Als ik het hier soms lees, dan zijn er wel uitzonderingen Voor 40 euro de bare queen van de Doublet straat vol knallen en zo.wie geld heeft om bare te neuken met een dvp kan ook die paar tientjes wel aan de apotheker geven ;-)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls ik het hier soms lees, dan zijn er wel uitzonderingen Voor 40 euro de bare queen van de Doublet straat vol knallen en zo.wie geld heeft om bare te neuken met een dvp kan ook die paar tientjes wel aan de apotheker geven ;-)
Wij betalen toch alles al voor Koning Willem.Doe je dat ook op eigen kosten, die Prep, of kan de gemeenschap daar voor opdraaien?
Wat dat aangaat doet hij zijn naam wel eer aanWij betalen toch alles al voor Koning Willem.
Lijkt me sterk dat je dat zonder recept krijgt?Gewoon met je portemonnee bij de lokale apotheek langs gaan, niet je huisarts onnodig laten 'voorschrijven'.
Klopt, PREP wordt zorgvuldig afgehandeld. Daarom wordt je bloed eerst uitgebreid getest (gelukkig ook op rekening van de gemeenschap )Lijkt me sterk dat je dat zonder recept krijgt?
Maar ik laat me graag van het tegendeel overtuigen.
Voor die 50 euro per maand kan ik 12 raamdames per jaar krijgen geen prep voor mij.Prep kost ook bijna niks:
"Er is nu een generieke variant beschikbaar voor €47,95 per maand bij alle apothekers in Nederland. Daar komen bij aankoop nog enkele euro's apotheekkosten bovenop. Tot voor kort kon een maand PrEP-gebruik nog ruim €500,- kosten en werd de goedkopere variant door slechts een beperkt aantal apotheken aangeboden."
PrEP nu voor 50 euro beschikbaar bij alle apotheken
De prijs van hiv-preventiepil PrEP is drastisch verlaagd. Er is nu een generieke variant beschikbaar voor €47,95 per maand i.p.v. ruim €500,- per maand.aidsfonds.nl
Je hoeft PREP niet iedere dag te slikken. Zo'n voorraad kan dus langer mee.Voor die 50 euro per maand kan ik 12 raamdames per jaar krijgen geen prep voor mij.
Niet elke dag, maar welke elke keer als je denkt bare te gaan neuken. 4 pillen per keer dus. En als je geen bare geritseld krijgt, dan heb je 2 pillen voor jan met de korte achternaam ingenomen.Je hoeft PREP niet iedere dag te slikken. Zo'n voorraad kan dus langer mee.
- Voor de seks: Minstens 2 uur en maximaal 24 uur voor de seks neem je 2 pillen tegelijk in.
- Na de seks: Vervolgens neem je elke 24 uur 1 pil in. Dit doe je op hetzelfde tijdstip als waarop je de eerste 2 pillen nam. Ga hiermee door totdat je minstens 2 pillen na de seks hebt ingenomen. Als je op meerdere dagen seks hebt, slik je dus ook meerdere dagen PrEP. Je stopt als je 2 pillen heb ingenomen na de laatste keer seks in de opeenvolgende dagen.
PrEP gebruiken met YourPrEP-app
Als je PrEP goed gebruikt is de kans klein dat je een hiv-infectie oploopt. De YourPrEP-app van GGD Amsterdam helpt je bij het gebruik van PrEP.www.ggd.amsterdam.nl
Ach ja. Ik leef persoonlijk niet in armoede dus die paar tientjes maken mij niet uit voor de waarborging van mijn gezondheid, en het behouden van maximale genot tijdens sex.Niet elke dag, maar welke elke keer als je denkt bare te gaan neuken. 4 pillen per keer dus. En als je geen bare geritseld krijgt, dan heb je 2 pillen voor jan met de korte achternaam ingenomen.
Ideaal is het allemaal niet. Maar da's hiv aan je snikkel natuurlijk ook niet
Daar zou ik me ook niet zo druk over maken, meer over het effect op je gezondheid van al die pillen. Of resistentie, dat soort dingen. Aan zoveel pillen slikken zullen ook wel nadelen zitten.Ach ja. Ik leef persoonlijk niet in armoede dus die paar tientjes maken mij niet uit voor de waarborging van mijn gezondheid, en het behouden van maximale genot tijdens sex.
