Wandelprogramma deze week

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Uiteraard iedereen zijn eigen keuze ook al is dat voor sommige hier moeilijk te begrijpen 🤔
Ik denk niet dat men moeite heeft het te begrijpen; ik denk eerder dat je constante opzichtige gedweep met je 'toppertje(s)', wat gewoon aandachttrekkerij en geslijm is (wetende dat ze hier meelezen), veel mensen langzamerhand de neus uitkomt.

@Deug-genietje ...
Je moet wat doen he voor je extra bonuspunten.
Wat de betreffende dames er werkelijk van vinden zullen we beschouwen als het " geheim van GirlsReview ".
Maar ik moet zeggen, in tegenstelling tot jou, ik geniet echt van dergelijke vogels.
Echt een openbaring hoe anders zij het wandelen ervaren .

Man man, het is me inderdaad wat met al die anonieme toppertjes hier. 🤪🤣

Ik ben hoop ik eind deze week weer aan de wandel. De griep heeft hier toegeslagen helaas.
Beterschap @Oscular .Neem je vitamientjes , veel rusten en slapen .

Je wordt er best geil van.

Ik kan me herinneren dat ik in het ziekenhuis lag , ik was er bijna geweest met mijn dubbele longontsteking en 40.8 graden koorts maar binnen 24 uur dat ik uit ziekenhuis kwam bezocht ik al weer een DVP, zo geil geworden.
Klinkt absurd , en was ook zeker niet verstandig.
Ik heb het overleefd , dat wel.

Man man, het is me inderdaad wat met al die anonieme toppertjes hier. 🤪🤣

Ik ben hoop ik eind deze week weer aan de wandel. De griep heeft hier toegeslagen helaas.
Vooruit dan maar, mijn laatste toppertje is Miss Nina Nijntje. Van harte aanbevolen.
Als je dezelfde griep te pakken hebt als ik een kleine maand geleden, zul je je beroerd voelen. Beterschap gewenst!

Vooruit dan maar, mijn laatste toppertje is Miss Nina Nijntje. Van harte aanbevolen.
Kijk, daar kunnen we wat mee. 😀
Ik ben nog steeds op zoek naar mijn persoonlijke topper. Soms heb ik het best leuk maar dan is ieder ding extra, of ze zijn direct weer weg.

Beterschap @Oscular .Neem je vitamientjes , veel rusten en slapen .
Als je dezelfde griep te pakken hebt als ik een kleine maand geleden, zul je je beroerd voelen. Beterschap gewenst!
Thanks. Ja het is echt een flinke griep en geen verkoudheid, maar ik zit inmiddels op dag 5 en het gaat weer de goede kant op gelukkig.

Zondag hoop ik een uurtje bij MTT in Den Haag te kunnen boeken. Vorige keer op zaterdag middag stond ik voor een volgeboekte zaak. Zal dit keer wel even bellen met een reserveringsverzoek als dat kan :)

Anders weer naar de Doub :)

Ik zit deze dagen letterlijk 2km van Sixsens af, maar trekt me toch niet echt. Vervangend bezoek bij een dame in de buurt gehad, maar dat was m ook niet. Zondag weer thuis en hopelijk even alles goed maken bij 1 van mijn vaste huisjes, want zit me hier in Zuid Limburg op te vreten.

Ik heb geen weekprogramma. Ik moet het hebben van de schaarse momenten dat ik tijd heb, en eerlijk gezegd vind ik dat er de laatste tijd weinig aantrekkelijk aanbod is. Dus zelfs de schaarse vrije momenten gaan steeds vaker voorbij zonder wandelactiviteiten.

Terug
Bovenaan Onderaan