Voormalig lid 6350
Stamgast
Een kramp in je been terwijl de dame bovenop je zit, dat is ook om te rotten....Misschien als het gebeurt tijdens een heftige neukpartij?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen kramp in je been terwijl de dame bovenop je zit, dat is ook om te rotten....Misschien als het gebeurt tijdens een heftige neukpartij?
Ik heb de juffrouw die redelijk licht van gewicht was, opgetild en van me afgedaan, om vervolgens op de koude vloer te gaan staan.Tijdens het klaar komen is bij mij ooit de kramp in mijn been geschoten. Had ik stijf been en stijve … Heel voorzichtig moesten we daarna ontvluchten. Wel gelachen daarna
Uw post deed mij denken aan een kameraad (RIP) van mij... Schipperskwartier, deze kwam achterwaarts naar buiten, had de dame bij haar haar vast, toen ik hem zei dat hij ze los moest laten, dat het dat allemaal niet waard was, kreeg ik bijna een vuistslag in het gezicht. Hij vertelde mij dat de dame in kwestie iets had gedaan, en zijn reactie daarop veroorzaakte dat ze de telefoon nam en haar pooier wilde bellen. Hierop had hij haar telefoon stuk getrapt en heeft haar bij de haren gegrepen. Wat later ging deze in de Zevende hemel (Café) naar het toilet, en vertelde mij dat hij het condoom vol gezeken had in het urinoir.Een kameraad van mij werd eens met kleding en al half naakt in het schipperskwartier eruit gegooid. Ik heb nog nooit zo gelachen, haha.
Lang verhaal kort: hij had een dame wat meer betaald om wat langer te kunnen blijven + douchen en toestanden. Echter de dame was niet helemaal netjes en eerlijk, haar tijd was erop, en andere dames die intussen wel hadden betaald voor dat dagdeel trapte uiteindelijk de deur spreekwoordelijk in, om haar + klant en al eruit te werken.
Nja ga dan nog maar eens je geld terugvragen haha.
Niks is fijner dan om in een schoon huis te komen.Ik had een afspraak bij een dvp thuis. Ze stuurde mij een berichtje of ik een half uurtje later kon komen, de schoonmaakster was nog bezig. Helaas was Ik al onderweg dus er zat niets anders op dan bij haar in de buurt even te wachten. Ik kon mijn auto zo parkeren dat ik in mijn spiegeltje kon zien wanneer de schoonmaakster naar buiten kwam. Na twintig minuten kwam er inderdaad iemand naar buiten, maar duidelijk niet de schoonmaakster. Het was een klant die misschien van beroep boekhouder was, hij had een aktekoffertje bij zich. Ik wachtte keurig op een berichtje van de dame, en die kwam gelukkig vrij snel. Eenmaal binnen was het keurig netjes en het rook bijzonder fris. Ik zei tegen haar dat de schoonmaakster keurig werk had geleverd. Waarna zij, zonder dat Ik er iets over vroeg, me vertelde dat haar laatste klant de boel even een flinke beurt had gegeven. Hij had haar voor anderhalf uur geboekt, betaalde het normale tarief, deed dan vervolgens het hele huis in zijn blote reet. Toen de tijd er bijna op zat moest de badkamer nog. Omdat hij hier gewoon extra voor betaalde had ze hiermee ingestemd. Vandaar dus de uitloop. Ik toonde begrip en verontschuldigde me dat ik eigenlijk alleen maar in seks geïnteresseerd was, gelukkig was dat voor haar geen enkel probleem
Prachtig verhaal.een paar jaar terug bij een thaise massage salon komt halverwege mijn massage een blote masseuse binnenlopen en vraagt wat aan de mijne en die pakt iets uit haar tas en geeft het aan die andere dame na een paar minuten masseren stopt mijn dame en legt haar vinger op haar mond en zegt ssst even luisteren en ja hoor in de kamer naast ons word de dame die net bij ons binnenkwam behoorlijk stevig geneukt door haar klant ( kwam dus een condoom halen) wij schieten daardoor in de lach en ik merk dat mijn masseuse hierdoor behoorlijk opgewonden raakt en met zichzelf aan het spelen is waarop ik vraag heb je nog meer condooms bij je want dat wil ik ook wel daarop pakte ze er een uit haar tas en wij ook aan de gang
dat was overgens de enige keer dat ze zover ging bij mij en zie je maar dat er altijd iets onverwachts kan gebeuren en dat is zo leuk
Dan heb je wat gemistIk kon niet door je verhaal komen
TL;DR: man van middelbare leeftijd wordt onverwacht verliefd op knappe Oekraïense vluchteling-stripteaseuse. Liefde wordt beantwoord en leidt tot kort, intens, spontaan geil avontuur. Man zijn broek is afgeschreven wegens overmatige slakkensporen. Man zijn zaad belandt via mond van stripteaseuse in een glas. Man is melancholisch en twijfelt tussen het koesteren van ervaringen vs toegeven aan verlangens. Actuele gemoedstoestand van de dame is onbekend.Ik kon niet door je verhaal komen
Knap staaltje samenvatten. Kan als voorbeeld dienen voor het examen HAVO.TL;DR: man van middelbare leeftijd wordt onverwacht verliefd op knappe Oekraïense vluchteling-stripteaseuse. Liefde wordt beantwoord en leidt tot kort, intens, spontaan geil avontuur. Man zijn broek is afgeschreven wegens overmatige slakkensporen. Man zijn zaad belandt via mond van stripteaseuse in een glas. Man is melancholisch en twijfelt tussen het koesteren van ervaringen vs toegeven aan verlangens. Actuele gemoedstoestand van de dame is onbekend.