Wat is jullie mening over: Jarenlang lid, veel vragen stellen (WHEM), maar 0 reviews geschreven..

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als er geen recensies zijn moet je er van uitgaan dat er niemand de DVP kent.
Even een tegenvoorbeeld.


Hier reageer ik op een WHEM van Cynthia. Ik heb deze dame jaren geleden bezocht, ver voordat GirlsReview bestond, dus ik denk dat iedereen wel begrijpt dat ik hier nooit een recensie van haar heb geplaatst.

Maar toen ik zag dat iemand actief jaar informatie over haar zocht in een WHEM, sja, toen ik toch besloten met hem te delen wat ik nog wist.
 
Ik ben van nature een tolerant persoon maar iets klopt niet met de WHEM rubriek.
Als er geen recensies zijn moet je er van uitgaan dat er niemand de DVP kent. Of anders hier niet post (of mag posten, maar hebben we niet veel aan).
Verder: kan je verlangen dat alle leden hier enkel vragen stellen en geen recensies schrijven. Neen uiteraard want dan kun je forum opdoeken. Ik vind de Whem rubriek dus eigenlijk fout en negeer het ook
Ach ik heb wel eens iemand daar een vraag zien stellen over Cindy van Golden sun , een dame die ik denk ik in 2016 voor het laatst bezocht heb

Het heeft natuurlijk geen enkele zin om daar met terugwerkende kracht dan nog een recensie over te schrijven maar ik kan zo'n man dan wel vertellen dat dat volgens mij geen slechte keuze is omdat ik daar best goede ervaringen mee heb gehad toen
Even een tegenvoorbeeld.


Hier reageer ik op een WHEM van Cynthia. Ik heb deze dame jaren geleden bezocht, ver voordat GirlsReview bestond, dus ik denk dat iedereen wel begrijpt dat ik hier nooit een recensie van haar heb geplaatst.

Maar toen ik zag dat iemand actief jaar informatie over haar zocht in een WHEM, sja, toen ik toch besloten met hem te delen wat ik nog wist.
Eigenlijk hetzelfde als jou bericht , je was me net voor
 
Make no mistake, ik heb begrip voor alle reacties hier op mijn comment en soms kan het idd wel nuttig zijn om toch feedback te geven. Maar het lijkt me logisch om bepaalde leden - bv 2 jaar of langer lid en geen recensie - te negeren. Vaste wandelaars daarentegen met recensies wil ik wel helpen met commentaar uit een ervaring daterend van voor ik hier lid werd. En dat heb ik trouwens ook al gedaan en daar heb ik geen probleem mee
 
{laatste off topic, hoop ik...]

Lukt niet heel goed zo te zien.
Deze moet ik je ahw vergeven, want wat je aanhaalt heb ik pas later toegevoegd (dat zal Marco mss kunnen bevestigen). Ik wist toen ook nog niet dat de diarree van Milo niet meer zou ophouden...
Het getuigt ook dat ik tot inzicht kan komen ipv gewoon mijn eigen sh*t op een newbie te blijven projecteren... Ik toon daarmee ook dat ik een prikje redelijk en van beide kanten kan beoordelen, zoals ook het goedkope prikje van jou hier...

Ik snap je "argumenten" echt volledig niet.
Grappig dat je denkt dat dit voor jou pleit of zo...?
Je bent dan blijkbaar nog maar de tweede ongeveer... Dat het v/d allereerste keer niet duidelijk is, tot daaraan toe.

Waarom liegen als je met de waarheid een recensie anoniem kan plaatsten?
"Je hebt gelijk"; dit is slechts 3 tot 6 keer uitgelegd...
Ik begreep jullie (eveneens simpele) punt hierover ook niet helemaal van de allereerste keer en heb dat later tenminste toegegeven.
Voor mezelf vind ik mijn voorstel nog steeds goed combineerbaar met jullie idee, dus dat bepaalt iedereen zelf.
Verder gaat het dus (nogmaals) over onschuldige leugens in een review die er mogelijk meerdere bevat omdat je enkel de kant v/d reviewer hoort...

