NopeHeeft ze een ad?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNopeHeeft ze een ad?
Ik wandelde niet toen ze bij Diana secret werkte. Ik twijfelde of ik zou gaan. Eeuwige spijt dat ik het niet gedaan had hahaMijn topper is/ was nog altijd Chelsey Lanette toen ze nog ontving.
Helaas al jaren gestopt, en vrees ook dat ze niet meer terugkomt
Ik baal daar echt heel erg van. Nooit van gekomen en nu is het te laat……. Zo jammer.Mijn topper is/ was nog altijd Chelsey Lanette toen ze nog ontving.
Helaas al jaren gestopt, en vrees ook dat ze niet meer terugkomt
Jaja, heb het mezelf nog steeds niet vergeven haha.Ik baal daar echt heel erg van. Nooit van gekomen en nu is het te laat……. Zo jammer.
https://www.salon261.nl/alphen/info.php?id=Melissa. )))Linkje naar Melissa?
@davy1976In het begin van mijn wandel carrière evi was echt zeer knap. Dan veronique helaas gestopt en lotte van instituut rene ook gestopt. Nu jessy ook helaas gestopt en lady louise Lisa anouk belle en fleur famke nog allemaal actief
AmaranteQua algehele ervaring.....,
Elly bij House of Pleasure, dood en doodzonde dat die gestopt, getrouwd en inmiddels moeder geworden is. Top GFE ervaring uit het begin van m'n wandelcarrière.
Lotte ook vanwege het totaalplaatje, krijg ik never nooit niet genoeg van, ook goede wederzijdse klik.
Wie ook niet mag ontbreken is een jongedame die GFE in hoofdletters verdiend, hier ook welbekend maar helaas ver weg en "altijd" bezet wegens beperkte beschikbaarheid.
Ga hieraan geen classificatie hangen, ze hebben allemaal hun eigen "dingen" die het doen voor mij.
Heel dicht tegen die "Top 3";
Amarante natuurlijk op de voet gevolgd door Jessica,Luna/Alma, Liv, Fleur, Shirley, Jessica 2, Micha, Mally, Lilly, Joëlle.
Allemaal toppers, meesten zijn helaas gestopt.
ik kan dat ook moeilijk omschrijven..
maar ik had haar de week vantevoren al bezocht ,als feeler....
de meeste recensies op Hookers waren goed..dus wist niet wat te verwachten..
Monique was in real life zo mooi en meegaand..dat ik daarna terug ging ..dit keer langer..
had heel het scenario al in mijn hoofd zitten toen ik de 2e keer met haar in een klein slaapkamertje stond..
het gebeurt niet vaak dat ik al keihard ben voordat de boxer uitgaat ..bij haar wel..
en dat je vollop bezig bent je aan vanalles even denkt ,van je werk tot boodschappen..een auto die parkeert ..bij haar niet..
ik bleef ook gewoon geil nadat ik klaar gekomen was toen ,binnen 5 minuten zat ik weer in haar kont..
ze deed ook alles zonder tegen extra..daar had ik toen even geen idee meer van..maar voor haar had ik best even naar de GGD gegaan..
Ja, maar is dat niet prettiger voor de dames? Veel meer ontspannen dan wanneer ze door verschillende kerels tegelijk te grazen worden genomen, toch?Hier staat het beter besprokenRecensie - Ervaringen met Ramontiek Producties
Dat zijn goede verhoudingen. Het is mijn ervaring dat als de verhouding in de richting van 1 op 4 gaat, het minder leuk wordt. Er komen dan steeds meer pauzes (bij de mannen) en de actie wordt na een tijdje "one on one" en dat is niet de bedoeling bij een gangbang.www.girlsreview.nl
Dat hangt van de dame af, er zijn er die daar juist op kicken en eigenlijk zou alleen dat slag dames moeten aanschuiven bij een gangbang .Ja, maar is dat niet prettiger voor de dames? Veel meer ontspannen dan wanneer ze door verschillende kerels tegelijk te grazen worden genomen, toch?