- 668
- 29/07/21
- 1.485
Super grappig dat tepel ding; dat sommige van jullie dat echt helemaal niks vinden hahaha nou is het is niet zo dat ik er weg van ben, maar ergens vind ik het wel geil en bovenal geeft dat me een soort 'deze dame is kinky vibe' als ze eraan zuigen/likken/zitten...wat meestal betekend dat ze er zelf ook wel van houden btw
Hahahaha allemaal herkenbaar hoor; ik vind ook weinig geiler / leuker dan die momentjes waar je merkt dat zij 'pleased/into it
'heyy kil' hahaha 'ik ga stuk' ik was een x bij een Antiliaanse die pissed of werd omdat ik niet snel genoeg antwoorde wat ik wou drinken terwijl ze de koelkast open had haha dat gaf me toen echt een mega Ghetto vibe
Vrees meer een pleaser te zijn, die door het pleasen toch indirect ook zichzelf pleased ... uhm volgt u het nog? Dat past niet bij elke dame heb ik wel gemerkt.
Hahahaha allemaal herkenbaar hoor; ik vind ook weinig geiler / leuker dan die momentjes waar je merkt dat zij 'pleased/into it
wat ik overigens ook irritant vind is straattaal
een dame die me "hey gast, hey kil" gaat noemen
'heyy kil' hahaha 'ik ga stuk' ik was een x bij een Antiliaanse die pissed of werd omdat ik niet snel genoeg antwoorde wat ik wou drinken terwijl ze de koelkast open had haha dat gaf me toen echt een mega Ghetto vibe