Ja
@knightrider ik denk dat het echt toeval is. Ik zou niet weten waarom dames met Cup E wel molliger zijn en Cup F niet. Ik weet er nog één met een H-cup, en die is inderdaad ook vrij mollig. En lekker ook!
Ik twijfel dus toch of het toeval is.
Dacht het eerst ook, maar ik ken echt veel slanke dames met een D cup, een enkele slanke dame met een F cup en de profielen die ik bekeek van E cup dames waren allemaal net iets oudere of molligere dames.
Alsof borsten bij sommigen groeien tot D en dan E worden als er gewoon wat meer totaal-massa om heen komt ('ik heb nu zelfs een E nodig').
En als ze echt mega doorschieten F dus.
Weet ook wel dat ik zelf helemaal niet ziek naar nogal omvangrijke dames die daardoor ook gewoon wat vettere tieten hebben, maar echt die combi strak, slank lichaam met natuurlijke D-DD-geen E-F boezem adoreer.
Tuurlijk, er zijn wel eens uitzonderingen en er mag bij mij ook een kilootje af, maar goed, dit is betaald zoeken he, dus dan mag je best wensen hebben.
Kans van slagen wordt nog smaller omdat er natuurlijk ook zat slanke dames zijn met silo's, maar daar heb ik uiteindelijk toch veel minder mee.
Ik raak sili's ook eigenlijk nagenoeg niet aan, het is dan meer iets voor het oog als het goed gedaan is, maar verder kun je er niet zoveel mee.
Mensen die het met me oneens zijn hebben daar meer bewijs voor, maar ik heb toch al snel zo'n 500 x een profiel van een dame met E cup aangeklikt en daar zaten er maar 2 tussen die ik toch erg ok vond en overall niet te mollig en in beide gevallen zeiden kennissen hier dan, niet mijn type, wel mooie boezem maar verder te aanwezig.
Zo heb ik een dame die Kristina heette eindeloos lang verdedigd zelfs omdat ik ging beargumenteren dat ze dikker leek op foto's dan in het echt etc.
Wat ook zo was, maar ze was wel wat molliger dan de slanke dames met grote naturel boezem, maar ondanks cup E bouw voor mij toch jong, knap, sexy genoeg en echt goede borsten.
Maar een goede graadmeter voor mij is: Bij dat soort dames kan ik fysiek geen reverse cowgirl uitoefenen.
Slankere dames beheersen dat goed, die weten hoe ze er op moeten hoppen, zijn dames iets molliger dan zijn ze in dat standje al snel te zwaar bovenop, waardoor je je stijve kan verliezen omdat het ongemakkelijk wordt etc.
Vandaar ook mijn voorkeur voor de wat slankere oost-Europese dames ipv de wat dikker in de kont zittende Zuid-Amerikaanse dames.
Het zijn geen waarheden die voor iedereen gelden, maar wel voor mij.