Ljikt me logisch...Wel vind ik als je zelf een soa hebt je een ander persoon niet moet besmetten zorg ervoor dat je eerst geneest en dan pas seks hebben.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLjikt me logisch...Wel vind ik als je zelf een soa hebt je een ander persoon niet moet besmetten zorg ervoor dat je eerst geneest en dan pas seks hebben.
Een zeer groot deel van shemales is HIV positief, die hebben vaak ook niks te verliezen. Dus ik snap die mannen niet zo, die zo nodig bare bij een shemale willen.Er is een forum speciaal voor de bare fans.
Handig om te weten.
Ik zou het niet doen. Afgezien van het Soa gevaar ook niet zo fris om in je voorganger zijn kwakkie te roeren. Hoewel daar ook liefhebbers voor zijn.
Waar ik wel van opkeek is dat zo'n beetje elke shemale dat doet. En veel oudere dvp's..
Niet tegen de wet maar niks voor mij.
Die zijn niet goed wijs beter laat je ze links liggen. Trouwens veel van die shemales bezoekers zijn ook HIV positief, hebben ook niks te verliezen.Een zeer groot deel van shemales is HIV positief, die hebben vaak ook niks te verliezen. Dus ik snap die mannen niet zo, die zo nodig bare bij een shemale willen.
persoonlijk heb ik niks met shemales.Die zijn niet goed wijs beter laat je ze links liggen.
Zeker ik heb het in het verleden wel gedaan. Uit nieuwsgierigheidIk heb het idee dat de Shemales vaker bare gaan dan de dvp`s, geen wonder dat ze allerlei ziektes verspreiden.
Persoonlijk zou ik er ook niet een bezoeken, ook geen omgebouwde met een kutje......maar ieder zijn ding en dat moeten we respecteren.
Ok heb je niet opgelet? Dat baseren we op recensies hier en op dat speciale neuken zonder condoom forum. Staat precies welke shemales zonder condoom doen en ook welke dames.Jullie bezoeken geen shemales, maar weten wel dat veel shemales het zonder doen en een zeer groot deel van de shemales en hun klanten HIV heeft? Waarop baseren jullie dat? @piet soaaids ?
Uit meerder onderzoeken is gebleken dat van de shemales/transgenders welke sexwerk verrichten, tussen grofweg 1 op de 3 tot 4 HIV positief is. (google is your friend)Jullie bezoeken geen shemales, maar weten wel dat veel shemales het zonder doen en een zeer groot deel van de shemales en hun klanten HIV heeft? Waarop baseren jullie dat? @piet soaaids ?
Volgens mij heb je deze opmerking wel eens eerder gesteld Paulus in een ander topic, Het is algemeen bekend dat onder de Shemales maar ook vaak onder transgenders veel vaker HIV voorkomt, met name onder de shemales uit ontwikkelingslanden, hebben ze vaak al opgelopen in het land van herkomst. Bovendien werken er procentueel hoop shemales in sex industrie. Dit zijn vrij algemene gegevens en feiten,Jullie bezoeken geen shemales, maar weten wel dat veel shemales het zonder doen en een zeer groot deel van de shemales en hun klanten HIV heeft? Waarop baseren jullie dat? @piet soaaids ?
google maar even...Het zal misschien best vaker voorkomen onder shemales, maar algemeen bekend en zo extreem? Heb je een betrouwbare bron?
Je kan er inderdaad veel over vinden op internet, veel internationale onderzoeken die dit bevestigen.google maar even...
Nogmaals: de recensies hier en op andere fora.Het zal misschien best vaker voorkomen onder shemales, maar algemeen bekend en zo extreem? Heb je een betrouwbare bron?
Veel ervan zijn naar ik vermoed aan de PreP wat vrij goed beschermd tegen HIV. Los daarvan is de hoeveelheid HIV bij gekende HIV dragers tegenwoordig in de regel goed te onderdrukken met medicatie waardoor de hoeveelheid virus die zo iemand na behandeling draagt dermate miniem is dat de kans op besmetting nagenoeg nihil is (het is in theorie zelfs veiliger om onbeschermde sex te hebben met een gekende en succesvol behandelde HIV patiënt dan met een random persoon). Bij gebruik van PreP/HIV medicatie is HIV vermoedelijk de minste van je zorgen en loop je meer kans op het oplopen van de overige soa waar het niet tegen beschermd.Een zeer groot deel van shemales is HIV positief, die hebben vaak ook niks te verliezen. Dus ik snap die mannen niet zo, die zo nodig bare bij een shemale willen.
Ik weet niet of dat ook geld voor de dames die uit Zuid Amerika of Azie komen voor sexwerk. Of de diverse medicatie daar ook zo makkelijk verkrijgbaar zijn, en of deze medicatie voor deze dames in Nederland beschikbaar is. Ik vermoed dat deze dames niet onder de nederlandse zorgverzekering vallen.Veel ervan zijn naar ik vermoed aan de PreP wat vrij goed beschermd tegen HIV. Los daarvan is de hoeveelheid HIV bij gekende HIV dragers tegenwoordig in de regel goed te onderdrukken met medicatie waardoor de hoeveelheid virus die zo iemand na behandeling draagt dermate miniem is dat de kans op besmetting nagenoeg nihil is (het is in theorie zelfs veiliger om onbeschermde sex te hebben met een gekende en succesvol behandelde HIV patiënt dan met een random persoon). Bij gebruik van PreP/HIV medicatie is HIV vermoedelijk de minste van je zorgen en loop je meer kans op het oplopen van de overige soa waar het niet tegen beschermd.
Ja ze gebruiken bare seks om meer klanten te lokken maar ook omdat ze al besmet zijn met soa's en ze niks meer te verliezen hebben.Valt wel op dat er steeds meer dvp´s bare aanbieden. Is dat een teken dat ze minder klanten krijgen en ze meer klanten willen door bare aan te bieden?