzen de meeste mannen die daar komen zijn van rond Antwerpen , nu ze een brug gaan bouwen over de E313 zit iedere dag alles vast , dus weinig tijd om even daar te passeren , dit zou tot eind dit jaar kunnen duren bouwen van een brugHet enige alternatief is vrede en een normale levensduurte (prijzen)
de werken zouden begin 2023 ergens gedaan zijnNiet alleen de prijzen de meeste mannen die daar komen zijn van rond Antwerpen , nu ze een brug gaan bouwen over de E313 zit iedere dag alles vast , dus weinig tijd om even daar te passeren , dit zou tot eind dit jaar kunnen duren bouwen van een brug
Toch stond ik maandag maar 6 minuten bij Ranst. Dat viel goed mee Maar ik rijd tegenwoordig door naar Balen Climax clubNiet alleen de prijzen de meeste mannen die daar komen zijn van rond Antwerpen , nu ze een brug gaan bouwen over de E313 zit iedere dag alles vast , dus weinig tijd om even daar te passeren , dit zou tot eind dit jaar kunnen duren bouwen van een brug
Die milf van Wommelgem daar ben ik benieuwd naar ! GegevensToch stond ik maandag maar 6 minuten bij Ranst. Dat viel goed mee Maar ik rijd tegenwoordig door naar Balen Climax club
En ik heb Milf in Wommelgem gevonden aan een zachte prijs.Rozenhofke blijft leuk voor n pint te pakken en naar de vrouwkes kiijken.Maar
kameren vind ik qua prijs/ kwaliteit van service niet meer In teressant.Dat is voorbij.