Recensie Julia, Oudenbosch 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.844
30/06/21
4.857
44
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7374309-julia
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
de eerste dit jaar..
had net voor de kerst het genoegen dat in Roosendaal ineens een heel blik jonge meiden uit Zuid Amerika geland was..die inmiddels al weer allemaal verdwenen zijn..
dus had ik een stuk of 4/5 meiden op en aan mijn pik gehad en geweldig genoten..maar ik wist dat dat van tijdelijke aard was..de dames waren ineens weg..
ik heb over geen 1 wat geschreven aangezien deze dames enkel op doorreis waren en inmiddels weg zijn..
maar ik kreeg toch gaandeweg wel weer zin deze week..
aanbod was en bleef 0..helaas..
kijk ik gisterenmiddag nog eens op Kinky..staat ineens 'Julia' tussen de adds..waarschijnlijk had ze zichzelf net in de bingo gegooid want die ochtend zag ik ze niet..

meteen geappt ..en het duurde even eer ik reactie kreeg..
en dat was leuk/spontaan/echt..had ook eigenlijk meteen door dat ze het zelf was en geen planner..
ik kon om 15.00u komen..want dan kon ze eerst nog haar koffer uitpakken etc..mij allemaal best..kon ik thuis nog even douchen..
ik was mooi op tijd op het bekende adres dat ze me eigenlijk niet had hoeven sturen ,ben daar al zo dikwijls geweest dat het de 'spuigaten' uitloopt soms
op locatie wil ze wel even videobellen met je..geen probleem verder..en toen zag ik al meteen wat een mooie meid ze was..dat beloofde wat..

deur open..en daar stond foto nummer 3..precies dat figuurtje niks aan geshopped..en ik moet zeggen dat haar gezicht irl mooier is dan de foto's..
ze had overigens het blauwe setje van foto 4 aan..met een doorzichtig dustertje erover..
omdat ik niet precies wist hoe goed haar Engels was begon ik in het Spaans tegen haar..wat niet nodig was want dat spreekt ze redelijk vloeiend..dus daar hielden we het bij .met hier en daar wat Spaans..
mocht/moest even mijn gereedschap wassen onder de douche..terwijl ze een laken op bed gooide..had al een beetje met haar staan kneden en zoenen terwijl ze zachtjes mijn ballen kneedde..wat een figuur heeft die meid..man man..niks grote latina kont..gewoon strak..

moest mezelf maar opfrissen want ze merkte dat mijn pik ook al hard werd..zoals ze zei..'you are ready'..dus hop haar geld gegeven en de badkamer in..
toen ik terug op kamer kwam lag mevrouw al op bed..wat een lichaam...die kan zo in de catalogus mee van Victoria's Secret..
ik kwam naast haar liggen en begon haar wat te zoenen en strelen..terwijl ze zachtjes mijn pik begon te knijpen en trekken..
soms voelt dit gemaakt/mechanisch aan ,en daar kan ik ook wel wat mee..,maar nu was het net mijn vriendinnetje..en dat resulteerde in een warm geil vertrouwd gevoel..en een keiharde pik..
zegt ze ineens 'let me suck you baby'..en ik rolde op mijn rug..
ik wist dat dat wel eens rap gedaan zou kunnen zijn aangezien ik een vol magazijn had van een dag of 3 ,dus vroeg ik ofdat de show niet voorbij was na 1x spuiten..
'off course not' zei ze..,daar werd ik heel blij van..dus zei ik zoiets van 'show me what you got..try yo make it last en make me explode'..
mevrouw begon te pijpen met lange /korte halen..dan weer zachtjes trekken ,en telkens vragen hoever ik was..dan weer even stoppen zelfs even helemaal niks totdat mijn erectie iets inkakte..'think of something bad'..en dan weer zuigen totdat na een minuut of 10 ik gruwelijk spoot..ze zat tussen mijn benen en ze lachtte bij de aanblik dat ik begon te shaken en schoppen..
even 2 tellen gewacht en toen is ze een handoek gaan halen om de klodders af te vegen..samen even wassen aan de wasbak..ik had haar totaan haar elleboog geraakt..beetje zoenenderwijs wastte ze mijn halfslappe pik..
echt geweldig zo'n mooie dame naast je zo..

terug op bed..en mekaar nog wat gekneed en gestreeld..minuutje of 10/15 wat small talk totdat ik weer zin kreeg..
eerst begonnen met haar zachtjes kussen ,voorzichtig haar tepels gezogen die meteen keihard werden..afgezakt naar beneden..
ik heb haar mogen likken..maar eerst wilde ze dat niet...ik was haar eerste die dag..en ze was bang dat als ik haar zou klaar krijgen ze de rest van de dag totaal geen zin meer zou hebben..
blijkbaar komt ze snel klaar van beffen..dus moest ik stoppen zodra ze 'het' voelde aankomen..
'let me suck you again baby'..was het weer..dus...gas erop..werd weer keihard..zonder moeite ..ben er inmiddels wel achter dat dat bij de juiste klik vanzelf gaat..
en anders gewoon helemaal NIET..

Juliaatje pushes the right buttons..en na een minuut of 5 zuigen en trekken ,en ditmaal ook geile praat voelde ik ineens dat we alweer op de ejectbutton aan het drukken waren..
springt ze van het bed af om een rubber open te scheuren..'you are not gonna cum without fucking me with that big cock'..(en die is maar 16/17cm..het is maar wat je big noemt?)
rubber erom, en zonder lube bij haar binnen..eerst zachtjes stoten..maar al rap moest het harder..in missio met haar benen tegen mijn schouders..
hup naar lepeltje lepeltje..onderwijl haar klitje masserend..
'wanna do doggy?..i know you wanna do doggy..all men like doggy'..huppakee dat ook nog maar dan..en ze bleef maar geile praat naar m'n kop slingeren..maar goed dat ik al een ronde weghad..anders was het na 2 minuten al prijs geweest..
ik gooide er nog wat zeer groffe praat uit over wat ik allemaal van plan was met der..ik was echt knettergeil inmiddels tot oorsuizen toe..
pakte ergens een kussen vandaan ,schoof dat onder haar buik en nam haar plat op haar buik..
paar stoten later knalde ik het rubber vol..net een oermens..schrok er zelf van bijna..Julia vond het prachtig ..
'show me the condom'..waarvan akte..lachend keek ze erna..'i guess it was good?'..
ik zoende haar vol op haar mooie lippen..weer samen naar de badkamer..kneep ze in mn kont ..
wat een meid..zoiets is me in al die jaren een handvol keer voor gekomen..
ze doet dit gewoon graag..no way in hell dat je dit faked..no way..bestaat niet..

nog wat gebabbeld..
ze komt uit Brazilie..maar woont in Spanje..ze blijft nog een dag of 6 in Nederland .al dan niet in Oudenbosch..
en ja ze is 23..heeft ze me laten zien op haar paspoort..
nog een zoen bij de deur..en ik liep zo door de sneeuw naar mijn bus..volgens mij kwam de rook gewoon van mijn kop af..
ik heb overigens gruwelijke spierpijn in mijn hamstrings nu..waarschijnlijk van dat neuken en verkrampen met klaarkomen...
maar dat was het waard..
ik heb gezegd dat ze maar moet appen als ze weer terug is..ook al heb ik dan geen tijd..dan maak ik die wel..

Terug
Bovenaan Onderaan