Ik wandel regelmatig, schijf hier zelden een recensie over, maar gisteren middag op bezoek geweest bij een redelijk jonge knappe dame, twee uur afgesproken en twee uur gedaan, in mijn ogen een goede klik ermee, doe wat complimentjes dat ze erg knap is en er goed uitziet nog nog wat van die doorzichtige dingen, weet niet of dit andere wandelaars ook doen, doe er uiteindelijk van alles voor om een goede wip te hebben , en neem dus aan dat de dame door ervaring dit wel doorziet, en dat het een moment opname is.
Afijn de twee uur lopen op een eind , even de sporen afspoelen, aankleden en dan vertrekken, sta ik achter de voordeur, met de laatste kus net voor het naar buiten gaan, zegt de dame " i am not ready white you, come back " en ik denk o god, weer eentje die aan klantenbinding doet, en antwoord in Engels dan wel , "met zo'n mooie en knappe dame als jij ben ik nooit klaar, en zie je graag terug " nog een tongkus met het naar buiten gaan, en Bassie gaat de anonimiteit weer in, met de gedachte gvd dit was een fijne en lekkere afspraak, we houden het ingedachte.
Zit ik gisteren lekker zo'n ouwe James Bond film te kijken op de bank , krijg ik een appje met een paar duiveltjes van de dame ????? denk ik , en antwoord met de tekst, natuurlijk wil ik het kleine duiveltje in je ook een keer ontmoeten, waarop de dame reageert van, slaap je nog niet ? en ik nee nog lang niet, en direct de tekst "bel me".
Ik had in de date al verteld dat ik maar 5 min lopen van haar afzat, dus ik bel, vraagt ze of ik nu kan komen, laatste cliënt heeft afgezegd , en ik ben erg geil, eerst gooi ik het nog dat ik niet onbeperkt euro's heb, zegt ze, het is gratis blijf de hele nacht, gvd dacht ik mooi aanbod, maar heb huis ,hond ,kachel, en kan niet zomaar de hele nacht wegblijven van het thuisfront, en vriendelijk bedankt, dame een beetje boos, en verteld mij dat ze dan maar gaat slapen.
Er zijn momenten bij dat ik baal dat ik geen vrijgezel ben, dit is er een van, en geloof dat ik dit niet snel meer vergeet.