Wat dat betreft zeggen de dames het helemaal goed.
Het voorstel was niet rechtstreeks voor de dames en hadden er mss ook best hun neus niet tussengestoken... Zij deelden enkel mee wat idd gebruikelijk lijkt te zijn. Enkel als hierdoor nog nooit iemand betrapt is, moet ik ervoor open staan dat dit goed werkt. Anderzijds zien we dat niet iedereen dit veilig genoeg vindt en deed ik slechts een off the cuff voorstel dat het misschien verwarrender kan maken voor de DVP (wat de hele bedoeling is als de reviewer dichter naar absolute anonimiteit wil).

Gezien sommigen op het forum reeds met een "bewezen" of gefixeerd idee zitten over eea was er blijkbaar niet meer de capaciteit om mijn in wezen simpel voorstel te begrijpen... Nogmaals dank aan de meerderheid die het wel begreep, en uiteraard hoef je niet akkoord te gaan. Als het simpeler even veilig is, kan ik er alleen maar voor zijn -- maar dat is voor mij een beetje het punt...

Als je zelfs de kleuterversie niet begreep, moet ik mij afvragen of je eveneens niet alles gelezen hebt en hier enkel "punten komt scoren"...?

Maar ik zou het nu gerust laten hoor... (zeker als je niet alles leest)
 
Laatst bewerkt:
{laatste off topic, hoop ik...]


Deze moet ik je ahw vergeven, want wat je aanhaalt heb ik pas later toegevoegd (dat zal Marco mss kunnen bevestigen). Ik wist toen ook nog niet dat de diarree van Milo niet meer zou ophouden...
Het getuigt ook dat ik tot inzicht kan komen ipv gewoon mijn eigen sh*t op een newbie te blijven projecteren... Ik toon daarmee ook dat ik een prikje redelijk en van beide kanten kan beoordelen, zoals ook het goedkope prikje van jou hier...


Grappig dat je denkt dat dit voor jou pleit of zo...?
Je bent dan blijkbaar nog maar de tweede ongeveer... Dat het v/d allereerste keer niet duidelijk is, tot daaraan toe.


"Je hebt gelijk"; dit is slechts 3 tot 6 keer uitgelegd...
Ik begreep jullie (eveneens simpele) punt hierover ook niet helemaal van de allereerste keer en heb dat later tenminste toegegeven.
Voor mezelf vind ik mijn voorstel nog steeds goed combineerbaar met jullie idee, dus dat bepaalt iedereen zelf.
Verder gaat het dus (nogmaals) over onschuldige leugens in een review die er mogelijk meerdere bevat omdat je enkel de kant v/d reviewer hoort...


Het voorstel was niet rechtstreeks voor de dames en hadden er mss ook best hun neus niet tussengestoken... Zij deelden enkel mee wat idd gebruikelijk lijkt te zijn. Enkel als hierdoor nog nooit iemand betrapt is, moet ik ervoor open staan dat dit goed werkt. Anderzijds zien we dat niet iedereen dit veilig genoeg vindt en deed ik slechts een off the cuff voorstel dat het misschien verwarrender kan maken voor de DVP (wat de hele bedoeling is als de reviewer dichter naar absolute anonimiteit wil).

Gezien sommigen op het forum reeds met een "bewezen" of gefixeerd idee zitten over eea was er blijkbaar niet meer de capaciteit om mijn in wezen simpel voorstel te begrijpen... Nogmaals dank aan de meerderheid die het wel begreep, en uiteraard hoef je niet akkoord te gaan.

Als je zelfs de kleuterversie niet begreep, moet ik mij afvragen of je eveneens niet alles gelezen hebt en hier enkel "punten komt scoren"...?

Maar ik zou het nu gerust laten hoor... (zeker als je niet alles leest)
Ga je blijven door mekkeren over je (wat onnozele) idee?
Laat het gewoon, het was een idee, niemand bleek het wat te vinden, klaar.

Je blijft maar graven en ondertussen pedanter worden in je reacties. Het brengt al lang niets meer bij buiten dat je, je nog wat meer onuitstaanbaar maakt.
 
Laatst bewerkt:
Ga je blijven door mekkeren over je (wat onnozele) idee?
DIt was de enige onbeantwoorde reactie, dus ik deed dat ook uit fatsoen en deed erna jouw voorstel. Jij bent dus degene die het weer wil aanzwaaien...

