Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa, keren dat ik mee ging, altijd wel weer spannend naar wat voor weggetje ze je sturen. Auto in elk geval zo neer zetten dat ik in geval van snel weg kan.Ik heb ze weleens zien staan maar het leek me gevaarlijk, op een zijweggetje parkeren met de kans even later leeggeroofd zonder auto in dat zijweggetje te staan met broek op de hielen en nog steeds 'zin' ;-)
Alexander Kechtold
Hier van ben ik op de hoogte, dan zal het hetgeen Wannabesworker schreef wel een slip of the pen zijn Overigens lijkt mij "Kechbah" een correctere schrijfwijze.
Voor wie het even vergeten is: tijdens de jaarwisseling van 2018 maakt de rapper twee vrouwen op Snapchat uit voor 'kechs', wat hoeren betekent. "Het was natuurlijk een ongelooflijk lelijke en domme opmerking", gaat hij nu door het stof. "Ik had op dat moment mijn verlies moeten nemen. Mijn excuses openlijk moeten maken. Maar wat deed ik? Ik ging ertegenin en maakte het daardoor veel groter."
"Ik weet nog goed dat Ali me belde: 'Wat ben jij een fokking sukkel', zei hij. Was niet gek dat hij dat zei. We zaten midden in een Metoo-discussie, wat ik helemaal niet doorhad, en dan komt er een jongen met een Arabische achtergrond die even vertelt dat vrouwen hoeren zijn", aldus Boef.
kechereren= tkechbin = hoererenVerklaar je nader...
Alexander Kechtold
ik ga stuk wtfIk was een paar maanden geleden bij een dvp en die had niet eens condooms in huis. Ik heb haar niet geneukt en ga er ook niet meer heen.
@CUMCUM je kan het ook krijgen wanneer je niet betaalt voor seks.Nee dat kan ook niet..want je bent nog steeds niet begonnen met betaalde date's......en je zegt .....ik heb nog nooit een soa gehad.....dus je deed wel aan neuken zonder condoom???
echt he en ook zelfs MET CONDOOM haha@CUMCUM je kan het ook krijgen wanneer je niet betaalt voor seks.
Ahh ik dacht al, Google kent het namelijk niet . Bedankt voor de uitlegkechereren= tkechbin = hoereren
Daar vergis jij je in.Genoeg mannen die denken dat hun vaste dame die het niet openbaar aanbiedt het alleen met hun zonder doet en echt met niemand anders.
Genoeg mannen die denken...
Dat zijn jullie dus met elkaar eens ;-)maar de meeste mannen weten zeker dat zij niet de enigen zijn.
Balthazar zei
Dat zijn jullie dus met elkaar eens ;-)
Je kunt ook tijdelijk denken dat je de enige bent of dat de dame echt wel heel selectief is en weet met wie ze het risicoloos zonder kan, omdat je testikelen je dat haastig influisteren
;-)
En dan laat je je testen, voor de zekerheid.
Je kunt dan in elk geval met een hand op je hart verklaren dat tal van wandelaars je hadden verteld het al vele jaren zonder te doen en dat de kans op drama's dermate klein is dat het zinloos is om het veilig te doen. Iemand zijn opa werd 94 met een pakje shag per dag en vroeger toen veiligheidsgordels nog niet bestonden is er ook niemand die ik kende verongelukt. Dus!En toen was je opeens HIV positief
Zoveel mogelijk bare neuken
Daar vergis jij je in.
Een enkele naïeveling misschien maar de meeste mannen weten zeker dat zij niet de enigen zijn.
Je kan ook op het nzc forum alleen lezen hoor. Ik schrijf er helemaal niets meer, had 3 jaar geleden een account, ik lees alleen
Dat verbaast mij ook.best sneu dat bepaalde wandelaars ook lak hebben aan de risicos..
ik vind dat toch wel iets ander, als je in een gesloten circuit zit waar niemand wat heeft, zal ook niemand wat krijgen.wat is het probleem, ik ken nog vriendinnen uit studenten tijd waar we ook alles neukte wat we tegen kwamen, de meeste allemaal zonder.
je wilt toch wel als wannabe, het niveau ontstijgen van de straattaal?kechereren= tkechbin = hoereren
Is gewoon een faker,trol meer niet aandachtszoeker.Niet meer op reageren is het beste..De leiding heeft niet voor niks zijn topic afgesloten. En verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....je wilt toch wel als wannabe, het niveau ontstijgen van de straattaal?
Ik had je wel iets hoger ingeschat.
Ik vind deze torrie helemaal mooi Zina! Straattaal vind ik juist wel wat hebben, ook omgekeerd. Dat beginnen te spreken als niemand het van je verwachtWie zegt dat ik dat wil?
Ik hoef niet donkerwit te zijn Rony...
Don't worry about me.
ABN spreek ik liever alleen tussen de Roderickjes en Kaspers @Uni..
Puur om ze te gestresst achter te laten... in mijn vrije tijd zet ik mijn gucci petje op...
Heb jij daar problemen mee ouelleh?
jeh toch
Ben wel benieuwd wat voor mannen je wilt ontvangen. Ben geen Arab prince, maar kan gerust is mijn koe genaamd Greta deftig aankleden en als een echt Hollandische god rinkelend van de koe bel naar je toe sloffen. Als je wilt kan ze zelfs een nektasje om doen en een Nike Tech fleece pakje.
Als je nou dit topic goed had gevolgd, dan voornamelijk personen met een hele dikke knip. En dat schijnen de meeste reageerders in dit topic nou net niet te hebben , dus botst het een beetje