Duur is relatiefBen ik ook, maar ook duur
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDuur is relatiefBen ik ook, maar ook duur
Helemaal waar!Duur is relatief
Iedereen heeft zijn eigen budget zijn eigen keus en goesting , maar als je al zelf moet zeggen dat je goed bent ? Trouwens iedere auto is goed als je geregeld op onderhoud gaat ,en dure auto is daarom niet beter , en eten is ook voor iedere persoon anders , ook voor een man is iedere dame anders en kiest nog zelf wat jij of hij verlangt !Helemaal waar!
Ik heb genoeg vaste klanten, waarschijnlijk is mijn service het waard
Dvps worden weleens vergeleken met auto's en restaurants hahaha.
Maar ik heb liever een goede auto, waar ik weinig tot geen gedoe mee heb. Of een lekker diner, mooi opgemaakt, goede hygiëne en goede service, waarvan ik geen maagklachten krijg
Behalve prijs en uiterlijk is wellicht reputatie ook iets om rekening mee te houden
Dat zouden anderen ook zeker mogen lezen!Behalve prijs en uiterlijk is wellicht reputatie ook iets om rekening mee te houden
Ik rij ook niet voor niets audi en ben niet gek op buffet restaurants over jouw service kan ik (nog) niet oordelenHelemaal waar!
Ik heb genoeg vaste klanten, waarschijnlijk is mijn service het waard
Dvps worden weleens vergeleken met auto's en restaurants hahaha.
Maar ik heb liever een goede auto, waar ik weinig tot geen gedoe mee heb. Of een lekker diner, mooi opgemaakt, goede hygiëne en goede service, waarvan ik geen maagklachten krijg
Behalve prijs en uiterlijk is wellicht reputatie ook iets om rekening mee te houden
Ok, maar ik vind het toch altijd wel een leuke verrassing...Maakt mij niet zoveel uit als de hygiëne en verzorging maar top is .Als een vrouw bij me thuis komt en ze heeft alleen een lange jas aan en daaronder niets en een lekker strak lichaam dan maakt het voor mij niet uit of ze een leuk koppie heeft,Wel mooi meegenomen maar geen prioriteit
Ja ik zeg toch ook wat ik verlang in een restaurant of als ik een auto zou kopen of niet?Iedereen heeft zijn eigen budget zijn eigen keus en goesting , maar als je al zelf moet zeggen dat je goed bent ? Trouwens iedere auto is goed als je geregeld op onderhoud gaat ,en dure auto is daarom niet beter , en eten is ook voor iedere persoon anders , ook voor een man is iedere dame anders en kiest nog zelf wat jij of hij verlangt !
Man! Dan zeg je toch: 'over jou service kan ik (nog) niet oordelen'Ik rij ook niet voor niets audi en ben niet gek op buffet restaurants over jouw service kan ik niet oordelen
Dacht dat ik dat had gedaan alhoewel Groningen - Rotterdam wel stukkie isMan! Dan zeg je toch: 'over jou service kan ik (nog) niet oordelen'
Ja maar als je echt je mooiste dame uitgezocht hebt .en het gaat niet dan spaar ik er voorAls iets relatief veel geld kost ten opzichte van het inkomen.
Blijkbaar schrijf je vlugger dan je zelf kan nadenken want je moest je bericht bewerkenJa ik zeg toch ook wat ik verlang in een restaurant of als ik een auto zou kopen of niet?
Of denk je dat ik als vrouw geen gigolo kan bestellen?
Ook vaker gedaan hoor!
Geef alleen als extra optie aan dat reputatie ook een belangrijke factor is.
Een restaurant dat super slecht staat aangeschreven vermijd ik.
Verder antwoorde ik op het woord relatief en koppelde dat aan service tov waarde. En schreef daar een voorbeeld bij.
Ps: Mulan is een Disney dame. Schoot me ineens te binnen
Niet zo druk maken, il hen nergens gezegd dat niemand zelf mag beslissen en al helemaal niet met uitroeptekens
Ja ik wilde nog wat toevoegen zonder het draadje over te nemen. Helaas mislukt door je taggBlijkbaar schrijf je vlugger dan je zelf kan nadenken want je moest je bericht bewerken
Die zijn geil ,en zijn dan verdwaast willen een vrouw .zulke mannen heb jeHier ook zo ik loop gelijk weg al vaak meegemaakt dat ik aan de deur wegliep omdat de dame niet op de foto's leek. Wat heeft het voor nut om met een dame af te spreken waar je niet voor bent gekomen. ik snap sommige hoerenlopers echt niet dat ze zich keer op keer laten belazeren door die oplichters en gewoon naar binnen gaan.
Dat is wel zo. Sommige dames bowen een naam op, steken tijd van hun vrije tijd in hun dvp social media en/of hier om een community te creëren. Dat mag ook wel beloond worden.Dat zouden anderen ook zeker mogen lezen!
Voor mij een stukje actie reactie.Hier ook zo ik loop gelijk weg al vaak meegemaakt dat ik aan de deur wegliep omdat de dame niet op de foto's leek. Wat heeft het voor nut om met een dame af te spreken waar je niet voor bent gekomen. ik snap sommige hoerenlopers echt niet dat ze zich keer op keer laten belazeren door die oplichters en gewoon naar binnen gaan.
Ervoor sparen wordt me toch iets te gek. Er zijn tijden dat ik iets wil en kan besteden voor een bezoekje, maar om te gaan winkelen bij de hooggeprijste dames zie ik niet zitten. Er is geen garantie dat duurder ook beter is.Ja maar als je echt je mooiste dame uitgezocht hebt .en het gaat niet dan spaar ik er voor
Ze zeggen altijd goedkoop is duurkoop maar ook niet in alle gevallen waar.Ervoor sparen wordt me toch iets te gek. Er zijn tijden dat ik iets wil en kan besteden voor een bezoekje, maar om te gaan winkelen bij de hooggeprijste dames zie ik niet zitten. Er is geen garantie dat duurder ook beter is.
Precies.Ze zeggen altijd goedkoop is duurkoop maar ook niet in alle gevallen waar.
Een hogere prijs zegt ook nooit iets.
Is net als de foto's.Precies.
Ik denk dat de term " high class" alleen is uitgevonden als een better woord voor een " ultimate upselling gig"
Basically ….. a scam
Maarja …. das marketing in een nutshell.
Komt in alle vormen van commercie voor.
Lanceer je (vulmaar in) product met een paar doktersjassen in beeld en strooi een paar krachttermen erover heen en je hebt het beste anti rimpel of vitamine pilletje whatever.
Maar dan is het wel "klinisch bewezen"
Dat verkoopt gegarandeerd.
Mensen kopen t toch wel.
Weten zij veel joh.
Kijk maar eens naar de wereld van audiofielen om een voorbeeld te geven.
Leuk dat je een installatie hebt van letterlijk miljoenen.
Ga je er dan ook beter van dansen???
En... anderen doen dan wel een professionele fotoshoot... en plaatsen deze (erg geslaagde) foto's op hun website!Is net als de foto's.
Zijn soms te mooi om echt waar te zijn.
En bij sommige ook een totaal andere dame dan op de foto's. zelfs in privéhuizen
Daarom laat ik diegenen die richting de €200 voor een uur vragen buiten beeld, voor zover het de thuisontvangst betreft.Ze zeggen altijd goedkoop is duurkoop maar ook niet in alle gevallen waar.
Een hogere prijs zegt ook nooit iets.
Ik neuk geen vrouwen die ik niet aantrekkelijk vind. Als ze aantrekkelijk genoeg is en goede service biedt, zou ik de voorkeur geven aan de goedkopere. Meestal is de service die ik krijg van knappe, dure DVP middelmatig.Wat prefereren jullie een knappe dure dvp of toch liever een goedkope minder aantrekkelijke dvp?
Sommige mannen zijn te geil en worden gecontroleerd door hun lul. Ik zie dat sommige mannen betalen voor vrouwen met wie ik niet eens seks zou willen hebben, zelfs als ze mij zouden betalen.ik snap sommige hoerenlopers echt niet dat ze zich keer op keer laten belazeren door die oplichters en gewoon naar binnen gaan.
Vrouwen worden ook vergeleken met auto's door mannen.Dvps worden weleens vergeleken met auto's
Is zeker waar, alleen wordt daar wel gretig misbruik van gemaakt in sommige gevallen.En... anderen doen dan wel een professionele fotoshoot... en plaatsen deze (erg geslaagde) foto's op hun website!
Nee inderdaad die prijzen beginnen wel uit de pan te rijzen.Daarom laat ik diegenen die richting de €200 voor een uur vragen buiten beeld, voor zover het de thuisontvangst betreft.
Al is het maar omdat ik de haard niet aanmaak met briefjes van honderd.
Voila ! Is het nu zo moeilijk om een knappe te vinden die niet duur is en je bovendien volledig bevredigt ? Ik dacht van niet .Ik prefeer de goedkope knappe, en als dat dan nog een geweldig seksbeest is, ben ik uiterst tevreden.