Laat het gewoon, het was een idee, niemand bleek het wat te vinden, klaar.
Niet erg, toch? En bovendien weet je dat niet.
Ik heb er in elk geval "veel van bijgeleerd."

Je blijft maar graven en ondertussen pedanter worden in je reacties. Het brengt al lang niets meer bij buiten dat je je nog wat onuitstaanbaarder maakt.
Ook allemaal niet erg. Ban mij, want ik voel me idd meer een schoolmeester die teveel geduld opbrengt voor wie niet kan volgen... Dat is natuurlijk heel algemeen geworden op het internet. De simpelste dingen moet je drie keer uitleggen. Mijn fout is dat ik dat ook soms nog probeer...
 
DIt was de enige onbeantwoorde reactie, dus ik deed dat ook uit fatsoen en deed erna jouw voorstel. Jij bent dus degene die het weer wil aanzwaaien...


Niet erg, toch? En bovendien weet je dat niet.
Ik heb er in elk geval "veel van bijgeleerd."


Ook allemaal niet erg. Ban mij, want ik voel me idd meer een schoolmeester die teveel geduld opbrengt voor wie niet kan volgen... Dat is natuurlijk heel algemeen geworden op het internet. De simpelste dingen moet je drie keer uitleggen. Mijn fout is dat ik dat ook soms nog probeer...
De enige die hier niet kan volgen ben jij. Iedereen begrijp heus wel wat je schrijft en wil zeggen. Maar je vindt het interessanter om de rest als achterlijk af te schilderen i.p.v. in te zien dat ze gewoon niet akkoord zijn. Je blijft steken in je eigendunk van hier tot in Tokyo.
 
DIt was de enige onbeantwoorde reactie, dus ik deed dat ook uit fatsoen en deed erna jouw voorstel. Jij bent dus degene die het weer wil aanzwaaien...


Niet erg, toch? En bovendien weet je dat niet.
Ik heb er in elk geval "veel van bijgeleerd."


Ook allemaal niet erg. Ban mij, want ik voel me idd meer een schoolmeester die teveel geduld opbrengt voor wie niet kan volgen... Dat is natuurlijk heel algemeen geworden op het internet. De simpelste dingen moet je drie keer uitleggen. Mijn fout is dat ik dat ook soms nog probeer...
Je belerende en neerbuigende toontje kunnen we missen als kiespijn. Denk dat je hier wel vaker tegenaan loopt als dit jouw standaard manier van "communiceren" is.
Maar de fout ligt bij de ontvanger zoals je aangeeft, dus blijf vooral je uitzonderlijke intelligentie hier tentoonstellen. Iets met je eigen tekortkomingen verhullen door anderen te kleineren.
 
Make no mistake, ik heb begrip voor alle reacties hier op mijn comment en soms kan het idd wel nuttig zijn om toch feedback te geven. Maar het lijkt me logisch om bepaalde leden - bv 2 jaar of langer lid en geen recensie - te negeren. Vaste wandelaars daarentegen met recensies wil ik wel helpen met commentaar uit een ervaring daterend van voor ik hier lid werd. En dat heb ik trouwens ook al gedaan en daar heb ik geen probleem mee
Krijg ook regelmatig vragen. En waar ik kan... help ik graag!
 
Ook allemaal niet erg. Ban mij, want ik voel me idd meer een schoolmeester die teveel geduld opbrengt voor wie niet kan volgen... Dat is natuurlijk heel algemeen geworden op het internet. De simpelste dingen moet je drie keer uitleggen. Mijn fout is dat ik dat ook soms nog probeer...

Hoogdravend, aanmatigend, beschuldigend.
Ik zou je een functie als schoolmeester zeker afraden.
Geen leerling wil zo les krijgen.

Succes met de rest van het internet! 👏
 
Ik neem aan dat je bedoelt zonder recensieformulier, want wat jij schrijft ben ik nog niet tegengekomen.
Zonder één enkel recensieformulier dus!
Enkel vragen en commentaren!
 
Zonder één enkel recensieformulier dus!
Enkel vragen en commentaren!
Ja, ik heb gevraagd om een recensieformulier.
Soms krijg je van anderen dan vervelend commentaar.
 
Zonder één enkel recensieformulier dus!
Enkel vragen en commentaren!
Het is nog altijd beter dan niets. Je oog op deze valt heb je te minste een link naar haar ad. ( die nog werkt zelfs). Ik vind dat je wel een review hebt. Maar geen beoordeling met sterren. Gewoon iemand die zijn bezoek aan haar beschreven heeft.

Als je haar link volgt en haar laatste geplaatste ad leest zie je al haar info en haar prijs staat in haar tekst geschreven van onder. ( 200€/u)
 
Het is nog altijd beter dan niets. Je oog op deze valt heb je te minste een link naar haar ad. ( die nog werkt zelfs). Ik vind dat je wel een review hebt. Maar geen beoordeling met sterren. Gewoon iemand die zijn bezoek aan haar beschreven heeft.

Als je haar link volgt en haar laatste geplaatste ad leest zie je al haar info en haar prijs staat in haar tekst geschreven van onder. ( 200€/u)
Tsja... Maar als zelfs de topicstarter geen moeite doet om een recensie te plaatsen!
 
Tsja... Maar als zelfs de topicstarter geen moeite doet om een recensie te plaatsen!
Hij heeft wel een review geschreven. Hij schrijft: heel leuk Belgisch meisje, spreekt Nedrelands, Was voorheen werkzaam in Leopolsburg. heeft een jong meisjes lichaam met kleine (heel mooie)borstjes .Deze is zeker de moeite waard. Geeft je alles wat je van een goede date verwacht. Niet pijpen zonder .maar verder schitterend, geil, heet gewillig .Doet alles wat in haar profiel staat zoals het hoort te zijn.

Het enige wat hij niet gedaan heeft is de het recensie formulier in gevuld en sterretjes in gevuld voor haar bed kunsten.


Hij beschrijft alles wat je moet weten. Ze spreekt goed Nederlands,hij vind haar de moeite waard, ze doet wat ze aanbied. Meer moet dat niet zijn vind ik.

Het is een stuk beter dan zulke reviews als volgt: zo net terug van bij emma. Man man heb ik die even stevig geneukt. Eerst heb ik hem stevig in haar keel geramd. Om haar daarna alle hoeken van de kamer te laten zien. En haar even goed uitgerokken. Mij ziet ze nog terug.

Dan vraag ik mij af is dat dan een review? Of even stoefen hoe goed je bent in bed.
 
Hij heeft wel een review geschreven. Hij schrijft: heel leuk Belgisch meisje, spreekt Nedrelands, Was voorheen werkzaam in Leopolsburg. heeft een jong meisjes lichaam met kleine (heel mooie)borstjes .Deze is zeker de moeite waard. Geeft je alles wat je van een goede date verwacht. Niet pijpen zonder .maar verder schitterend, geil, heet gewillig .Doet alles wat in haar profiel staat zoals het hoort te zijn.

Het enige wat hij niet gedaan heeft is de het recensie formulier in gevuld en sterretjes in gevuld voor haar bed kunsten.


Hij beschrijft alles wat je moet weten. Ze spreekt goed Nederlands,hij vind haar de moeite waard, ze doet wat ze aanbied. Meer moet dat niet zijn vind ik.

Het is een stuk beter dan zulke reviews als volgt: zo net terug van bij emma. Man man heb ik die even stevig geneukt. Eerst heb ik hem stevig in haar keel geramd. Om haar daarna alle hoeken van de kamer te laten zien. En haar even goed uitgerokken. Mij ziet ze nog terug.

Dan vraag ik mij af is dat dan een review? Of even stoefen hoe goed je bent in bed.
Een heleboel tekst!
Als meer individuen dezelfde tijd en energie zouden steken in het schrijven van kwaliteitsvolle recensies... zou dit forum er heel anders uit kunnen zien! Mijn mening!
 
Een heleboel tekst!
Als meer individuen dezelfde tijd en energie zouden steken in het schrijven van kwaliteitsvolle recensies... zou dit forum er heel anders uit kunnen zien! Mijn mening!
Awel ik ben van mening dat die dat te lui zijn om eens 12 lijntjes tekst te lezen de zelfde zijn die te lui zijn om een dvp haar ad deftig te lezen. Dat is mijn mening.
 
Nog een keer, de discussie gaat nu over de recensies, terwijl dit topic gaat over leden, die alleen maar vragen stellen en geen recensies of andere bijdragen leveren
 
Terug
Bovenaan Onderaan