Ik heb nog altijd een goed contact met een inmiddels ex dvp en we hebben lange tijd afgesproken op een adres waar ze verbleef. Ik betaalde haar altijd wel iets maar het stond in geen verhouding tot gangbare tarieven bij DVP's. Na wat gezeik met de huiseigenaar gaf ik aan daar niet meer naar toe te willen komen. Nu spreken we geregeld af elkaar te ontmoeten voor een vluggertje. Geen financiële vergoedingen meer en alleen cardates. De eerste keren waren best spannend maar het blijft ongemakkelijk en het heeft niet mijn voorkeur. Uit geiligheid vandaag haar toch weer opgepikt en naar een strandje langs de Lek gereden. Gelukkig heb ik een ruime auto en op de achterstoelen begonnen we heftige te zoenen. Al snel elkaar uitgekleed en ze begon me te berijden als een volwaardige amazone. Ze werkte zich behoorlijk in het zweet waardoor ik het raam iets opende. Vervolgens haar in richting van de achterklep genomen. Het werd echter behoorlijk benauwd zodat de achterklep openende. Met uitzicht op de Lek hebben we heerlijk geneukt. Jammer genoeg kwam er geen boot langs.