PZC staat daar low risk, maar zeer veel sekswerkers bieden dit standard aan alsof er niets van risico aan vasthangt. Maar soms denk ik wel dat ook diezelfde dames mogelijks
NZC aanbieden en dat de kans op een SOA dan wel groter is? Misschien niet HIV maar tal van andere kwaaltjes waar je moeilijk van af geraakt.
Heb zo eens een druiper opgelopen, door mij te laten deepthroaten. Een weekje later was het zover en dat heeft weken geduurd voor ik weer normaal was want de eerste antibiotica wou niet werken.
Ook al eens genitale wratten opgelopen, dus ergens is er HPV overgedragen? Dat is iets waar je dan toekomstige partners ook weer mee kan besmetten want het virus blijft aanwezig in je lichaam, ook nadat de wratten behandeld zijn.
Ik heb ook eens gehad dat het condoom gebroken was (te droog), en één keer er afgeschoven (te veel glijmiddel). De volgende 3 stoten denk je dan oh wat gebeurd er... en dan besef je dat je ongewenst bare gegeaan bent..
Ook 1 keertje bij een thai massage was ze over mij aan het glijden (droogneuken) en opeens zat die er toch echt in en hebben we het afgemaakt zonder. Nadien natuurlijk spijt maar op het moment zelf was het zo geil dat je verstand gewoon uit staat.