Extra goed dat er vrijwilligers zijn die de effecten op lange termijn in kaart helpen brengen.Aan zoveel pillen slikken zullen ook wel nadelen zitten.
Resistentie is alleen een probleem wanneer je PREP slikt terwijl je HIV-positief bent. Het virus wordt dan namelijk niet met volledige effectiviteit bestrijd, waardoor het zich aanpast op basis van de medicatie.Daar zou ik me ook niet zo druk over maken, meer over het effect op je gezondheid van al die pillen. Of resistentie, dat soort dingen. Aan zoveel pillen slikken zullen ook wel nadelen zitten.
Hmm, ik heb het ietsjes onderschat. Maar vooralsnog allemaal symptomen die te vermijden zijn met regelmatige controlesEr zijn wel meer bijwerkingen dan enkel wanneer je nieren niet goed functioneren. Zie bv: https://aidsfonds.nl/over-hiv-aids/behandeling/bijwerkingen-hiv-remmers/
Een prepper kan wel zelf bepalen wanneer ie stopt met slikken. Iemand met hiv zal moeten blijven slikken om geen aids te krijgen.
Nou nou ik ben verbijsterd hierin. Niet speciaal vanwege deze opmerking maar over dat prepgebeuren. Heel bizar.Hmm, ik heb het ietsjes onderschat. Maar vooralsnog allemaal symptomen die te vermijden zijn met regelmatige controles
Dit noemen we dus een spookverhaal, bijvoorbeeld.Ja ze gebruiken bare seks om meer klanten te lokken maar ook omdat ze al besmet zijn met soa's en ze niks meer te verliezen hebben.
Behalve RTC=Rotterdamse Taxi Centrale vind ik niets dat jij ermee kan bedoelen op de Google ;-)In Duitsland zijn er veel meisjes uit Oost-Europa die bij de zogenaamde RTC's werken (ff googelen)
Wel handig als we weten waar het over gaat.Behalve RTC=Rotterdamse Taxi Centrale vind ik niets dat jij ermee kan bedoelen op de Google ;-)
Depressie is niet iets om lichtzinnig over te denken. Als je er last van krijgt ben je er niet zomaar vanaf……En ook lever problemen en diabetici verdwijnen niet altijd bij het stoppen met PREP. Het is behoorlijke zooi kan je beter XTC slikken dat is gezonderHmm, ik heb het ietsjes onderschat. Maar vooralsnog allemaal symptomen die te vermijden zijn met regelmatige controles
Ook wel eens zoiets meegemaakt, ze proefde het verschil tussen een likeurtje en spruitjesReuk en smaak van sperma kan van dag tot dag verschillen. Hangt helemaal af wat je de dagen ervoor gegeten en gedronken hebt. Kende een vrouw die me precies kon vertellen wat ik de dagen ervoor had gegeten aan de hand van de smaak van de sperma. Verder nooit meer meegemaakt, maar zij kon het.
Je moet je realiseren dat deze symptomen bij een kleine groep mensen voorkomen. PREP wordt uitvoerig gebruikt en voorgeschreven over de hele wereld. Alle genoemde symptomen, mocht je ze uberhaupt krijgen, zijn minder erg dan HIV.Depressie is niet iets om lichtzinnig over te denken. Als je er last van krijgt ben je er niet zomaar vanaf……En ook lever problemen en diabetici verdwijnen niet altijd bij het stoppen met PREP. Het is behoorlijke zooi kan je beter XTC slikken dat is gezonder
Voor wie nu, zoals ik, denkt: huh?condylomata
zogenaamde RTC's werken (ff googelen)
Propaganderen? Volgensmij delen mensen gewoon informatie met betrekking tot onbeschermde sex, in een onderwerp over onbeschermde sex.ik denk niet dat het de bedoeling is, op deze site om onbeschermde sex te propaganderen.