Wat is jullie mening over: Jarenlang lid, veel vragen stellen (WHEM), maar 0 reviews geschreven..

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik merk zelf hier op het forum dat een discussie vaak toch al snel uitloopt op irritatie. Ik vraag me af of dit face to face ook zal zijn. Zelf erger ik me soms aan de manier waarop er gesproken wordt over dames of de diensten van dames. Ik denk dat we als mannen blij mogen zijn dat we de kans hebben om in gesprek te gaan met de dames en ook hun kijk op deze wereld kunnen zien en begrijpen. Er zijn zeker mannen die dit begrijpen en een (normale) discussie is oke. Maar je merkt toch al snel dat er vinger gewezen wordt of belachelijke dingen worden geschreven.
 
Ik vind de bijdragen van dames hier op het forum vaak leerzaam en waardevol en ik vind het leuk dat ze er bij zijn
Maar we hoeven ze natuurlijk ook niet als een bedreigde diersoort met zijden handschoentjes aan te pakken hoop ik

De dames hier lijken me mans genoeg om voor hun eigen belangen op te komen zonder dat er opeens uit alle hoeken en gaten ridders op witte paarden op je af komen galopperen
Ik bedoel hier niemand in het bijzonder mee maar wie de schoen past trekke hem aan
 
Ik vind de bijdragen van dames hier op het forum vaak leerzaam en waardevol en ik vind het leuk dat ze er bij zijn
Maar we hoeven ze natuurlijk ook niet als een bedreigde diersoort met zijden handschoentjes aan te pakken hoop ik

De dames hier lijken me mans genoeg om voor hun eigen belangen op te komen zonder dat er opeens uit alle hoeken en gaten ridders op witte paarden op je af komen galopperen
Ik bedoel hier niemand in het bijzonder mee maar wie de schoen past trekke hem aan
Ik ben het met je eens. Maar bijdragen als: "Ik kan over iedereen een review schrijven zonder de dames te hebben bezocht" of " Als een dvp over haar gevoelens praat, dan stop je snel je pik erin", daarvan vraag ik me af wat dat bijdraagt.

Ik denk ook dat je als dvp snel genoeg leert om voor jezelf op te komen, mocht je dat niet kunnen. Das toch anders dan een goede inhoudelijke discussie voeren. En dan mag je best bij je eigen mening blijven. Maar een beetje nadenken voordat je iets opschrijft, mag echt wel. Maar goed, dat kunnen ze in de 2e kamer ook al niet meer. Maar dat terzijde.
 
De Oost Europese raamdames zijn wel op de hoogte, ik vroeg een keer de naam en het raamnr toen zei ze: ooww you want to write huh, i know about this site
Zo is het. Ik ben bij een zekere dame niet meer welkom omdat ik haar topic gestart heb. Was zo stom om dat dezelfde dag nog te doen. Dat doe ik dus niet meer.
 
Zo is het. Ik ben bij een zekere dame niet meer welkom omdat ik haar topic gestart heb. Was zo stom om dat dezelfde dag nog te doen. Dat doe ik dus niet meer.
Ik neem aan dat het een positieve review is geweest, anders wilde je vast niet meer terug. Waarom was je dan niet meer welkom? Privacyredenen van haar kant?
 
Ik neem aan dat het een positieve review is geweest, anders wilde je vast niet meer terug. Waarom was je dan niet meer welkom? Privacyredenen van haar kant?
Ja, was blijkbaar iemand die niet wilde dat er over haar geschreven werd.

Wat citygirl betreft... volgens mij zijn de enige dames die citygirl kennen de dames die op die site gepromoot worden door frankkinky.
 
Laatst bewerkt:
Zo is het. Ik ben bij een zekere dame niet meer welkom omdat ik haar topic gestart heb. Was zo stom om dat dezelfde dag nog te doen. Dat doe ik dus niet meer.
Hier dezelfde insteek. Ik wacht vaak een aantal dagen voor ik iets schrijf. Als je daarbij niet tot de punt en de komma aangeeft wat je tijdens een bezoek hebt gedaan, is het verband iets moeilijker te leggen.
 
