Wat prefereren jullie een dure knappe dvp of toch liever een goedkope minder aantrekkelijke dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De goedkopere dvp's hebben meer klanten omdat ze goedkoop adverteren. Meer klanten betekent minder energie en minder zin in seks, houden ze fysiek ook niet vol dus ze moeten het compenseren doormiddel de klanten sneller af te werken. De dure dvp's hebben dit probleem niet, ze hebben een beperkt aantal klanten per dag dus genoeg energie over om hun klanten optimaal te verwennen.

Laatst bewerkt:
De goedkopere dvp's hebben meer klanten omdat ze goedkoop adverteren. Meer klanten betekent minder energie houden ze fysiek niet vol dus ze moeten het compenseren doormiddel de klanten sneller af te werken. De dure dvp's hebben dit probleem niet, ze hebben een beperkt aantal klanten per dag dus genoeg energie over om hun klanten goede service te geven.
En dan zijn er ook nog goedkope / normaal geprijsde dvp's die weinig afspraken per dag en per week hebben en ook alle energie in die dates (kunnen) steken.

De goedkopere dvp's hebben meer klanten omdat ze goedkoop adverteren. Meer klanten betekent minder energie houden ze fysiek niet vol dus ze moeten het compenseren doormiddel de klanten sneller af te werken. De dure dvp's hebben dit probleem niet, ze hebben een beperkt aantal klanten per dag dus genoeg energie over om hun klanten goede service te geven.
Een kenner 😂

Ik heb een probleem :unsure: Mijn vaste DVP vind ik super mooi. Strak buikje, mooie B70 borsten, stralende bruine ogen, ..... Zij vind zichzelf super lelijk.

Nu mijn vraag! Moet ik nu veel betalen omdat ik haar mooi vind, of moet ik weinig betalen omdat zij zichzelf lelijk vindt?

Ik heb een probleem :unsure: Mijn vaste DVP vind ik super mooi. Strak buikje, mooie B70 borsten, stralende bruine ogen, ..... Zij vind zichzelf super lelijk.

Nu mijn vraag! Moet ik nu veel betalen omdat ik haar mooi vind, of moet ik weinig betalen omdat zij zichzelf lelijk vindt?
Euh... je moet gewoon haar vraagprijs betalen...

En haar vooral laten weten dat je haar mooi vindt. Deels doe je dat natuurlijk al door gewoon terug te blijven komen. En als het ze genoeg klanten heeft, zouden die klanten ook een indicatie moeten zijn denk ik zo.

Het is in dit werk wel een lastig ding zeg, onzeker zijn over je uiterlijk...

Ik zou het wel weten: lekker sexen met een jonge studente 👩‍🎓 lijkt me wel wat. Je mag haar telefoonnummer wel geven dan kan ik ook bijdragen aan haar studiebeurs 😅. Dat doe ik trouwens al door een kamer aan een lesbische studente te verhuren voor een vriendenprijsje op voorwaarde dat ik haar af en toe eens mag neuken. Wel met cd want zij weet van mijn andere escapes.
Zo lesbisch is ze dan ook weer niet....
Die willen toch geen man aan hun lijf?

Terug
Bovenaan Onderaan