Helemaal mee eens. Ik doe al jaren niks anders. Heerlijk om vanuit je luie stoel te kunnen kiezen wat je wilt eten of wie je wilt neuken. Gewoon betalen en genieten zonder teveel kostbare tijd te verspillen. De tijd die je bespaart kan je zinvoller spenderen in bv als een varken voor de tv liggen luieren.De hoeveelheid tijd en inspanning die je als man moet leveren om met een vrouw sex te hebben is enorm voor heel veel mannen.
De analogie met een maaltijd bereiden is dat met alle voorbereidingen en werk het wel eens lekker is om eten gewoon te bestellen.
Dat maakt het eten niet minder en ik kan er net zo van genieten.
Wat ik nu anders doe na al die jaren is niet meer als een dolle stier mijn pik achtervolgen en elke geiluitziende dvp willen neuken maar weloverwogen mijn dates selecteren en inplannen. Weet nu inmiddels veel beter welke soort dvp's ik direct moet overslaan en welke juist wel een kans maken op een geslaagde date. Verder heb ik geleerd om het puur zakelijk te houden en niet meer persoonlijk betrokken te raken bij het wel en wee van dvp's.