King Potato
Meubelstuk
Zo heeft iedereen zijn toppertjeBij dit toppertje zou ik dan eerder zeggen veel kwaliteit in de kwantiteit. In bovenstaand is het een beetje dubbel op hè.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZo heeft iedereen zijn toppertjeBij dit toppertje zou ik dan eerder zeggen veel kwaliteit in de kwantiteit. In bovenstaand is het een beetje dubbel op hè.
Of meer dan éénZo heeft iedereen zijn toppertje
Uiteraard iedereen zijn eigen keuze ook al is dat voor sommige hier moeilijk te begrijpenOf meer dan één
Diegene die meer geeft dan dvpToppertje 1??
Of toppertje 2???
Of wellicht toch toppertje 3???
Vermoedelijk gemakkelijker om haar bij naam te noemen?
Is het voor ons tenminste ook duidelijk welke GFE je dit keer bedoelt?
Mag het een onsje meer zijn?Diegene die meer geeft dan dvp
Ik denk niet dat men moeite heeft het te begrijpen; ik denk eerder dat je constante opzichtige gedweep met je 'toppertje(s)', wat gewoon aandachttrekkerij en geslijm is (wetende dat ze hier meelezen), veel mensen langzamerhand de neus uitkomt.Uiteraard iedereen zijn eigen keuze ook al is dat voor sommige hier moeilijk te begrijpen
Beterschap @Oscular .Neem je vitamientjes , veel rusten en slapen .Man man, het is me inderdaad wat met al die anonieme toppertjes hier.
Ik ben hoop ik eind deze week weer aan de wandel. De griep heeft hier toegeslagen helaas.
Vooruit dan maar, mijn laatste toppertje is Miss Nina Nijntje. Van harte aanbevolen.Man man, het is me inderdaad wat met al die anonieme toppertjes hier.
Ik ben hoop ik eind deze week weer aan de wandel. De griep heeft hier toegeslagen helaas.
Kijk, daar kunnen we wat mee.Vooruit dan maar, mijn laatste toppertje is Miss Nina Nijntje. Van harte aanbevolen.
Beterschap @Oscular .Neem je vitamientjes , veel rusten en slapen .
Thanks. Ja het is echt een flinke griep en geen verkoudheid, maar ik zit inmiddels op dag 5 en het gaat weer de goede kant op gelukkig.Als je dezelfde griep te pakken hebt als ik een kleine maand geleden, zul je je beroerd voelen. Beterschap gewenst!
Enjoy !!!Morgen mijn enigste afspraakje deze week. En god, wat kijk ik er naar uit.
Bedankt. Genieten en vooral laten genieten isEnjoy !!!
Hef fun, go for it.Bedankt. Genieten en vooral laten genieten is
mee eens, dit was mij ook al een tijdje opgevallen,Ik denk niet dat men moeite heeft het te begrijpen; ik denk eerder dat je constante opzichtige gedweep met je 'toppertje(s)', wat gewoon aandachttrekkerij en geslijm is (wetende dat ze hier meelezen), veel mensen langzamerhand de neus uitkomt.
toevalToeval of niet , maar ik denk dat ze juist onder jouw vorig bericht komt te reageren. Daar heb je onmiddellijk jouw door klik link.
Vergeet je zwarte hemd nietZaterdag naar SS….ik ben benieuwd!!
heb ik ook jaIk heb geen weekprogramma. Ik moet het hebben van de schaarse momenten dat ik tijd heb, en eerlijk gezegd vind ik dat er de laatste tijd weinig aantrekkelijk aanbod is. Dus zelfs de schaarse vrije momenten gaan steeds vaker voorbij zonder wandelactiviteiten.