Gezien de vriendinnen van mijn vrienden weet ik dit wel zekerIk denk dat voor iedereen de definitie van ''knappe'' of ''minder knappe'' vrouw anders is
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGezien de vriendinnen van mijn vrienden weet ik dit wel zekerIk denk dat voor iedereen de definitie van ''knappe'' of ''minder knappe'' vrouw anders is
hahahaGezien de vriendinnen van mijn vrienden weet ik dit wel zeker
Gelukkig wel anders zou mijn favoriet nog meer bezet zijnhahaha
Maar de ene valt op getinte dames en de andere weer op blanke.
De andere vind rood haar weer mooi, terwijl de andere een blondie wilt.
Smaken verschillen gelukkig
Wat was haar prijs?Het heeft natuurlijk ook met de klik te maken, mijn vaste dvp, die ooit 2 weken heeft geadverteerd en daarna nooit meer kan voor mij door geen enkele andere dvp worden overtroffen terwijl ze qua prijs een 'goedkope' dvp is, alhoewel ze allang niet meer als dvp beschikbaar is, als ik er eentje laat komen die 10x zoveel kost ga ik niet dezelfde ervaring krijgen en dat komt door de zeldzame 'klik'
Sommige vrouwen weten dat donders goed te gebruiken. (of is het misbruiken?)Voor charme ben ik zeer gevoelig. Bij charmante vrouwen ben ik weerloos. Die krijgen alles (bijna) bij me gedaan.
Gebruik maken van de situatie klinkt wat vriendelijkerSommige vrouwen weten dat donders goed te gebruiken. (of is het misbruiken?)
Tussen de 100 - 150Wat was haar prijs?
Totdat mensen in de omgeving zich afvragen wie de broek aan heeft in huis.Maakt deel uit van het spel.
Vrouwen willen graag hun zin hebben.
Mannen sputteren tegen maar geven zich graag gewonnen.
Het is de kunst vrouwen te laten geloven dat ze gewonnen hebben.
Mannen doen er goed aan dit spel te begrijpen.
Niet?Daar heeft het niets mee te maken.
Ja! 20ers die echt goed zijn in bed... zijn eerder een uitzondering.Persoonlijk hou ik wel van mooie dame (uiteraard is mooi voor iedereen anders). Vooral lekker lichaam, niet te dun (wil geen botten voelen), lief gezichtje met lang donker haar en niet te grote borsten. Qua leeftijd wel wat verschoven, nu vooral tussen eind 20 en begin 30 (circa 10jaar jonger). Voorheen wel fan van net 20, maar meestal niet zo'n succes. Al was er ooit eentje... Daar ga ik nu even over fantaseren, wie weet ooit nog inspiratie voor verhaaltje over die jonge dame tijdens corona
Het gaat om het spel.Niet?
Sommige vrouwen weten hun echtgenoot/ partner zodanig te bewerken dat hij alles doet en weinig inbreng meer heeft.
Het spel der verleiding, is al eeuwen oudProbeer het spel dat vrouwen spelen te begrijpen.
Speel het mee en laat je niet kennen als verliezer.
Ik kan beter tegen mijn winst dan tegen mijn verlies.
Ondanks dat verlies ik heel graag van vrouwen.
Nee dat is gewoon Hollands onderhandelen.Onderhandelen is een gevolg van overdreven prijzen.
Een veertigjarige dame verhoogt de prijs van 350 naar 480 voor een uur.
Ze wil waarschijnlijk geen mannen meer ontvangen met dit soort prijzen.
Dat daar dan over de prijs gesproken wordt is te verwachten.
Niet?
Sommige vrouwen weten hun echtgenoot/ partner zodanig te bewerken dat hij alles doet en weinig inbreng meer heeft.
Goede reclame voor de sector...
Was dit thuisontvangst?