We zijn allemaal ergens moet starten, met vallen en opstaan hebben we er wijze lessen uitgehaald.
Mijn vraag is gericht aan heren die in de loop der tijd, hun aanpak hebben aangepast op gebied van wandelen. Wat deed je toen je jonger was wat je vandaag niet meer zou doen?
* Bij het uitkiezen van een geschikte dame.
Ik ben begonnen met wandelen toen hookers nog niet bestond.
Destijds bezocht ik 1 lokatie: Spijkerkwartier. Kiezen ging nog op basis van looks en interactie aan de deur.
Had meteen al 2 "vaste" dames maar bezocht ook veel dames incidenteel, de keuze destijds was echt reuze.
Daarna kwam Hookers, dus werd het recensies lezen voor het 1e bezoek en op Hookers ook de nodige recenties geschreven. Na een paar jaar met de nodige missers daar volledig vanaf gestapt en kies (nieuwe) dames al weer jaren alleen op looks, goed gevoel, het gesprek aan de deur. Gaat prima en ben er zeer tevreden mee,
Inmiddels bezoek ik alleen nog mijn vaste adressen. Wanneer een vd dames stopt dan weet ik gelukkig steeds weer een nieuwe leuke dame te vinden voor een lange reeks bezoeken.
In de Hookerstijd ook de andere raamgebieden gaan ontdekken al ruim voor het spijkerkwatier sloot en nu uiteraard vooral elders actief.
* Waar trap je niet meer in?
Gaan wandelen en perse een dame moeten bezoeken. Als je een slecht bezoek hebt, ligt het bij mij zelden aan de dame. Ben je helemaal naar Amsterdam gegaan terwijl je al weet dat eigen dame er niet is, vindt je geen dame die je aanspreekt maar dan toch ergens naar binnen gaan. Noem het maar de "minst slechte optie kiezen". Is bijna een garantie voor teleurstelling bij mij, dus vermijd ik al jaren. Gewoon terug naar huis en volgende keer beter.
Dat weerhoud me ook van privehuizen bezoeken en kinky afspraken. Daar lijkt het me lastig om als je geen geschikte keuze denkt te kunnen maken dan gewoon weer weg te gaan.
* Veranderd van segment?
Nee / ja, Nog steeds de categorie onder de 30 a 35 die er goed uitziet, wel zijn het inmiddels alleen nog oostblok dames door het veranderde aanbod. Nog altijd ramen, maar door het steeds verder teruglopende aanbod wordt het wellicht tijd ook andere manieren te gaan verkennen. Vind ramen wel prettig omdat je dan zeker weet dat een dame legaal werkt.
* Van Vanilla naar Kinky?
Nee.
* Kortere of langere dates?
Eigenlijk al vanaf de begintijd: Langere dates van ongeveer een uur bij bekende dames, altijd kortere bij eerste kennismaking.
* Budget?
50 tot 150 euro.