Persoonlijk denk ik dat een dure dame het geld niet waard is. Geen enkele wip is EUR 250 waard. Soms zie ik advertenties van EUR 500 per uur (starttarief). Dat mag dan wel fysiek een hele mooie dame zijn, maar de vraag blijft hoe ze zich tijdens het uurtje gedraagt. Gelukkig zijn daar dan weer de reviews.
Ik ga gemiddeld 2 keer per week op bezoek bij een vaste raamdame en zoek daarnaast op Kinky.nl naar een dame voor de afwisseling. Deze dames bieden echt niet veel meer dan mijn vaste raamdame. Helaas blijken vele dames diverse dames de diensten niet aan te bieden die ze wel beloven. Daarnaast is er toch wel sprake van verouderde foto's of photoshop. Daar sta je dan met je EUR 250 in de deuropening te twijfelen of je naar binnen zult gaan. Ik ben meerdere keren weggelopen omdat de dame niet de dame bleek te zijn van de foto's. Ik merk dat ik steeds minder kijk voor prive ontvangst omdat er zoveel nep is. Ik ga dus 2-3 keer per week naar mijn vaste raamdame waarvoor ik in totaal net zoveel betaal als een uurtje met een prive dame.