Dit is interessant. Ik denk dat veel eigenaardigheden tussen de oren zitten.kom slecht tot niet klaar bij dames die ik vaker heb bezocht, dat ik na 15 minuten vaak fake dat ik klaar kom en vervolgens naar een andere ga.
dat ik vaak bij nieuwe dames sneller klaar kom terwijl de service soms matig is, zit denk ik toch tussen de oren, haha.
Er was eens een dame bij wie ik 3-4x langs ging en alles was prima, maar toen liep het een keer niet goed en ging ik zonder orgasme weg. Een volgende keer denk je dan toch: Nu moet het goed gaan en dat levert dan prestatie-spanning op.
Dames kunnen dit goed oplossen en dan ben je voortaan echt in je element bij ze, of ze pikken het verkeerd op en dan bezoek je ze niet meer.
Ik had een dame die ging vragen 'what's wrong?', de onbegrip/ligt het aan mij/vind je me niet (meer) aantrekkelijk aanpak en dat werkt averechts.
Het klinkt gek, maar het allerbeste (volgens mij althans) is als de dame zichzelf ietwat wegcijfert op zo'n moment en je het gevoel geeft dat je alle tijd hebt om je ding te doen, dat zij alles best vindt.
Dat truukje beheersen maar weinig dvp's.
Doorgaans ben ik juist een vrij snelle jongen, dus het zijn uitzonderings-situaties waarbij bv de temperatuur kan meespelen, maar precies zo'n momentje kan make or break zijn.
Als ik dit incidenteel heb is het vaak bij een dame die ik al vaker bezocht heb, juist de matige eenmalige bezoekjes lopen meestal wel goed, geen idee waarom dat is.
Maar vanuit gewenning ontstaat nadenken, meer emoties en dan kan het fout lopen.
De meeste dames die ik vaker dan eens heb bezocht, stranden zo rond de 4e of 5e keer, daarna ga je dan toch weer verder kijken.
Ik weet wel dat dat bij gewone relaties heel anders is maar ik heb vaak gedacht: Zou de sex van mensen die met elkaar trouwen en 20 jaar bij elkaar blijven ook minder zijn geworden na de eerste 4 keer?
Maar als @ho walker echt vooral interesse heeft in dames bij wie hij nooit eerder is geweest is nog opvallender. Dan kun je dus minder makkelijk terug keren bij een dame die erg beviel en dat is wel echt jammer.