Om te reageren op de oorsprongkelijke vraag.

Ik herken mij zelf hier wel in, ik heb hier toch ook al een jaar een account en heb pas maar men eerste review geschreven.

Zoals sommige hier wel weten van een ander topic. Was ik nog maagd. Dus voor mij was het meer om eerst wat research te doen en om toch zeker te weten dat de dame in kwestie geschikt was.

Dus het was niet doelbewust om geen reviews te schrijven, en denk dat er misschien nog wel personen zijn die misschien wat meer afwachtend zijn en nog niet zeker zijn dat ze de stap willen zetten.
 
Mijn mening over:
- Jarenlang lid, veel vragen stellen (WHEM), maar 0 reviews geschreven;
- Members die daarop reageren met posts als " Ik volg" of " Nog geen reacties?" ;
- Members die in elke post zagen over prijzen;
- Members die discussies laten ontsporen omdat ze perse gelijk willen krijgen of het laatste woord willen hebben;

Gewoon allemaal negeren. Een discussie met dit soort members starten is zonde van de tijd. Die tijd kan ik beter anders besteden.

Hoewel het soms ook wel verleidelijk is om te reageren met een opmerking als:
A condom would have prevented this post.jpg
 
Ik ben het met je eens. Maar bijdragen als: "Ik kan over iedereen een review schrijven zonder de dames te hebben bezocht" of " Als een dvp over haar gevoelens praat, dan stop je snel je pik erin"

Laat ik het zo zeggen: mannen en sterke verhalen.
Degene met de grootste bakkes is ( en zijn ) op de kamer het tegenovergestelde.

Ik neem dat soort uitspraken met heel wat korreltjes zout.
Tenslotte maken zij niet de dienst uit, maar wij 😉
 
Toen ik voor het eerst begon met wandelen heb ik heel veel aan reviewsites gehad, dus draag graag bij. Alleen wandel ik nu een stuk minder. Ik vind het ook niet nodig om over dames te schrijven die ik 8 jaar geleden voor het laatst bezocht heb. Ben ook niet meer zo avontuurlijk, dus hou het vaak bij vaste adressen.
 
Ik ben van nature een tolerant persoon maar iets klopt niet met de WHEM rubriek.
Als er geen recensies zijn moet je er van uitgaan dat er niemand de DVP kent. Of anders hier niet post (of mag posten, maar hebben we niet veel aan).
Verder: kan je verlangen dat alle leden hier enkel vragen stellen en geen recensies schrijven. Neen uiteraard want dan kun je forum opdoeken. Ik vind de Whem rubriek dus eigenlijk fout en negeer het ook
 
Toen ik voor het eerst begon met wandelen heb ik heel veel aan reviewsites gehad, dus draag graag bij. Alleen wandel ik nu een stuk minder. Ik vind het ook niet nodig om over dames te schrijven die ik 8 jaar geleden voor het laatst bezocht heb. Ben ook niet meer zo avontuurlijk, dus hou het vaak bij vaste adressen.
Maar... als ik dan even door je recensies scroll zie ik toch dat -voor iemand van de regio Eindhoven- jou bijdrage best nuttig kan zijn!
 
Ik ben van nature een tolerant persoon maar iets klopt niet met de WHEM rubriek.
Als er geen recensies zijn moet je er van uitgaan dat er niemand de DVP kent. Of anders hier niet post (of mag posten, maar hebben we niet veel aan).
Verder: kan je verlangen dat alle leden hier enkel vragen stellen en geen recensies schrijven. Neen uiteraard want dan kun je forum opdoeken. Ik vind de Whem rubriek dus eigenlijk fout en negeer het ook
Begrijp je redenering en je hebt er eigenlijk ook gewoon gelijk in.
Via de WHEM stoot ik wel eens op een dame die 'k graag eens wil bezoeken (en dat soms ook doe) dus in dat opzicht niet helemaal zinloos :)
 
WHEM kan dus best wel nuttig zijn... Want zoals vermeld, velen schrijven geen recensies... maar 'lullen' dan wel in allerlei discussies. Dus, sosm komt daar dus wél een reactie op!
 
Terug
Bovenaan Onderaan