Recensie Luna, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

grijss

Newbie
5
09/03/24
15
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7836804-luna
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

Ik heb de website twee dagen achter elkaar bekeken en zag die dame op de tweede dag, dus ze was waarschijnlijk helemaal nieuw—net actief. Het boeken was niet al te moeilijk, maar ook niet het makkelijkst. Ik hoopte dat zij de dame op de foto's was, dus ik negeerde alle kleine details. En ja, ze is misschien zelfs beter dan op de foto's. Waarom? Omdat je meer kunt zien en het zelf kunt ervaren.

Ze is echt goed in haar werk en spreekt heel goed Engels. Ze is slim, elegant en ook spraakzaam, hoewel ik daar niet was om veel te praten. Tijdens de actie was ze geweldig. Van het uur waren we waarschijnlijk zo'n 50 minuten bezig.

Ik had mezelf beloofd om een reactie achter te laten, dus daarom ben ik hier. Ook wil ik zulke geweldige dames niet voor mezelf houden, in tegenstelling tot sommige andere leden. Dus, hier is mijn recensie, Leden

Volgens andere berichten moet je deze dame een selfie sturen voor de afspraak. Daar wordt hier dan weer niet over gesproken. Blijft een onduidelijke zaak nu.

Mooie eerste recensie! Deed ze nog moeilijk over extra's, zoals pzc? Sommige dames zijn daar heel precies in, andere gaan meer mee 'met de flow'...
Ik zorg er altijd voor dat ik van tevoren controleer welke services worden aangeboden, dus ze stuurden me een lijst met services. Kussen, NZC, etc. waren inbegrepen in de prijs, en we hebben alles duidelijk afgesproken. Ik had specifiek gevraagd om een echt gepassioneerde Franse kus en aangegeven wat voor soort persoon ik ben, waarbij ik benadrukte dat hygiëne geen probleem zou zijn. Toen ik daar was, verliep alles soepel. Ik had ook een speciale verzoek gedaan voor een specifieke outfit en make-up, en ze deed haar best om hieraan te voldoen. Al met al was het een zeer respectvolle en aangename date
Volgens andere berichten moet je deze dame een selfie sturen voor de afspraak. Daar wordt hier dan weer niet over gesproken. Blijft een onduidelijke zaak nu.
Eigenlijk vroegen ze mij niet om zulke details, waarschijnlijk omdat ik al een foto in mijn profiel had. Van het eerste bericht tot de bevestiging duurde het slechts 30 minuten. Toen ik aankwam, was het adres niet erg duidelijk, dus raakte ik een beetje verdwaald. Het leek erop dat ze net in het gebouw was aangekomen en dat ik haar eerste bezoeker was, wat misschien invloed had. Ik hoop dat dat nu niet meer het geval is.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan